(PRZEPRASZAM ZE NIE BYŁO ROZDZIAŁÓW ALE WENA NA MARSA MI EKSMITOWAŁA)
Pov Edgar:
[w pokoju]
Gdy otworzyłem drzwi do mojego pokoju od razu okazała mi się kanapa,telewizor , łóżko dwuosobowe (😈wiecie do czego) i stolik z krzesłami .
Sam pokój był nawet spoko taki w stylu nowoczesnym czy coś ... zauważyłem tez 3 pary drzwi postanowiłem je otworzyć i zobaczyć co tam jest .
Jak pomyślałem tak zrobiłem podszedłem do pierwszych drzwi i otworzyłem je moim oczą ukazała się mini kuchnia były tam blat ,kran ,lodówka,kuchenka ,i pare szuflad , sama kuchnia wymiarami przypominała bardziej taką większą łazienkę ale było przytulnie.
Postanowiłem otworzyć drugie drzwi wiec zamknąłem te od mini kuchni i powędrowalem do tych drugich.
Gdy je otworzyłem była tam łazienka jakis kibel wanna z prysznicem ,umywalka i jakieś szuflady czy coś . Nie no nie narzekam ze kibel mam przynajmniej będzie można się wysrac i wykąpać chodź nvm po co jest kibel Chińczykowi jak on do wiadra sra ,a myć to się raczej nie myje .
Po chwilach namysłu przypomniało mi się ze są tez trzecie drzwi .
Zamknąłem drzwi od kibla i powędrowałem do trzecich drzwi .
Gdy je otworzyłem stał tam....Fang wykurwiscieFang: eeee....Edgar??
Edgar:co chcesz popcorniarzu?
Fang: emmm mogę przenieść się do twojego pokoju?... błagam
Edgar : A co jest z twoim nie tak debilu? Jeszcze się czymś zarazę wiec nie
Fang : ehh no bo patrz ...
Chłopak po tych słowach odsunął się lekko od drzwi tak żebym mógł zobaczyć to co było w środku a ten pokój był...... no zobaczcie sami :
Taki wyglądało łóżko:
A tak kanapa
Edgar: Boże boje się co jest w kiblu....
Fang: nie chcesz wiedzieć oj nie chcesz....
CZYTASZ
Porwanie
Teen FictionDzień jak codzień Fang wstaje z łóżka i idzie do szkoły tam spotyka przyjaciół i....swojego wroga ...Edgara. Fang nienawidził go całym sercem oczywiście nie obeszło się bez bójki lecz potem ktoś porywa fanga okazuje się że również ..edgara. Jak ta h...