1🍓

21 1 2
                                    

Ayy helüü

Yine ben ve yine omegaverse

Simdi ilk olarak türlerden ve bazı şeylerden bahsetmekle başlicam.

Omegaverse kurgularda bazı şeyleri kendinize göre değiştirebilirsiniz

-Omega:
Omegalar en naif ırktır. Kokuları diğer türlerden daha yumuşaktır. Kızgınlık zamanlarında kalçaları daha dolgun olur ve göğüsleri şişer. Buna ek olarak belleri incelir ve bi kadın vücuduna benzer.


-Beta:
Betaların kokusu yoktur ve kızgınlığa girmezler. Bu nedenle açıklanması gereken fazla özellikleri yok.




-Vita:
Vitaların sayısı en fazla üçtür. Ve bu üç vitadan sadece biri delta ile eşlenir. Kokularıyla bir alfayı bile dize getirebilirler. Tek bir vita deltayla eşlenince diğerleri ya ölür ya da alfa ile eşlenir.



-Alfa:
Alfalar sayısı en çok olan ırktır. Kokuları çoğunlukla serttir. Kızgınlık zamanlarında omegaların aksine vücutları daha da kaslanıp büyür ve daha güçlü olurlar. Kızgınlıklarını omega olmadan geçirmezlerse zorlanabilirler ama kızışmadan geçiren alfa sayısı bi hayli yüksektir.



-Delta:
Deltalar en güçlü ırktır. Her yüz yılda sadece bir tane delta doğar. Bazı deltalar vita yerine omega ile de eşlenebilir. Sürü lideri olması için deltaların koruma altında olması gerekmektedir. Bu nedenle insan içine çıkmazlar.




🍓Düzyazı🍓



Sabah uyanıp elimi yüzümü yıkadım ve kıyafetlerimi giydim. Hemen ardından aşağı kahvaltıya indim.

"Günaydın minik omegam."

"Günaydın anne."

Hemen annemin yanağına minik bi öpücük bırakıp masaya geçtim. Kahvaltıdan sonra babam beni üniversiteye bıraktı. Hemen kafeteryaya gidip Jimin'lerin yanına oturdum. Birden Jimin'lerin kavgalı olduğu Yoongi'ler geldi.

"Olum bu sefer kavga etmeyin. Valla bu sefer bursum gidecek sizin yüzünüzden." Hemen onları uyarıp arkaya geçtim.

Yoongi, Namjoon ve Jeongguk bizim masanın önüne gelip dikilmeye başladılar.

"Aa Namu baksana minik omegalarda buradaymış." Yoongi hyung Jimin'in boyuyla ve türüyle dalga geçince Jimin gidip yüzüne yumruğu indirdi.

Ben arkada onlara gülerken Yoongi gelip 'Ne gülüyorsun lan' diye yumruğu indirdi. Ben yere düşecekken kolumun altından tutan Jeongguk'un omzuna tutundum. Zaten son hatırladığım da ikimizin de yere yığılmasıydı.

Gözümü açtığımda revir yatağındaydım. Hemen doğrulup etrafa baktım. Bi baktım Jeongguk'ta yan yatakta doğrulmuş telefonla oynuyordu. Hemen ayağa kalktım ve ayakkabılarımı giydim. Hemşire yanıma gelip beni durdurdu.

"Taehyung iyi misin?"

"Ah evet iyiyimde ne oldu?"

"Ruh eşi çıkmışsınız. Sana izin yazayım eve git."

Ben hemen çantamı aldım ve izin kağıdıyla odadan çıktım. Direk bizimkilere haber verip eve gittim. Zili çaldım ve beklemeye başladım. Annem kapıyı açınca hiç beklemeden ona sarıldım.Ben ağlayıp bi yandan da anneme sarılırken annem konuştu.

"Ne oldu minik omegama?"

"Ruh eşimi buldum."

"Ee ne iyi olmuş. Bu çok nadir bi durum."

"Bizimkilerin kavgalı olduğu Jeongguk varya onunla ruh eşi çıktım."

"Kafaya takma bebeğim. Şimdi odana git ve iyice dinlen. Ben seni yemek için çağırırım."

Hemen odama çıkıp yatağıma oturdum ve çantamı yere indirdim. Hemen telefonumdan 'txt lonely boy' açıp yatağa uzandım. Bi yandan şarkıya karşılık verirken bi yandan da ağlıyordum.

Lonely boy staying lonely
미련뿐인 이별이
Lonely boy staying lonely
She ain't my one and only
괜히 만지작거려, 나만 홀로 남아 여기
없어 너는 gone, 남긴 흔적마저 lonely
날카로운 바늘로 찍어 남긴 건 (ayy)
손가락뿐만이 아냐, 내 마음까지도 (yeah)
깊게 찔러 날 마구
살갗을 파고든 너의 말은 cruel
반지를 대신해 자리한 자국
네 번째 손가락 위 너란 타투, yeah
Lonely boy staying lonely
바뀌지 않을 story
Lonely boy staying lonely
미련뿐인 이별이
싫어, 이젠 I don't need it
낫지 않을 네 흔적이, standing here alone
Lonely boy staying lonely (staying lonely)
She ain't my one and only, one and only
Staying lonely (staying lonely), staying lonely
Lonely (staying lonely), staying lonely (staying lonely)
Staying lonely (staying lonely), staying lonely
손깍지 끼면 하나가 됐던
외롭게 남겨진 반쪽짜리 star
Tell me about the meaning, 없어 그딴 거
잃어버린 의미 돼버린 낙서
Yeah, I was stupid
왜 그랬을까 그땐? (그땐)
이젠 추억도 못 해
내버려 둘 수밖에
Lonely boy staying lonely
네 곁에 머문 memories (memories)
Lonely boy staying lonely (lonely)
남겨진 건 이별인
싫어, 이젠 I don't need it
낫지 않을 네 흔적이, standing here alone
Lonely boy staying lonely (staying lonely)
She ain't my one and only, one and only
Staying lonely (staying lonely), staying lonely (staying lonely, yeah, yeah)
Lonely (staying lonely), staying lonely (staying lonely)
Staying lonely (staying lonely), staying lonely
Oh, oh
Staying lone, staying lone
Staying lonely, yeah
Staying lone



Onlarca kez şarkıyı dinleyip ağladım. Birden bi bildirim sesi geldi. Hemen telefonu elime alıp ikiye katladığım telefonu açtım.

+850*****/Taehyung



+850*****:
Ağlamayı keser misin artık?



Siz:
Sen kimsin be


+850*****:
Jeon Jeongguk


Numarayı Jeongguk diye kaydettiniz



Siz:
Numaramı kimden aldin?




Jeongguk:
Jimin den istedim verdi
Hem ağlamayı kesecek misin
Sanki tek kalp yetmiyormuş gibi
Birde ikinci bi kalp geldi yanina





Siz:
Ağlamayi kesemem
Sen sesini kes sadece



Jeongguk:
Ya yoruldum ama kaç saattir
ağladığının farkında misin?





Siz:
Sanane karsim isine bak



Jeongguk:
Üff seninle mi uğrasicam ya






.
.
.
🍓

Ayy ilk bölüm bitti

Hadi bayy

Muahh💋💋

TaeKook/Sen ne bok yiyordunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin