Bu bölüme sınır koyucağım.
Sınır:10 yorum 15 oy𖹭 onlardan iğrenirseniz
Heeseung
Heeseung işten yeni gelmiş, senin dizlerine başını koymuştu. Ve terlemişti!? Sende onun saçlarını okşarken eline onun terinden bulaşmıştı."Iyy kalk kucağımdan Heeseung. Doğru banyoya."
"Ne? Noldu?"
Mal mal bakıyordu sana. Verdiğin tepkiden dolayı. Sonra saçlarına dokundu ve terinden iğrendiğini anladı. Şaşkın gözlerle sana baktı.
"Gerçekten terimden mi iğrendin?"
Cevap vermedin ama üzüldüğünü anlıyordun. Sonra da omzuna hafifçe çarpıp banyoya gitti. Onun gönlünü nasıl alıcağını çok iyi biliyordun.
⋆⭒˚.⋆⭑
Jay
Yemek yapıyordunuz birlikte. Sen tencereyi karıştırırken yanına geldi ve;"Tuz attın mı?"
"Hayır, ne kadar atıcağımı bilmiyorum."
Başını salladı ve biraz tuz attı yemeğe. Karıştırma işini senden devr alıp o karıştırdı. Tadına bakmak için kaşığa biraz alıp kendi tadına baktı, ardından da sana tatdırmak için aynı kaşığı uzattı. Çekmeceden yeni bir kaşık alıp tatdınız. Sana şok ile baktı.
"Ne?"
"Tuzu güzel olmuş bence."
"Onu demiyorum. Sen benden iğrendin mi?"
Başınızı salladınız utanç ile. Ardından yanağına öpücük bıraktın. Gülümsedi.
⋆⭒˚.⋆⭑
Jake
Dışarı çıkmak için üstünüzü değiştiriyordunuz. Sana sweatshirtünü uzattı. Sen ise elinle uzattığı sweatshirtü itekledin. Ağzı açılmış çok komik bir şekilde sana bakıyordu. Kendini tutamayıp kahkaha attın."Neden gülüyorsun? Bu senin en sevdiğin sweatshirtüm."
"Evet ama aynı şeyi giymesek."
"Ne!?"
"Bağırma ya şaka yapıyorum."
Dedikten sonra elindeki sweatshirtü alıp giydin ve Jake'in dudaklarına dudakalrını değdirdin.
⋆⭒˚.⋆⭑
Sunghoon
Sunghoon hasta olmuş ve ateşlenmişti. Alnına koymak için bir havlu ıslatıp getirdin. Ama havluyu alnına koyarken biraz iğrendin. Sunghoon hasta gözleriyle ışık görmüş ceylan gibi bakıyordu."Sen. Benden. İğrendin. Mi?"
"Üzgünüm."
Trip atarcasına arkasını sana döndü.
"Yah!? Sunghoon iğrenemez miyim?"
"Hayır efendim iğrenemezsin."
Onu sırt üstü tekrar yatırıp alnına koydun bezi ardından da burnunun ucunu öptün. Gülümsedi. Gönlünü almıştın tebrikler.
⋆⭒˚.⋆⭑
Sunoo
Sunoo ile bisiklet sürüyordunuz. Rüzgardan dolayı Sunoo dengesini kuramamış, bisikletten düşmüştü. Düşmesiyle birlikte dizi de kanamıştı. Hemen eve gittiniz ve pansuman yapmaya başladınız ama iğreniyordunuz."Şey Sunoo sen yapabilir misin?"
"Hatırladığım kadarıyla kandan korkmuyordun. Noldu birden bire?"
Dudaklarını büzüp sessizce, utanarak konuştun.
"Biraz iğreniyorum. Özür dilerim."
"Ne? Neyse sorun yok normal birşey sadece sarmamda yardım eder misin?"
Başını sallayıp. Aşırı bir tepki vermediği için mutlu olmuştunuz. Ve pansuman birince tatlı bir öpücük kazanmıştınız.
⋆⭒˚.⋆⭑
Jungwon
Bir filmden -sinema- çıkmıştınız ve geziyordunuz. Biraz daha eğlenip eve geldiniz. Jungwon dudaklarınıza yaklaştı ama siz iğrenmiştiniz nedense. Ellerinizle biraz engel olmuştunuz."Ne? Ne oldu? İstemiyor musun?"
Başınızı salladınız.
"Oh peki."
Üzülmüştü dudaklarını büzüp arkasını dönmüştü. Sizde bu yaptığınızdan utanıp pişman oldunuz ve Jungwon'u durdurdunuz. Ardından öptünüz. Sonrası size kalmıştı 😉.
⋆⭒˚.⋆⭑
Riki
Riki ile bir tatilin ardından eve dönmüştünüz. Riki tatlı köpeğini sevdikten sonra size sarılmak için yaklaşmıştı. Normalde köpeğini sevdikten sonra size sarılmasına hiç bir şey demezdiniz ama bu sefer ne olduysa istememiştiniz ve geri çekilmiştiniz.Riki tek kaşını kaldırıp size sorgular bakışlar attı. Sizde omuz silktiniz.
"Sen benden mi iğrendin?"
Sorgular bakışlarįna bir de sorgular sesi eklenmişti. Yanaklarını- kızararak başınızį salladınız. O ise size inat köpeğini her yerine sürtüp size yaklaştı. Her zaman ki çocukluğuydu. Siz ne kadar geri çekilseniz de işe yaramamış. Size sarılmıştı.
⋆⭒˚.⋆⭑
Selaaammm geri geldimm. Yıllar sonra KDHJDGXH.
neyse umarım beğenmişsinizdir. Sınır koydum. Umarım sınırı geçebilirisinzi ve yeni bölüme kavuşabilirsiniz. Görüşürüz.
Tiktoktan da takip edin lütfen.
Hesap adı: jjongiew