Matyi és Emma megtalálják Steve-et egy titkos kormányzati létesítményben. Amikor kiszabadítják, Steve és Emma között régi emlékek kerülnek felszínre, és egy heves, játékos harc alakul ki közöttük.Steve kiszabadítja magát a bilincsekből, majd rögtön Emmára támad, aki mosolyogva áll elé.
-Már megint táncra készülsz, Eve?" - kérdezi Emma szarkasztikusan, miközben gyors mozdulatokkal védekezik.Steve nem válaszol, csak koncentrál, de Emma folytatja a csipkelődést.
-Komolyan, Steve, még mindig nem tudtál jobban harcolni? Kezdesz berozsdásodni.
-Még mindig gyorsabb vagyok, mint te." - vág vissza Steve, miközben elkerül egy rúgást, majd megragadja Emma karját, és egy hirtelen mozdulattal a földre szorítja. Emma nevetni kezd, még a földön is őrizve a játékos hozzáállását.
-Oké, rendben, nyertél... De el kell ismernem, jobb voltál, mint vártam. Talán még mindig van benned valami." - mondja Emma, miközben feltápászkodik.Közben Matyi értetlenkedve figyeli az eseményeket, nem érti, mi folyik körülötte.
-Várjatok egy percet... Most ti ketten harcoltok vagy... flörtöltök?" - kérdezi zavartan Matyi, próbálva értelmet találni a helyzetben.Emma egy pillanatra felnevet, majd rámosolyog Matyira.
-Tudod, Eve, figyeltelek. Nem csak harcban vagy jó... a meglepetésekben is." - mondja játékosan Emma, miközben Steve-re pillant.Steve komolyan néz Emmára, de most már kevésbé feszült a helyzet. Egy pillanatra megállnak, egymás szemébe néznek. Emma közelebb lép, és váratlanul a nyakába kapaszkodik, majd megcsókolja. Steve először meglepődik, de aztán visszacsókol.
-Ezért megérte veszíteni. - mondja Emma szarkasztikusan, miután elengedi Steve-et.Matyi csak áll és döbbenten figyeli őket.
-Hát, ez... furcsa volt." - jegyzi meg végül Matyi, még mindig kicsit zavarban.