BerkNaz Macerasına Hazırmısınızz??
Bu Kitab MinEb Hikayesinin BerkNaz Versiyonu Gibi Olcak Ama Aynı olmucak Tabiki.Berknaz Hikayesi Tam Başka Olcak:)
Ama Ara Ara Diğer Hikayemdeki Mine Ve Ebubekirde Bu Hikayede olucak.
İyi okumalarr:))))Aradan Yıllar Geçmişti.Berkcan Ve Sudenaz Üniversite Okuduktan Sonra Evlenmiştiler.Daha Evleneli 1 ay bile Olmamıştı.Sudenaz Ve Berkcan Mutlu Mutlu Kendi Hayatlarını Yaşıyordu.Taki O güne Kadar.
Sudenaz ve Berkcan Daha Üniversite okurken Üniversiteden Bir tane Çocuk Sudenaza Deliler Gibi aşıktı.Sürekli Sudenazın yanına Gelip Ona İltifatlar Ederdi.Ama Sudenaz Ondan Nefret Ederdi.Çünkü Sudenaz Bundan Aşırı Rahatsız olurdu.Bu Yaşananlardan Berkcanın Haberi Yoktu.Eğer Olsaydı Şuan o çocuk Hayatta Olmazdı.
Bir gün Berkcan Ve Sudenaz Evde Televizyon İzlerken Sudenaza Bir mesaj Geldi. "Burak" Diye Birisi Sudenaza Yazmıştı.Sudenaz Bu Kişinin Üniversite de Sürekli İltifat Eden,Ondan hoşlanan Burak Olduğunu Anlamıştı.
Mesajlar:Burak:Nasılsın Güzelim?
S:Ne Güzeli Be?
Burak:Senin Evli Olduğunu Şimdi Duydum.Sen Bana Aitsin.Senin Ne işin Var O Oruspu Çocukla?
S:Kocam Hakkında Doğru Konuş!
B:Ya O kocamdan Ayrılıp Benim olursun, ya da Ben Yapıcağımı Bilirim.
S:Ya Bi Siktir Git Aq.Ben Kocamla Mutluyum Ve Onu Çok Seviyorum!
Anladınmıı!?
B:Sen Bilirsin!Sudenaz Telefonu Kapatır Ve Berkcana Sıkıca Sarılır.Sudenaz Lavaboya Gider.
Ve Telefonuna Mesaj Gelir.Berkcan Merak Edip Sudenaz'ın Telefonuna Bakar.Burak Diye Birisi Sudenaza Yazdığını Görür.Sudenaz Lavabodan Gelir Ve Berkcanın Sinirli Olduğunu Görür.S: Aşkım Noldu Tedirgin Görünüyorsun?
B:Burak Kim?
S:N-n-n Ne? Neden bahsediyorsun?
B:Sudenaz Sadece Soruma Cevap Ver Burak Kim?
S:Burak Diye Birisini Nereden Çıkardın?
B:Telefonunda Sana Mesaj Attığını Gördüm!
S:O Şey, Boşver Kimse Kim işte!
B:Yalan Söyleme Beni Aldatıyorsun Değilmi?
S:Neee Saçmalama Aşkım Ben Seni Aldatırmıyım?
B:YALAN SÖYLEMEE!
S:OFF NE BAĞIRIYORSUN BEE!
B:BAĞIRIRIM EFENDİM BAĞIRIRIM!
SEN BENİ NASIL ALDATIRSIN?
S:BEN SENİ ALDATMIYORUM!
B:YALANCI,BİDE UTANMADAN ALDATMIYORUM DİYO?!
DEFOL EVİMDEN BENİ ALDATAN BİRİYLE ASLA BİRLİKTE OLAMAMM!
S:(Ağlayarak Evden çıkar)Sudenaz'dan
Ben Berkcanı Asla Aldatmam.O beni yanlış anlamıştı.Onu Canımdan Çok seviyorum.Ama Beni Birden Evden Kovması Hiç Hoşuma Gitmedi.İnsan Bir Düşünür Benim Karım Nereye Gidicek diye.Ama Berkcanı Çok iyi Tanıyordum.O sinirlendikçe Birden Her şey yapar Sonra Pişman Olur.Yarım Saat Yol Gittikten Sonra Berralara Varmıştım.Berranın Kendi Evi Vardı ve Tek yaşıyordu.O yüzden Onun evine Rahatça Gidebilirdim.Kapıyı Çaldım.
Berra Kapıyı Açtı ve Benim Ağladığımı Görüp Endişelendi Ve Beni İçeri Getirip Bana Sarıldı.Berra: Noldu Sudenazcım Ne bu hal?
S:(Ağlayarak) Berkcanla Tartıştık,Beni Evden Kovdu.
B:Nee?Niye Tartıştınızz?Sudenaz Olanları Berraya Anlatır.
Berra Zaten Sudenazla Üniversite Okuduğunda Sudenaz Berraya Burağın Ona Yaptıklarını Söylemişti.B:Pislik Herife Bak sen! Sizin Aranızı Bozmaya Çalışıyor! Ben Onu Önümde Göreyim Taa Am*na Koyarım Sen Merak Etme.
S:Berkcan Nolucak?
B:Sen Onu Merak Etme Aradan bir kaç gün geçsin Berkcan,Ebubekir ve Mineyi Çağırıp Birlikte Gezmeye gideriz.Olanları Mine Ve Ebubekirede Anlatırız.Ben, Mine Ve Ebubekir Olanların Gerçeğini Berkcana Anlatırız Ve Seni Affeder Merak Etme.Berkcan Seni Çok Seviyor Sana Asla Kıyamaz.
S:(Berraya Sıkıca Sarılır)
Berra Sen Benim En iyi Arkadaşımsın.Okul Zamanlarında Ne kadar Anlaşamasakta Şimdi En İyi arkadaşımsın.İyiki Varsın🥹
B:Ne demek Ben Her zaman Yanındayım:)Berkcan'dan
Sudenaz'ın Beni Aldatmasına Hayla İnanamıyorum.Ama Belkide Aldatmıyordur, Belki de Benden Bir Şey saklıyordur?
Ama Sudenaz Benden Bir şey saklamaz Kesin beni Aldatıyor!
Beni ne Kadar Aldatsada Ben Onu Çok Seviyorum...Devamı Akşam:))