4 yıl önce...
Jungkook
Bugün transfer günümdü. Dünya devi ve çocukluk hayalim olan Real Madrid'e transfer olucaktım.
Sözleşmenin son maddelerini görüşüyorduk hala, takımımla anlaşmaya varılmıştı. Bonuslar dahil 95 milyon euro transfer ücretini bütün takımlar kabul ederdi.
Asıl sözleşme orda olucaktı burda ki ön sözleşme tarzı bir şeydi. İmza masasına oturmamla kameralar hızla bana dönmüştü. Üstümdeki formadan Real Madrid logosunu gösterip bir kaç poz vermemi istemişlerdi, bende bu isteklerini yerine getirip bir elimde imza atıcağım kalemi tutup öbür elimle de logoyu gösteriyordum.
İmzayı hızlıca atıp yerimden kalktım. Hızlıca selam verdikten sonra imza odasından çıktım. Normalde arkadaşlarım ile kutlama yapıcaktım fakat Taehyung başbaşa küçük bir kutlama ayarladığını ve eve gelmem gerektiğini söylemişti.
Taehyung benim biricik sevgilim, çocukluk aşkımdı.
Sonunda soyunma odasına gelmemle etrafa son kez baktım. Buraya daha hiç geliceğimi zannetmiyordum çünkü kiralanmamış, satılmıştım. Piyasa değerim ise artmıştı, eski takımım bu paraya beni tekarar getirtmesi ise imkansızdı.
Büyük ihtimalle ilk zamanlar yedeklerde olucaktım gerçi Real Madrid gibi bir takımda ilk 11 başlamak gerçekten zordu.
Bunları sonra düşünmeye karar verip Taehyungu bekletmemek için hızlıca üstümü değiştirmeye başladım.
Soyunma odasından çıkıp çıkaşa giden koridora girmemle magazincileri fark ettim fakat daha fazla oyalanmamak için onlara bakmadan önlerinden geçip gittim. Belki bu yüzden linçlenicektim ama şuan umrumda olan son şey dahi değildi.
...
Eve giderken yol üstünde ki çiçekciden her zamanki gibi bir buket çiçek aldım. Taehyung çiçeklere küçüklükten beri bayılardı. Hızlıca eve geçip zile bastım.
Taehyung hemen kapıyı açmıştı, Beni görmesi ile hızlıca bana sarıldı. Sarılma faslını kısa tutup içeri geçtik.
Elimde ki çiçekleri ona vermemle gülümsemesi genişlemişti.
Taehyungun boynunu öperken "Bebeğim seni çok özledim" dedim. Taehyung ise "bende seni" dedi.
Taehyung biraz dalgın duruyordu, ne olduğunu anlayamamıştım. Daha fazla düşünmeden direkt "Birşey mi oldu?" Dedim.
"Jungkook seninle önemli birşey konuşmam gerekiyor" Taehyungun yüz ifadelerini okumam gittikçe zorlaştı fakat ciddi bir şey olduğu kesindi.
"Konuşalım bebeğim, kötü bir şey yok değil mi?"
"Jungkook ben bugün Jiminle doktora gittim"
"Taehyung beni korkutuyorsun kötü bir şey yok değil mi?"
"Hayır hayır, aksine iyi bir şey"
"Doktora gittin ve iyi bir şey?"
"Evet... Jungkook... Jungkook ben, ben hamileyim"
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Böyle olmamalıydı yani çok erkendi. Suratım düşmüş olmalı ki Taehyung bana endişe ile bakıyordu.
"Bir şey demicek misin?" Taehyung sesi oldukça kısık çıkmıştı.
"Taehyung olmaz yani olmamalı beni anlıyor musun? Şuan için çok erken"
Taehyungun suratı oldukça düşmüş, gözleri ise dolmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matteo • ≮
FanfictionModel Kim Taehyung ünlü fotbolcu sevgilisi Jeon Jungkooktan hamile kalmıştı fakat Jungkook bebeğin doğmasını istememesine rağmen Taehyung bebeği doğurmuştu -Texting -azcıkda düz yazı 🤪