,,Bakinstonová, vy zase spíte?" ale ne zase usnula ve škole a právě na hodině fyziky, hodině paní učitelky Pinsové, nejneoblíbenější učitelkou na škole. ,,Už je to za tenhle týden po třetí co jsi v mé hodině usnula, takhle to dál nejde Bakinstonová!" vykřikla paní Pinsová, a její černé oči byly vytřeštěnější než normálně. ,,Moc se omlouvám paní učitelko, už se to nestane" řekla Amanda rozklepaným hlasem. Paní učitelka se pomalu přibližovala k Amandě jako puma která se pomalu přibližuje ke své kořisti a potom na ní skočí a zakousne ji. Za chvilku byla paní Pinsová k Amandě tak blízko že by jí mohla dát pusu na čelo, ale to by paní Pinsová nikdy neudělala. ,,Budeš po škole!!!" zašeptala jí do ucha a potom pomalinku od ní odešla a řekla: ,,pokud bude někdo spát v hodině, stejně jako studentka Bakinstonová tak bude i hned po škole a to bez výjimek!" a upřela svůj probodavý pohled na Amandu. Amanda sice nebyla nejlepší žákyně na škole ale měla průměrné známky, až na to že vždycky si vymýšlela nějaké teorie co se stalo asi předtím než její otec zemřel a nebo kvůli čemu umřel, a vždycky když se víc zamyslela tak usnula. Snažila se to omezit ale moc jí to nešlo. No a teď poprvé usnula už po 3. v hodině paní Pinsové a to už její pohár přetekl. Po škole nikdy nebyla, takže netušila jak tom tam vůbec chodí a tak. Do konce hodiny tak už nemyslela na nic jiného než na to co se stane a s kým bude do konce dne. Z myšlenek ji vzbudil až zvonění na přestávku. Začala si balit věci a paní Pinsová se zase začala přibližovat k ní a pak jí na lavici položila papírek a odešla na oběd.
V 8.B v 15:30
Amanda si papírek přečetla a hodila ho do tašky, toto byla poslední hodina naštěstí takže Amanda zamířila na oběd a rychle si ho vyzvedla, k obědu byla koprovka Amanda byla těch lidí kterým koprovka nevadila ale že by to nějak žrala, to se taky říct nedalo. Amanda rychle oběd zhltla, odnesla a zamířila ke skříňkám a přezula se konečně vyšla na čerstvý vzduch, nemohla tam být už ani minutu. Nasadila si sluchátka a pustila si písničky za pár sekund už se zklidnila, písničky jí vždycky pomohli. Bylo 13:50 takže měla celkem dost času, od školy bydlela docela blízko. Otevřela dveře od bytu a vkročila dovnitř, máma tam nebyla, byla v práci. Zamířila rovnou do pokoje, hodila tašku do rohu, a skočila na postel, chvíli se dívala do blba a potom se posadila. Pak si přitáhla tašku a vytáhla papírek z tašky a zadívala se na něj, dala ho na stůl a odešla do obýváku, posadila se na postel a pustila si Gilmore girls, byl to její oblíbený seriál a dívala se něj skoro pořád. Koukla se na jeden díl, a potom tak musel už pomalu jít. Došla na záchod učesala se a čapla tašku a odešla. Do školy se jí nechtělo, a už vůbec ne teďkon. Bála se co se bude dít. Došla ke škole, nádech..... výdech. A jdem!!! otevřela dveře do školy a vkročila do nich, co vešla tak jí sekretářka zpražila pohledem ,,kam jdeš?" Amanda se zastavila, bylo jí trapné říkat že je po škole, ale neměla na vybranou. ,,Jsem po škole" řekla a hned uhnula pohledem cítila se provinile ,,Ty jo? tak běž" řekla sekretářka pobaveně. Amanda vystřelila na chodbu, po pár metrech dorazila k 8.B na chvilku se zastavila. Nádech..... výdech.... To dáš řekla si a otevřela dveře. Uviděla 3 lidi, Filipa Connopa, Margot Kellyovou a Jacoba Thomase. Chvilku stála ve dveřích a potom vykročila do třídy sedla si do 3. lavice. A batoh si dala na tu druhou židli. Nevěděla co má dělat jestli má za paní Pinsovou zajít, nebo počkat, nebo něco úplně jiného. Rozhodla se za paní Pinsovou zajít a zeptat se jí, pomalu se zvedla a zamířila za učitelkou, ,,ehmm paní učitelko, chtěla jsem se vás zeptat, co se bude teď dít?" po tom co to dořekla tak celá třída se rozesmála ,,Bakinstonová neví jak to tady chodí" Filip a něco šeptal Jacobovi. Paní Pinsová na Amandu zvedla hlavu do telefonu, ,,Amando mohla bys aspoň chvilku počkat?" řekla a vrhla na Amandu ostrý pohled který se do Amandy zařízl až do morku kostí ,,ano paní učitelko" řekla a vrátila se do lavice. Po asi deseti minutách, se paní Pinsová zvedla a začala povídat ,,Takže, dobrý den všem, asi všichni víme proč tady všichni jsme, a já jsem tady od toho aby jste tady už nebyli" všechny zpražila pohledem "všem rozdám nekolik listů procvičování, ten kdo bude mít hotovo, nahlásí se mi a potom může odejít, ale ještě předtím než odejde tak mu všechny rady vysvětlím a bude si je muset opravit" po slovu vysvětlím se Filip s Jacobem zachichotali, Pinsová je ignorovala ,,je vám to všem jasné?" zeptala se i když nečekala jinou odpověď než ano. Pak se uměle usmála a došla ke sému stolu a rozdala všem papíry. Amanda se do toho pustila aby to měla co nejdřív za sebou. Nerozuměla zdaleka všemu ale snažila se doplnit co nejvíc správných odpovědí. Po asi 20 minutách měla všechno hotové, tak došla k paní Pinsové a podala jí papíry ,,už to mám hotové" řekla a usmála se jako kdyby tím mohla něco změnit. Paní Pinsová se na Amandu podívala upjatým pohledem a řekla ,,tak podívejme se" řekla a podívala se opovrhavě na papíry.
ČTEŠ
Tatínku...
SpiritualAmandě bude za necelý tři měsíce 14 a před 5 lety jí zemřel otec matka i ostatní jí vždycky říkali že to byla autonehoda ale policie se tím nikdy nezabývala, tak jakto to můžou tak jistě říct? Amanda se pokusí vrátit se o 5 let zpátky a záhadné úm...