Suçlu kim? (Anan şaka valla)

7 0 2
                                    


2 Gündür bölüm yazmıyordum özlediniz mi beni🥺🥺👎🏻👎🏻🤍🤍💋💋☝🏿☝🏿😈😈🤬🤬🎀🎀

Şimdi..

Tüm aqua karakoldaydık.. tavşik ifade vermeye gitmişti..

Polisle konuşan kişiler..

Polis sinirle elini masaya vurup, "Olay nasıl gerçekleşti? Nasıl öldürdün kızı?" Dediğinde tavşik ağlayarak, "B-ben bir şey bilmiyorum tanımıyorum onu.." demişti oç.

Karamelli defne..

"Bakın polis adamcık ben bilmiyom taam mı?" Dediğinde polis sinirle bağırarak, "HEYT! Polis adamcık ne la tıkarım seni içeri." Defne adama aşkla bakarak aşık olmuştu.. adam 9489 defne 5 yaşındaydı.. şaka şaka adam 17 defne 15...

Defne sinirle, "Bağırmayın bana be!" Dediğinde polis defneinin dudağına bakarak (cus mallae) "Tamam bağırmayız." Dedi 😁😁 (şizofrenlestim)

Ayranla polis

Polis, "Suçlu kim?" Dediğinde ayran şüpheli bir şekilde, "Sesra malı.. neyse konumuz bu değil defne size aşık galiba." Dediğinde polis anlamsızca "Defne ahhh." Dediğinde ayran korkuyla odadan koşup çıkmıştı

Mikuyla polis

Polis, "Suçlu kim ulan!" Dediğinde miku titreye titreye, "S-sesradır kesin.. b-ben b-bilemem ki..." dediğinde polis sinirle, "BİLİCEN AMINI SİKTİĞİM" dediğinde miku cırkayarak ağlamaya başlayınca mikuyu hastaneye kaldırdılar..

İmamla polis

"Memur baba ben bilemem olayları." Dediğinde polis sinirle, "Amına kodum sesra mı katil?" Dediğinde imam heyecanla kafasını sallayarak, "Evet.. evet memur bey sesra katil tıkayın içeri olsun bitsin."

Tufanla polis

"Katil sesradır bence." Diyince polis, "Lan sesra esra siz ne saçmalıyonuz o nasıl isim amk." Dediğinde tufan sinirle ayağa kalkarak, "Bak oc polis. BEN ZENGİNİM BTW." Diyip kendini editte sanarak yürümeye başladı. Polis sinirle tufana arkadan tekmeyi yapıştırınca tufan uçmuştu..

Lavinia polis

"Katil sesra diyorsak sesradır. Siz defneyle sevgili misiniz?" Diyince polis sırıtarak, "Güzel kız ahh" diyince Laviniada korkuyla odayı terk etmişti.

Ecrin'le polis..

"Polis bey... kesinlikle sesra suçlu kızın karnına bıçağı saplarken gördüm." Diyince polis "Tm en çok sesra aynen kankaaaa" diyince Ecrin sinirle polise yumruk atınca Ecrin'i hapse atmışlardı...

KIZLAR BEN KATİL DEĞİLİM YA OF 🥺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aquanın zorbalığı🥺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin