Bir insan ile küçükken bile bağ kurmuşuzdur..
Örneğin ilk doğduğun zaman, anne kucağına gidersin ve seni ilk besleyen kişi o olur. Bu da aranızda bir bağ kurmanıza neden olur. Her zaman "Anne!" Diye ağlarız. Bu çok normal ve çoğu insanın yaşadığı bir şey. Ama bazen..o bağlar kopabiliyor. Buna sebep olan kişi de bazen biz olmuyoruz, karşı taraf oluyor.Örneğin bir arkadaş ediniriz, bütün sırlarımızı ona anlatırız. Bu da aranızda bir bağın oluştuğuna örnektir. Ama sorun şu, sırlarını anlatan taraf sadece siz iseniz..orada bir sıkıntı var demektir.
Arkadaşınızın sırlarını alıp aranız bozuştuğu zaman bunu yayabilecek tek kişi odur. Ve size de hiç sır vermez, çünkü o sırlarını yayacağı zaman asla sende bir koz bırakmaz.
Arkadaşlık budur, Aile budur.
Matrix yalnız yaşıyor. Bir evi var ve bir kedisi var. Annesi öldü..babası ise onu reddetti. Herkes küçükken ailesi ile ilgili dalga geçerdi matrix ile. Her zaman ona dal oldum, her zaman Matrix'e ümit verdim, her zaman tavsiye verdim. O da bana verirdi her zaman. Her zaman arkamda durur ve beni korurdu. Matrix'in benim için ayrı bir yeri vardır. Matrix benim için arkadaş değil, Matrix Benim hayatımın bir parçasıydı.
Matrix geçen gün adını değiştirdi. Nedenini sormadım çünkü çok iyi biliyordum. Adını babası koydu diyeydi. Adı artık Dark'idi. Artık Bir Darkımız var. Hatta adı o kadar güzeldi ki bende ona uyumlu olsun diye adımı 'White' yapma kararı almıştım. Adım artık White idi.
White: "Bir ara adımız ile ilgili video yapacağım."
Dark: "Bana uyar."
Sky: "Beni eklemeyi unutma he."
Sky da benim hayatımın bir parçasıydı. Onu da çok seviyordum. Her türlü yanımda oldu, her zaman benimle birlikte ağladı ve her zaman bana destek oldu. O benim için herkesten farklıydı. Sky'ın hayatı uzun olduğu için onu farklı bir zamanda anlatacağım.
White: "Asla unutmam bebeğimm."
Dark: "Sıkıldım.."
Sky: "Birlikte hazbin hotel izleyelim."
White: "Oluur"
Benim hayatım onlar olmasa..bir hiç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi Yıldızları
Teen FictionYalnız hissettiğin an, şunu düşün. Her zaman birileri ile tanışacaksın veya onları hayatından çıkaracaksın. Ama birisi ile tanışacaksın, ve o seninle beraber yıldızları sıkılmadan izleyebilecek..