Lila emlékezett rá, hogy a temetés miatt néhány napig ebben a házban maradt, de homályosan vette tudomásul a helyet, és egy sötét felhő lebegett a feje felett. Kinyitotta az ajtót, és kiengedte Seamust. A nagybátyja segített neki cipelni a csomagjait, ami meglepte, hogy képes volt megemelni az összes táskát anélkül, hogy megizzadt volna.
-Biztos, hogy jól vagy? – kérdezte fáradtan, miközben felmentek a három lépcsőn az ajtó felé.
Sam szája félrehúzódott, és csak annyit válaszolt.
-Sok minden változott azóta, hogy utoljára láttál.
A nő gúnyosan felszisszent.
-Oké, értem. Te edzel.
Nem mondott mást, miközben egy nő becsúsztatta előttük az üvegajtót.
-Örülök, hogy eljöttetek! – egy édes és meleg hang áradt Lila fülébe. Hagyta, hogy Sam menjen át először, mielőtt belépett a házba. A házban meleg volt, és étel, és virágillat terjengett körülötte. Körülnézett, balra egy falépcsőt látott, és egy kis folyosót, amely egy barna ajtóhoz vezetett. Tőle jobbra egy halványsárga kanapé állt, előtte egy kis étkezőasztallal. A sarokban egy kis tévé állt, mellette pár DVD volt felhalmozva.
Most a fényben a nő segített Samnek kibogozni a csomagokat. Gyönyörű volt, gondolta Lila. A nőnek rézszínű bőre volt, sötét haja kusza kontyba kötve, mélyfekete szeme.
Lila nem nagyon nézte a nő arcán végigfutó három tönkretett heget, de ez nem akadályozta meg, hogy a szemét elvakítsa a mosolya, amikor Samre nézett.
A nő hirtelen ezt a mosolyt Lila felé fordította, és mire a lány észbe kapott, a nő ölelésbe vonta Lilát. Lila kínos kuncogást eresztett meg, és megveregette a nő hátát.
-Nagyon örülök, hogy megismerhettelek. – húzódott el végül a nő. -A nagybátyád megállás nélkül rólad beszélt.
Sam felállt, és megrántotta a flanel kabátját. Átkarolta a nő vállát, és közelebb húzta magához.
-Lila, bemutatom Emily Youngot. Hamarosan Uley lesz.
Emily a mellkasára csapott a kezével, az egyik ujján csillogó fém csillogása megragadta Lila tekintetét.
A lány lehajtotta a fejét, és kérdő tekintettel nézett a nagybátyjára.
-Nem mondtad, hogy eljegyezted magad.
-Csak túl akartunk lenni a temetésen, és úgy gondoltuk, most lenne itt az ideje, hogy bemutatkozzunk egymásnak.
Emily hirtelen feltartotta a kezét, és az arca komoly lett.
-Nem akarom, hogy nyomást érezz. Egyelőre csak Emilynek szólíthatsz.
Lila egyszerűen bólintott.
Emily mosolya újra megjelent, amikor megkérdezte.
-Éhes vagy? Csináltam neked egy "üdvözlő vacsorát”.
-Persze, tudok enni.
…
Lila befejezte az utolsó falatot is a házi lasagnából, amit Emily készített. A nappali egy kis étkezővel van összekötve, ahol egy közepes méretű asztal néhány székkel a sarokban ült. Oldalt egy mahagóni pult, amelyen egy gáztűzhely, ugyanilyen mahagóni szekrények és mögötte egy fehér hűtőszekrény látható.
Emily leginkább a vacsora alatt beszélt. elmagyarázta a Makah családját és a családját, amely itt van La Pushban. Lila rögtön érezte, mennyire barátságos és barátságos próbál lenni. Azt is folyamatosan észrevette, hogy Sam milyen melegséggel és szeretettel néz Emilyre, amitől még fájdalmasabbá vált a mellkasában a zúzódás érzése.
Mielőtt Emily újabb történetbe kezdhetett volna, Lila gyorsan közbevágott.
-Köszönöm az ételt, de azt hiszem, aludnom kéne egy kicsit.
-Természetesen. Ne aggódj a tányérod miatt. Majd én hozom.
Sam felállt az asztaltól, és egy apró mosolyt küldött Lilának.
-Segítek a csomagokkal.
Lila bólintott, felállt, és követte a férfit az üvegajtó felé, ahol a táskái voltak. Ezúttal hagyta, hogy a férfi két bőröndöt cipeljen fel a lépcsőn. A második emeleten volt egy kis folyosó, amely három ajtóra ágazott. A középen lévő ajtó volt a fürdőszoba. Volt egy második fürdőszoba is a földszinten, de abban nem volt zuhanyzó.
Sam kinyitotta a bal oldali ajtót, amiről úgy gondolta, hogy az övé. A jobb oldali ajtó feltehetően Sam szobája volt.
-Rendben. A dobozok, amiket átküldtél, egy hete érkeztek meg. Egyelőre a szekrényben vannak. – Sam morgott, és a két nagy bőröndjét a teljes értékű ágy elé állította. Seamus, aki mindkettejük mögött követte őket, már szimatolta is a szobát.
Ugyanaz a szoba volt, mint amiben a temetésen lakott, de ezúttal tele volt a holmijával. Még mindig egyszerű volt, négy fehér fal, egy fából készült komód a szekrénye mellett, és egy kis éjjeliszekrény az ágy mellett.
-Lent leszek, ha bármire szükséged van. – Sam felegyenesedett, és körülnézett a szobában.
Mielőtt a kínos helyzet leülepedett volna, Lila halkan megszólalt.
-Köszönöm, hogy elhoztál a repülőtérről és minden mást is.
Sam vett egy mély lélegzetet, mielőtt azt mondta.
-Tudom, hogy ez sok volt, különösen neked. De túl fogunk jutni rajta. Egyszerre csak egy napot. Jó éjt, kölyök.
Elment mellette, és becsukta maga mögött az ajtót. Leült az ágyra, a levendulaszínű paplan hideg volt az érintése alatt.
Bosszúsan bámulta a szobát, amelyben volt. Ennek nem így kellett volna történnie. Ha az anyja még élne, még mindig az új-mexikói szobájában lenne. A bőre viszketett, mintha a teste tudta volna, hogy olyan helyen van, ahol nem kellene lennie.
Emilyvel való találkozásra gondolt, és azonnal bűntudatot érzett az érzései miatt. Sóhajtott, és elkezdett kotorászni az egyik táskájában, hogy keressen valamit, amiben aludhat. Valószínűleg holnap lesz ideje mindent kipakolni.
Lekapcsolta a villanyt, befészkelte magát a paplan alá, és várta, hogy Seamus mellé feküdjön. Átkarolta a férfi testét. Érezte, hogy a fiú felemeli a fejét rá, és halkan nyöszörög.
-Semmi baj, kisfiú. Jól vagyok. – suttogta a sötétségbe, és lehunyta a szemét, hogy remélhetőleg elmerüljön az álmában.
YOU ARE READING
Unravel
RomanceA tizenhat éves Lila Chee hazamegy a washingtoni Quileute rezervátumba, miután édesanyja autóbalesetben életét veszti. Kitaszítva és egyedül, visszaköltözik La Pushba, hogy Sam bácsikájához költözzön, és újra találkozik régi barátaival, köztük legjo...