1.BÖLÜM - Tanışma

5 0 0
                                    

!Spidermanin Andrew olduğunu baştan söyleyeyim kafa karışıklığı olmasın!

Spiderman

Örümcek hislerim kafamı patlatacak kadar çınlıyordu ama görünürde hiçbir sorun yoktu.
Ne olduğunu anlamak için binalara ağ atarak etrafa göz atıyordum ama ne bir kötü adam ne de bir sorun vardı...

Bu çok garip normalde örümcek hislerim beni yanıltmaz diye düşünüyordum ki kırmızı kostümlü ve her yeri delik deşik olan kötü mü yoksa iyimi olduğu belli olmayan birisinin bağıra bağıra üzerime düştüğünü görene kadar.

"İYİMİSİNİZ BAYIM?"

Diye ona seslendim ama o sadece acı çektiğini belli edecek sesler çıkarmaya devam etti

"Ah evet mukemmelim gördüğün üzere!bir el atsan diyorum?"

Kırmızı kostümlü adam sanki daha demin bir kaç metre yükseklikten yere çakılmamış gibi normal ses tonuyla konusuyordu

S:"tabii ki ama siz iyi olduğunuza emin misiniz çünkü daha demin yukarıdan aşağı doğru iğrenç bir iniş yaptınız."

Alay edercesine konuştum çünkü gerçekten iyi gözüküyordu sadece birazcık paniklemis gibiydi...Ama ona da hak veriyorum bende düşsem bende paniklerdim.

?:"Hayır şuan iyiyim ama biraz daha seninle sohbet etmeye devam edersem ikimizi de gerbertecekler"

S:"ikimizide?!peşinde birileri mi var?? kötü adam mısın yoksa iyi adam mı, kimin tarafini tutmalıyım?!"

Peşinde birileri mi vardı aslında bu biraz tahmin edilebilirdi.Adamda ki o yaraları eğer peşindeki kişi yaptıysa başım büyük belada gibiydi...

?:"Emin ol onu görünce benim tarafımda olacaksın, o çirkin suratın kalbinde bir gıdım iyilik kaldığını hissedersen gel beni sik!"

Binaların arkasından bir uğultu sesi geliyordu galiba şöyle diyordu 'AMINAKODUGUMUN ÖLÜMSÜZ PİÇİ NEREYE KAYBOLDUN KORKAK OROSPU!!' biraz ağızı bozuk...

?:"işte geliyor. Çok iyi şimdi iki kişiyiz!"

S:"Tek başına daha iyi idare etmez misin haha sonuçta bu benim sorunum değil..."

Biraz tırsmıştım çünkü peşinde her kim varsa buradan adım seslerini duyabiliyordum

?:"Hadi ama kahraman azıcık yardım etsen yeter!!"

S:"aslında işim bu... tamamdır azıcık yardım etsem bir sorun olmaz galiba"

Sonunca o koca adamı görmüştüm aslında fazlasıyla korkunç görünüyordu o adam haklıymış gerçekten çirkin

Koca adam uzerimize doğru koşmaya başlamıştı.Her adımı yeri sarsıyordu ve etrafa tükürük saçarak bağırıyordu. iğrenç...

?:"GEL BURAYA KOCA BEBEK!!"

Kırmızı kostümlü adam sırtında ki katanasını çıkartıp koca adamın üzerine zıplamıştı ama koca adam onu havadayken tutmuştu

Koca adamın bacağına ve koluna ağ atıp etrafından dolanarak onu yere düşürmeye çalışıyordum ama adam çok ağırdı

?:"BENCE TAKTİK DEĞİŞTİRİP İLK ONCE BENİ KURTARMAYİ DENEMELİSİN?!"

S:"TAMAMDIR!"

Bu sefer koca adamın kafasına aglarimi atıp kendimi yukari çekmiştim ve omzuna oturmustum.
Koca adam etrafında dönerek beni düşürmeye çalışıyordu ama başaramamıştı.Beni düşürmek için kırmızı kostümlüyü bırakıp ellerini bana doğrulttu.İşe yaramıştı!

?:"Teşekkürler adamım"

Kırmızı kostümlü bu sefer silahlarını çıkartıp koca adamı vurmaya başlamıştı bende bir yandan adamı aglarımla sarmaya çalışıyordum. Koca adam ise boğa gibi etrafta konuşturuyordu ve bizi yakalamaya çalışıyordu...ebelemece oynuyormuş gibi hissediyorum 😮‍💨

Koca adamın savurduğu eli bana denk gelmişti ve bir binanın içine cakılmıştım

?:"ORADA İYİMİSİN ÖLÜMLÜ?"

S:"GALİBA EVET HEMEN GELECEĞİM"

Koca adam bana o kadar sert vurmuştu ki gözüm kararıyordu ama ayaklanip o adama yardıma gitmek için kendimi toparlamaliydim

Toparlanamamistim ama ağ atarak tekrar adamın yanına gelmiştim.Kirmizi kostümlü adam ise koca devin bir ayağını kesmiş şimdi ise kafatasını delmek üzere hamle yaparken görmüştüm

S:"A HAYİR BEKLE !!!!"

?:"Ne var?!yoksa yine kahramanlar insanları kötü dahi olsalar öldürmezler lafını mı işiteceğim??"

S:"Aynen öyle!Onu öldürmene izin veremem."

Diyip koca adami ağlarına sarmaya başlamıştım kırmızılı ise geri doğru çekilerek beni izliyordu

?:"O şeyler ne, ve nasıl senden çıkıyor??"

S:"onlar ağ atıcılarım ve benden çıkmıyorlar"

?:"Yani Batman gibi para babası olduğun için mi kahramansın?"

S:"Kim gibi?"

?:"ah her neyse boşver...Adım ne demiştin?"

S:"Spiderman benim kahraman adım.Peki sizin adınız nedir?

D:"Aslında buraya güzel bir cevabım vardır ama her neyse, ben Deadpool"

TAMAMDİR İLK BÖLÜM HER ZAMAN KISA OLUR!!!
EGER GUZEL DEVAM ETTİĞİNİ DÜŞÜNÜRSEM 2.BOLUMUNU DE
ATARIM.
İYİ AKSAMLARR!!

SPİDEYPOOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin