Yazardan: HELLOOOO HELLOOO HELLOOOO. Mükemmel bir kurguya hazırmiyizzzz millet. Bu kurgunu bir kaç yıl önce sadece bir iki bölumünü yazmışım şu an ise bu kurguyu devam ettirecegimm. Alkış lütfenn🙌🏻.Wattpad gerçekten tam bir gerizekalı. BU BÖLÜMÜ ÜÇÜNCÜ KEZ YAZIYORUM..her dakika bölümü siliyor gerizekalı WATTPAD resmen gururumu avucuma alıyorum hehhehe.
Bu kurguyu geçen yıldan beri devam ettirmek istiyorum hep taslakta gariban gariban duruyor. Dedimki patlatayım bir şeylerr. Çok heyecanlıyım her şey tam kafamdaki gibi giderse o kadar iyi olurkii. Finalini ilk günden akilmda belirledim. Minik bir spoiler vere bilirim belkii ileridee. Bu evren bizim evrenimiz olacak sadece siz ve ben düsünsenize çok güzel değilmi. Evrenimiz tam kafamızdaki gibi olacak, mutlu cici.
Aşırı heyecanlıyım umarım bu heyecenım sizede bulaşmiştırrr.
O zamannn ilk bölüme geçebilirsiniz buyurun efenimmm 💐❗𝐃İ𝐊𝐊𝐀𝐓
(Küfür, +18 yaş sahaneleri barındırmaktadır.)⊛⊛
19 yıl önce...
"Yaa anne hadi ama" diye mızmızlanmaya başladı Eftal. Bu gün ablası annesi ve babasıyla parka gideceklerdi. Ablası ile kedisi hazırdı ancak annesi daha makyajını bitirmemişti. Annesinin bacağına yakıpştı.
"Annecim sen her halinle güzelsin hadi gideyim artık" söylenmeye başlar. Annesi ise kızının yanaklarını sıkıp kıvırcık saçlarını okşadı. "Eftalyam güzel kızım benim gideceğiz bekle biraz" desede 5 yaşında ki, Eftalın beklemeye hiç sabırı yokdu. Koltukta sıkıntıdan örgülerini bozmaya başlayan ablasıyla göz göze geldi ikisinide gözleri parladı. Ablası örgülerini bozmayı bırakıp ayağa kalktı. Kardeşinin elinden tutup mutfağa götürdü.
Tezgahın üzerindeki bardaklara su doldurdular ver kafalarından aşağıya dökmeye başladılar. İkizide hiç olmadıkları kadar eğleniyordu. Durunun giydiği beyaz etektek sular damlıyordu yere. Gülme seslerini duyan anneleri ise elindeki rujla mutfağa girdi. Gördüyü manzara karşısında dehşete düşmüştü. Biri beş diğer yedi yaşındaki kızları su içindelerdi.
"Kızlar?"
Annelerinin sesi ile kardeşlerin dikkati annlerine yöneli. Eftal elindeki suyun tamamını annesinin üzerine döktü. Sonrada kocaman bir kahkaha attı. Annesi de buna gülümseyip başka bir bardaktaki suyu kızlarının üzerine döktü. Anneleri Derinde sanki iki yaşındaki çocukmuşcasına kızlarıyla eğlenceli vakit geçirdi.
Biraz sonra artık her kes parka gitmek için hazdı. Kapı çalınca iki kardeş hemencecik kapıya koştular babalarının geleceğini biliyorlardı. İkiside kapıda duran babalarının kucağına atladı. Çok mutlu ve de huzurlu görünüyorlardi. Babaları Eren ikisininde saçına minik birer öpücük kondurdu. Ve hep beraber evden ayrıldılar. Anne ve babaları önde çocuklar ise arka kolduklarda oturmuşlardı. Eftla ve Durumun en sevdiği şarkı olan "Qırmızı balık" çalmaya başladı.
Bir ağızdan söylemeye başladılar. Gülerek ellerini bir birine vuruyorlardı. Eğleniyorlardı.
"Kırmızı balık gölde kıvrıla kıvrıla yüzüyor"
"Balıkcı Hasan geliyor oltasını atıyor"
"Kırmızı balık dinle sakın yemi yeme"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZØFREN
Mystery / ThrillerHey hey heyyyy dur bir dakika!! Babanın düşmanı tarafından kaçırıldın ve ona...korkunç değilmi ama o narin ve hassas kulaklarınız daha fazlasını duymak zorunda kalacak. Şizofren değilim hayır! Çünki daha beteriyim kızım. Ben Eftal Demirim. Gözleri o...