Biz biraz daha odamda durduktan sonra aşağı inmiştik. Annem yaptığı tatlıyı herkese servis edip süt getirmemi söylemişti. Herkese birer bardak süt doldurup ikram ettim. Yerime oturup tatlımı yedim. Herkes yiyince mutfakta bulaşıkları yıkayıp geri salona geçtim. Annem bayan Jeon'u misafir odasına yerleştirdi ama orada tek kişilik bi yatak olduğu için Jeongguk benim odama geçti.
"Taehyung sen kendi odanda uyu."
"Ya yok ya dizim var bu akşam. Sen odama geç."
Jeongguk sonunda kabuo ettiğinde salona gidip televizyonu açtım. Cutie pie açıp izlemeye başladım. Tam başroller öpüşeceği sırada Jeongguk odaya girdi. Ben hemen televizyonu kapatıp ona döndüm.
"Cutie pie mı izliyordun?"
"Ha evet."
"İstersen aç bende izliyorum."
Hemen televizyonu tekrar açtım ve kenara kaydım. Jeongguk yanıma gelip oturdu ve izlemeye başladı. Biz izlemeye devam ederken malum yerin olduğu bölüm geldi. Ben izlemeye devam ederken adam hiç acımadan soktu.
"Ayy sikti geçti valla."
Sonunda bölüm bittiğinde artık uykum gelmeye başlamıştı ama altımda ilgilenmem gereken bazı minik problemler vardı. Hemen arka bahçeye gittim. Ağaçların olduğu tarafa dönüp pantolonumu ve boxerımı çıkardım. Hemen kendimi çekmeye başladım. Benim boşalmama ramak kalmışken bi ses duydum.
Duyduğum sesle direk arkama döndüm. Bi baktım Jeongguk beni izliyor. Hemen kıyafetlerimi üzerime geçirdim ve Jeongguk'un peşinden gittim. O ise beni gördüğü gibi odama kaçtı.
"Ya ne gördün?"
"Birşey görmedim, hiç birşey görmedim."
"Off gördün işte, yoksa kaçar mısın?"
İkimizde odaya girince onu yatağa ittirip iki bacak arasına girdim.
"Ne gördün?"
"Birşey görmedim."
"Nah görmedin, gördün işte herşeyi, anlat."
"Ya neyi anlatabilirim ki, ruh eşim yeni dinmiş yağmurda bahçede mastürbasyon yaptı mı diyim?"
"Aynen öyle de. Hem yapamadım da off ben banyoya gidiyorum."
Hemen komidinden telefonumu alıp banyoya gittim. Kendime gay pornosu açıp izlemeye başladım. Zaten sertleşen penisim canımı yakarken kendimi çekmeye başladım. Sonunda boşalınca etrafı ve kendimi temizleyip odaya geçtim.
"Bir daha ben mastürbasyon yaparken gelip beni rahatsız edersen seni mahvederim."
Odadan çıkıp direk salona gittim. Örtünün altına girip uyumaya çalıştım. Uyandığımda saat dokuzdu ama hâlâ yağmur yağdığı için bugünde dersler ertelenmişti. Hemen geri uyudum. İkinci kez uyandığımda Jeongguk başımda dikilmiş telefonla oynuyordu. Zaten dağınık olan saçlarımı biraz daha karıştırıp örtüyü üzerimden attım.
Yeni uyandığımdan dolayı kalın çıkan sesimle konuştum.
"Klimayı açsana kalbim durdu sıcaktan."
"Elektrik gitti akıllım yoksa buraya niye geleyim."
Duyduklarımla üstümdeki tişörtü çıkarıp yere attım ve uykuma kaldığım yerden devam ettim. Artık kendi isteğimle uyandığımda kimse evde yoktu. Ayağa kalkıp mutfağa gittim. Su içip odama çıktım. Acıktığım için mısır gevreği yapıp yedim ve salona geçtim. Yağmurun dindiğini görünce bahçeye çıkıp günlük egzersizlerimi yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TaeKook/Sen ne bok yiyordun
FanfictionYüzüne yediği yumrukla Jeongguk'a tutununca ruh eşi olduklarını öğrenen Taehyung.