Bugün Matteo'nun doğum günüydü. Matteo dün kendi elleriyle yapmış olduğu davetiyeleri dağıtmıştı bu yüzden mutluydu.
Matteo bugün dört yaşına girmişti, ne çabuk büyüyordu.
Matteoyu Jin ve Jimine bırakmıştım pastasını ve hediyelerini almak için. Normalde hediyelerini dün alıcaktım fakat kalkar kalkmaz evde hediye arıyaşına girdiğini görmemle bunu yarına yani bugüne ertelemiştim.
Pastasını kendisi seçmişti bu yüzden sadece pastaneye gidip hazırlanmış olan pastayı alıcaktım.
Jungkookta benimle geliyordu, şuan onu bekliyordum. Jungkook evden çıkmış arabamı görmesi ile hemen arabaya doğru yürümeye başladı.
Arabaya binmesi ile eğilip yanağımı öpmüştü açıkcası böyle bir şeyi beklemiyordum. Bakışlarımı fark etmiş olmalı ki "öyle bakma bana, flört değil miyiz? flörtler birbirini öper." dedi.
"Jungkook sen flört ne demek yeni öğrenmedin mi, bunları nereden biliyorsun?" dedim kuşkuyla.
"Flört kelimesini daha iyi anlamak için internetten araştırdım" dedi ve kendinden emin bir şekilde devam etti. "Ve birbirlerini öptükleri ve sevgi sözcüklerini kullandıkları yazıyordu bebeğim."
Ben daha öpüçüğü atlatamamışken kullandığı kelime beni daha çok şoka sokmuştu.
"Daha ne kadar tatlı tatlı bakmaya devam ediceksin" dedi. Kesinlikle benimle eğleniyordu, ona doğru eğilip bana yaptığı gibi yanağına öpücük kondurdum. "Seni öpene kadar" dedim onun dediği şey itafen.
Cevap vermesini beklemeden arabayı sürmeye başladım. Yol boyu sessiz kalmıştı, asıl şoka giren oydu işte!
Oyuncakcıya gelmemizle arabayı durdurup park etmiştim. Hızlıca arabadan inip oyuncakcıya girmiştik.
Zaten Matteo ne almamız gerektiğini söylemişti fakat bir tanesini kendimiz seçip almamızı istiyordu bu yüzden hızlıca onun dediklerini alıp sepete koyup seçip alıcağımız oyuncağa baktık.
"Ben başka yerden alıcağım sen burda bekle tamam mı güzelim" dedi. Tanrı aşkına hala devam ediyordu. Kafamı hafifce salladım oyuncaklara bakarken. Kasaya gidip Matteonun onun için şeçtiği hediyeleri ödeyip diğer dükkanlara bakmak için gitti. Mağaza oldukça oldukça büyüktü neyine yetmemişti ki.
Sonunda Matteoya lego almaya karar verdim. Kasaya gidip onun seçtiği diğer iki hediye ile beraber legonunda parasını ödedikten sonra oyuncakcıdan çıktım.
Arabaya geçtikten yarım saat sonra Jungkook gelmişti ne aldığını ne kadar sorsamda söylememişti. Bende daha fazla sormayı bırakıp arabayı sürmeye başladım.
Matteo'nun minnak popişi
Jin
Taehyung nerede kaldın
Matteo artık eve gitmek istiyormuş
Taehyung
Jungkookla evi süslüyorduk
Ama bitti sayılır birazdan almaya gelicem
Hem Matteoya ne yaptınızda gelmek istiyor normalde sizi çok seviyordu
Jimin
Salak Jin çocuğa çizgi film yerime korku filmi açmış
Jin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matteo • ≮
FanfictionModel Kim Taehyung ünlü fotbolcu sevgilisi Jeon Jungkooktan hamile kalmıştı fakat Jungkook bebeğin doğmasını istememesine rağmen Taehyung bebeği doğurmuştu -Texting -azcıkda düz yazı 🤪