Fandom Inazumy schodzi na psy.
Nie jest to stricte opinia o samej IE, ale to bardzo ważny dla nas temat.
Poruszałyśmy już kwestie tworzenia materiałów +18 z bohaterami oraz shipowania dorosłych z dziećmi, lub rodzeństwa.
Tutaj bardziej chodzi o samą atmosferę w społeczności.
Niektórzy mogą kojarzyć to, oczym mówimy z Tik Toka (pozdrawiam serdecznie te osóbki, z każdym dniem będziemy sie starać naprawić ten fandom na tyle, ile to możliwe ♡).
Zauważyłyśmy, że nawet kulturalnie wyrażając swoją opinie na dany temat, można narazić się na wyzwiska ze strony innych.
Na przykład, mówiąc, że "Hej, uwielbiamy Aresa i Oriona, to nasze ulubione sezony" istnieje duże prawdopodobieństwo uzyskania odpowiedzi w stylu "Nie jesteś prawdziwym fanem Inazumy"; "Tylko OG!", lub, uwaga, zarzucanie bycia "kidem" (jak ktoś bardzo chce wiedzieć, bliżej nam do dwudziestki niż do dziesiątego roku życia, a jedna z nas jest pełnoletnia).
Czymś bardzo powszechnym w tym fandomie, jak i w wielu innych, jest ogromna tendencja do hejtowania postaci, a co za tym idzie, ludzi lubiących tę postać. Do najpopularniejszych ofiar fandomu należą chociażby Tachimukai, Rika, Hitomiko, Tenma i Asuto (i, nie oszukujmy się, duża część obsady GO i prawie każda postać z areori). I po co? Po co nienawidzić kogoś, wyzywać go i życzyć mu najgorszych rzeczy tylko dlatego, że lubi inną postać? To... Dziwne.
Społeczność IE ma ogromny problem z akceptowaniem tego, że wow, różni ludzie mogą mieć różne zdanie!
Naprawdę, nauczmy się wzajemnego szacunku.
Przykładowo:
Zarówno Morgan jak i Audrey uwielbiają właśnie uniwersum AreOri, ale czy wyzywamy kogoś, komu ta seria nie przypadła do gustu? Otóż nie! Nie lubisz? Spoko, nic nam do tego.
Tak długo, jak czyjaś opinia nikogo nie krzywdzi, ani nie zakłada żadnych niemoralnych lub obrzydliwych rzeczy, należy ją uszanować.
Masz inne zdanie? To cudownie, podyskutujmy o Inazumie w kulturalny sposób, fajnie jest wymieniać sie spostrzeżeniami.
Ale apelujemy: szanujmy się wszyscy nawzajem.
Tutaj, tak samo jak na Tik Toku, jeśli zauważycie coś naprawdę nieodpowiedniego, niemoralnego i obrzydliwego- możecie nas oznaczyć, a my spróbujemy przemówić niektórym do rozsądku.
Naprawmy ten fandom, razem.
CZYTASZ
Zbiór Opinii o Inazumie Eleven
FanfictionZapraszamy do zbioru naszych opinii o Inazumie Eleven. Niektóre niepopularne, czasem kontrowersyjne, niekiedy nawet zupełnie zwyczajne.