القاء المدمر...

2 0 0
                                    

الفصل ال٦
بقلميَ هاجر رمضان..
بسم الله...

👑👑👑👑👑👑

سميحة بصدمة من الذي يقف امامها.؛يا نهار اسود اسد اععععععععا.... جريت سميحة وفضلت تلف لفت الدورية (طوحينا يا ماما) تجري والاسد يجري وراها وهي مصدومة وفجاة.. وصلت الي اخر الجدران.....
سميحة بصدمة وبكاء وحسرة😭😨😱: اععععععععععععا اسد اللي جابوا الحقونيييييييي يا نااااااس ياهوووووو يا عالم ياللي معندهاش حس يارتني ماروحت لحد الله يخربيتك يا سميحة وبيت ابوكي.....

وسميحة كانت واقفة وفجاة الاسد كان ايهجم عليه وهي قالت في داخلها (انها نهايتيَ اليوم)... وفجاة الاسد اخذ ضربا طيرته بعيد عن سميحة... والغريبة ان الاسد قام وقعد نصف قعدة ومتحركش.. سميحة قاَلت وهي مغمضة عيونها؛ اية دة هو انا كدة اتكلت وروحت العالم الخارجي الله مهو انا مت اهو يعني محصليش حاجة وكمان حسا بجسمي الله يعني ممكن ماموتش..

سميحة فتحت عنيها نصف فتحة🤦🙊:رأت... شخص بهيبته وطوله وعضلاته (انه هو يا سادة) الذي يخطفََ الانظاََر ويسحر من يراََه وسيم جدا وعيونه زرق الحادة والقاسيةَ التي تختلف كثيرا عن الباقيين وعنده لحية بسيطة (بنهاية كريزما) وملابسه كأنها متفصله لمقاسه يتزين في ايديه الشمال سلسلة رجالي متكونه من اسمه (ديناصور)... يقف بهيبته وينظر للاسد نظرة حادة ويترك التي واقفة مثل( الفرخة المبلولة..😱)
ويذهب الي الاسد ويركع نصف ركعة وايديه الخشنه تلمس الاسد والاسد يداعبه ويسترخي وينام...

وسميحة كل هذا ومصدومة هكل هذا حقا موجود من هذا ليس انسان اطلاقا قالت بداخلها هكذا...

سميحة بداخلها؛ اية دة يا صلات النبي دة شكله بتاعه وانا كنت اروح آمۆتٌ في طيس حلوة دة..

هو قام وقف ونظر للي واقفة زي الفرخة؛
سميحة بضحكة خوف؛ ههههههههه السلام عليكم يا معلم تشكر واللهي..

دخل شخص كان جميل ايضا ولكن لا مثل البطل انه صديقه اسد وكان عنيه بلون الرمادي وشعره برتقالي..

اسد؛ حصل اية..

هو قام وفجاة نظر لاسد؛ مفيييش يلاااا خد رايت وامشي..

اسد اتجه نحو رايت اخذه وذهب....

هو وقف ينظر لها لبضع دقائق( كَآئنٌهِآ سًـآعَآتُ لَسًيّتُ بّـقَصِـيّرَةآلََعََيّّوُُنٌٌ تُُحً ـً ـكََيّّ مِـِـآ فُُيّّ آلََوُُآقََعََ وُُلََقََلََبّـّـكََ♡♕يّّمِـِـشّـّـيّّ بّـّـمِـِـآ يّّنٌٌبّـّـضــ آلََشّـّـكََ) نْظًرةّ لُہآ معآنْيَ تٌحٍگيَ آلُگثْيَر.. وذهب وهي تشـيطـ غيظـآ...

سمية بغيظ 🤢؛ اية الراجل المعفن دة.. دة حتي مقليش حمد الله علي السلامة اااااه يا مفاصلي دة تاني يوم اومال لما اقعد ل٥سنين اية اللي ايحصل فيا شكلي هطلع علي التربة.. اااه يا ضهري يانيي.. اسد وبعد كدة ديناصور وبعد شوية غوريلاا هو دة اللي ناقص اااه اروح انام في الحمام..
...
حل الصباح..(. بنور الامل الذي يشع كل يوم بأمل جديد ينتظر الامل ان الشخص ينديه وهنا يبدا الاستجابة وكل شي تريده يتحقق صدقوني سميحة كانت فاقدة الامل حتي انها محولتش انها تطلع لانها قالت انها ناهيتها من داخلها فقدت الامل وطول ما هي كدة مفيش حاجة اتجدد هي عندها اصعب الظروف بس لازم تكون هي الظروف نفسها عشان تقدر تطلع...🤦)
.................. 👑👑👑👑👑👑👑
في صباح في عنبر 9.... كان واقف ديناصور في الشباك سرحان في شي.....اسد صديقه جه بجوار صديقه لقاه سرحان..
اسد، احم شكلك منمتش..
ديناصور بضحكة، وانت همك في اية.
اسد، هي انك صحبي ومش عايزك تبقي كدة
ديناصور بغضب جحيمي، وانا مخترتش ابقي كدة بس لازم ابقي كدة بس اطلع من هنا واعرف مين الخاين اللي طعني في ضهري وبعد كدة هيبدئ جحيم الديناصور...
اسد بمرح ليغير الموضوع ولكن هو يزيده، ياعم انا اشوفك كدة اموت من الخوف اومال لو كان العدو وربنا مع البنت اللي اتحبها..
ديناصور بغضب مسك اسد من عنقه:، انت عارف كويس اني بكره الجنس دة كله.
اسد بخوف: يا صحبي هدي اعصابك معلشي انت عارف بنسي الايام دي شكلي عندي زهايمر ابقي اروح اكشف..
ديناصور هدي شوية وترك اسد؛ امشي عشان مقولتش..
اسد بمرح كأنه لا شي حصل؛ طب انا همشي بقي عشان اشوف رايت .. ذهب اسد..
ديناصور بشر وغضب؛ بس اعرف مين...

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥........

في الحمام السجن.... كانت سميحة نايمة علي الارض وكان الحمام مظهره ابيض وحوض بلون الازرق وعلي الارض في مفرش كانت سميحة نايمة عليها وكان الحمام في 3 ابواب حمامات وسميحة نايمة قصاد ابواب دي ونايمة بطريقة مضحكة لانها نايمة علي ظهرها وموسعة رجلين علي اخرهم وفتحة بؤها بطريقة مضحكة... وفجاة سميحة وهي نايمة شعرت باحد يخبط رجلها فتحت عنيها مرة واحدة من الخضة بما شعرت وبتنظر لقت خمس رجالة قدامها وسميحة لسة بصدمتها ومتكلمتش نهائي.. رجل من الخمسة يردف ويقول؛ انت نايم في الحمام لي مكنش خايف من زعتر.. دة حتي الحمام ريحته معفنة
رجل اخر؛ هههههههههه لي حق بصراحة الحمام 🚽ريحته معفنة بس الاول نربيه عشان بعد كدة يدخل بأذن..
رجل اخر بضحكة؛ وماله اهو نصبح علي حد..
سميحة دة كله وهي مصدومة.....
الرجل، يلا يا رجالة انا الاول وبعد كدة انت انا اربيه الاول..
الرجل بغضب؛ لا يا ريس انا اللي عاوزه الاول..
الرجل الاخر؛ ولا انت ولا هو انا الاول..
سميحة بتنظر لهم ببلاهة وتفكر كانها اتتفرم انهاردة..
الرجل؛ بااااس انا عندي فكرة يا ريس احنا هنجري وهو هيجري واللي ايمسكه حلال عليه الضرب..
سميحة بصدمة في نفسها؛ هه ضرب..
الرجل؛ يلا يا اجري عشان تجي وراك..
سميحة بغضب مزيف؛ هجري مين ياعم انت انا مش هجري احسن نطلع عين اللي خلفوكوا..
الرجل طلعة المطوة؛ هتجري يعني هتجري
سميحة بخوف ورعب؛ انا مقولتش غير كدة واللهي..

بعد قليل.. كانت سميحة بتجري وهما بيجره وراها..وفجاة دخلت عنبر 9 ولكن من الخارج..

وفجاة وهي بتجري خبطت في حيطة بشرية بعضلاته خبطت في ظهره..
____&_&_____________&

تم الفصل...
انا زعلانة بجد يا جماعة يعني هي الرواية متستهلشي

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: Oct 11 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

 انثي مجنونة في سجن الرجالحيث تعيش القصص. اكتشف الآن