Selam!
Belirtmek istediğim birşey var evet Spiderman olarak andrewi seçtim ama evren olarak Tom hollandin olduğu evreni daha çok beğendiğim için evreni Tom hollandin oynadığı evren olarak seçiyorum;)
öpüldünüz •3•S:"Deadpool...Güzel takma isim!"
D:"Sağol velet."
S:"Anlamadım?!Neden herkes bana küçük müşüm gibi davranıyor ben 20 yaşındayım!"
D:"Aslında benim için hâlâ veletsin?bide ne bu kabalık ilk başta yaşını söylemeyen kişi sensin gotten bacak!"
S:"hahaha ne saçmalıyorsun? gotten bacak falan değilim sadece insan kurtaran bir gencim ve boyum da gayet iyi."
D:"Ama benden kısasın:D"
S:"Çok gıcıksın!"
Deadpoolu dinlemeyi bırakarak polisi aradım ve bu koca adamı buradan almalarını söyledim
D:"Neden bu adamı doğrayıp çöp posetlerine koyarak evsizlere yemek olarak vermiyoruz"
S:"Şaka yapıyor olmalısın"
D:"yemek konusunda evet o kadar da kötü değilim ama doğrayıp çöp posetlerine koyma Fikri daha mantıklı geliyor"
S:"Çattık deliye neyse sen işine bakabilirsin ben bu adamı polise teslim etmek için burada bekleyeceğim"
D"Benim yaşımı sormayacak mısın?"
S:"Yasin kaç?"
D:"hahaha kaç gösteriyorum"
S:"40 yaşında bir bunak?"
D:"HUAAA AYİP BE BENİM BEBEKSİ SURATİMA NASIL BUNAK DERSİN!!!"
S:"suratını göstermedin ki??"
D:"A doğru neyse görmek istemezsin zaten. 26 yaşındayım 😘"
S:"ne güzel, bu arada sende mi avengersdansın?"
D:"Ne hayır onlarla kahramancılık oynama düşüncesi kabus gibi!!"
S:"Serbest misin bu işlerde?"
D:"yani ben insan kurtarmam işime gelmiyorsa tabii!"
S:"A...tamam şey ne desem bilemedim"
D:"bencede bu en iyi cevaptı"
Biz sohbet ederken polisler geldi ve kötü adamı polislere teslim ettim
D:"hey çocuk!sana McDonald's dan çocuk menüsü ismarlayayim mi? :D"
S:"bu iğrenç zorbalamana hayır diyemecek kadar açım...harbi ısmarlayacak mısın?"
D:"Beklenmedik bir cevaptı ama artık iş işten geçti.Evet ben ısmarlayacağım :("
Koşarak deadpool'un yanına gittim
S:"Hahaha şuan bütün ağrılarımı unuttum-"
Dediğim gibi gözüm karardı ve dengem bozuldu. Beni tutan deadpool'du
D:"HEY VELET İYİMİSİN?!"
D:"BASİMA KALACAKSİN BAK"
S:"süperim"
Sonra ne oldu bilmiyorum ama gözümü açtığımda garip bir evde uyanmıştım burası biraz garip kokuyordu yani sey gibi...
S:"öghk! galiba kusucam amk bu koku ne?"
Yanıma baktığımda odanın kapısı açıktı kala başım çatlıyordu galiba gerçekten bana sert vurmuştu cama döndüğümde ise hava kararmıştı