14 YRS AGO .....(1)

3 0 2
                                    

SIYA WAS SITTING IN A WITH CLOSED EYES EVERYTHING FROM PAST WAS REFLECTING . SHE COULD NEVER FORGET ABOUT IT .WAIT WAIT LET ME TELL YOU THAT WHAT HAPPENED IN PAST ...                                                                            14 YEARS AGO                                                                                   ( SIYA'S POV )
I AM SIYA ARORA . I AM CURRENTLY 11 YRS OLD  . TODAY , IS MY FATHERS HOLIDAYY AND THAT IS THE REASON I DONT WANT TO SCHOOL BUT UNFORTUNATELYYY TODAY IS MY LAST EXAM ..........WHYYY ME ALWAYS ........
YEAHHH ! I AM RETURNING HOME , I AM SO MUCHH EXCITED BECAUSE FIRST OF ALL MY EXAM GO GOOD AND SECONDLY ME, MY FATHER , MY MUM AND AYUSH ARE TOGETHER GOING OUT FOR SHOPPING AND DINNER AT MALL AFTER A LONGGG LONGG TIME ..
" TING TONG " I RING THE BELL NO ANSWER " TING TONG "AGAIN NO ANSWER UMM , ARE THEY NOT AT HOME .. NO WAY THEY CANT GO TO MALL WITHOUT ME !!" MOMMM DADDD I AM HEREEE"NO ANSWER AGAIN , I BECAME WORRIED WHAT IF THEY REALLY WENT WITHOUT ME .I PUSHED THE HANDLE IT WAS OPEN I WENT IT AND WAS SO SHOCKED I SCREAM LOUDLYYY AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
THE TEARS WERE FALLING FROM MY EYESS . I CANT BELIEVE WHAT I JUST SAW " MOMM WAKE UP , DAD WAKE UP AYUSHH WHAT IS ALL THIS "" DONT PRANK ME I KNOW ITS ALL FAKE"THE TEARS WAS FALLINGG CONTINOUSLY . MY NEIGHBOURS CAME DUE TO MY SHOUTT . THEY WERE SHOCKED AS WELL THERE WAS A AMBULANCE , POLICE AND ALLL BLOOD BLOOD BLOODY ON THE FLOOR , ON MY MUM AND AYUSH ON MY HANDS TOO NOW !


I FAINTED OUT .


When i woke up , i found myself in my aunt house . There was a silence . Tears were still coming . I wish it all was a dream pls god plss it was a dream right .  I saw my aunt , she looked upset . I still wishing it was a dream asked " where is my mom and dad , where is ayush . They are OK right ? " . My aunt burst out " siyaa they they " she cant find words 

No no it cant happen i thought i was still hoping to hear they are fine what i saw was a bad dream but i know i will not 
"  They what tell me aunt where are they , i want to see them "
" Sorry siya butt but they are no more "
My whole life shattered .
i was crying my aunt hugged me tightly ,.
i just cant believe it
it cant happen
it cant 
they were fine till morning 
how this happened 
i wanted to screamm and cry so hard 
i cant loose them 
my whole familyy



THE CLOSED CASE ......Where stories live. Discover now