Artık sıkıldım sanırım..
Herkesten, aile hayatından, arkadaşlardan, sevgililerden..hepsinden çok sıkıldım. Arkadaşlar her zaman birbirlerini üzer, satar. Bu yüzden arkadaşlıktan her zaman nefret etmişimdir. Benim biricik kuzenlerim var zaten, gerisine gerek yok diye düşündüm her zaman.
Aile hayatından cidden bıktım. Küçükken arkadaşım olan kişinin ailesi onları almaya gelirdi. Mutluca gidetlerdi, arkasından da bana el sallardı. Ama ben..ailem beni hiçbir zaman almaya gelmezdi. Ben her zaman yalnız giderdim. Bazen geç gelirdim ama bir kere bile yüzüme bakıp da "Neden geç kaldın?" Demezlerdi. 'Aile' denen şey her zaman benim ailem gibi mi diye düşünürdüm. Bu yüzden araştırmaya başladım, başkalarının ailelerini. Ama onlar çocuklarına karşı hiç bòyle değillerdi. Sanırım beni üzen tek şey aile hayatım.
Sabah oldu, ellerimi ve yüzümü yıkadım ve üzerimi giyindim. Bugün hafta sonuydu, bu yüzden kuzenlerime gidecektim. Hiç ses çıkarmadan çantamı aldım ve evden çıktım. Otobüsü beklerken soğuk hava yüzüme çarptı, biraz üşüsem de umursamadım.
Chase: Sanırım hasta olacağım..
Evet, adım Chase'idi.
Telefonumu cebimden çıkarıp Matrix'e mesaj attım.
Chase(mesaj): Geliyorum, uyanık ol.
Matrix(mesaj): Benim ne zaman sabahları uyuduğumu gördün mal.
Hafifçe gülümsedim, otobüsün önümde durduğunu gördüm ve otobüse bindim.
Evin önüne geldim, hafifçe gülümsedim. Sky hala evdeydi ve sabahları uyanık olmazdı, o yüzden onu 1 saat sonra çağırma kararı almıştık Matrix ile. Evin kapısını çaldım, kapının açılmasını bekledim.
Kapı açıldığında deve gibi olan Matrix'e baktım ve bir kahkaha attım. Gözlerini ovuşturuyordu ve hala uykuluydu.
Chase: Hani benim abur cuburlarım? Bugün markete gideceksindir umarım?
Matrix: Sky ve sen zaten paramı bitire bitire bir hal oldunuz.
Chase: ÇİKOLATA İSTİYORUM.
İçeriye daldım ve etrafa bakındım. Etraf yine her zamanki gibi dağınıktı.
Chase: Sana şu etrafı dağıtma diye kaç defa söyleyeceğim?
Matrix: Evi toplayan bir 1.50'im varken neden etrafı toplayayım ki?
Chase: Hizmetçin değilim seni gerizekalı.
Matrix: Şaka yapıyordum..
Tekrar gülerek etrafı toplamaya başladım. Matrix beni izlerken starbucks'dan getirdiğim kahveyi içerek keyif yapıyordu. Sinirle ona bakarak:
Chase: Yardım etsene lan.
Matrix: Sky gelince yardım eder.
Chase: İkiniz de yardım etmiyorsunuz.
Aklıma gelmişken Sky'e mesaj attım ve onun da gelmesini söyledim. Matrix benimle dalga geçerken süpürgeyi kafasına vuruyordum, onu kovalıyordum ki kapının çaldığını duydum. Sky'i gördüm ve ona sarıldım.
Chase: iiiii hoşgeldin!
Sky: iiiii hoşbuldum bebeğim!!
Matrix: Yine başladılar.
Sky ve Chase: Ne dedin??
Matrix: İkinizi birden elime alırım, susun.
Matrix'e yastık atarken bir yandan gülüyorduk. Sanırım..aile bu demek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgi Yıldızları
Fiksi RemajaYalnız hissettiğin an, şunu düşün. Her zaman birileri ile tanışacaksın veya onları hayatından çıkaracaksın. Ama birisi ile tanışacaksın, ve o seninle beraber yıldızları sıkılmadan izleyebilecek..