~Sudenaz'dan
Berkcan'la Birlikte Fransa'ya gitmeye karar vermiştik.Biletlerimizi Almıştık.Yarın Yola Çıkıcaktık.Bizimle Berkcan'ın Annesi ve Babasıda Gelicekti.Onlarda Otelde Bizim yan Odamızda Olucaklardı.Zaten Onların Gelmesine Sevinmiştim.Onları Kendi Anne, Babam Gibi seviyordum.Onlarda Beni Kendi kızı Gibi görüyorlardı.Hem Ben Hamileyken Bana Bir Şey Olursa Ecem Teyze (Berkcanın annesi) Bana Yardım Ederdi.
Sabah Alarmıyla Uyandım.Berkcan Hala Uyuyordu.Yavaşca Uyandırmaya Başladım.
S: Berkcaan, Berkcanım, Uyaan.
B: (Gözlerini Yavaşca açtı)
S: Günaydınnınının
B: Günaydın Bebeğimm
S: Hadi kalk uçağı kaçırıcaz Hadii.
B: Uff bu saatte uyanmalımıydık yaa
S: Hadi Mızmızlanma kalk
Yoksa Yine Beline Çıkar Hoplamaya Başlarım WHDHDJESJWJDJSJB: Tamam Tamam Kalkıyom Zaten Geçen Belimi Kırdın Öküz Kadar Olmuşsun Maşallah SKDKEDKFKFM
S: Ben? Öküz Kadar olmuşum?
B: Evt
S: Döverim Lan seni
B: JSJSSKSKS
S: Tamam hadi kalk Oyalanma
B: Tamam
Berkcan Ve Sudenaz Hazırlandıktan Sonra Arabaya Geçtiler.Berkcan Anne Ve Babasını Aldıktan Sonra Havalimanına Gittiler.Uçağın Kalkmasına Yarım saat vardı.
Yarım saat sonra Artık Uçak Kalkıcaktı.Sudenaz Ve Berkcan Yan yana, Arkalarında ki Koltuktada Ecem Teyze Ve Samet Amca Oturuyordu.(Ecem ve Samet Berkcan'ın Anne Ve Babasının İsmi oldu)
Tam 8 saat Yol Gideceklerdi.Daha 2 saat yol gitmişlerdi.Sudenaz Bir anda Karnında Ağrı Hissetti.Elini Karnına Götürüp Sıkmaya Başladı.Berkcan Bunu farketti.
B: Nazım? Bir Şey mi Oldu?
S: Bilmiyorum Bir anda Karnıma Ağrı girdi Uff.
B: (Elini Sudenaz'ın Karnına Götürüp Okşamaya Başladı.)
Bir Şey Olmaz Nazım Merak Etme Hamile Olduğun içindir.S: Umarım öyledir.
Bir anda Sudenaz'ın Ağrısı Çoğalmaya Başladı.
S: Berkcaan, aaa
B: Hayatım Nolduu?
S: Galiba Doğuruyorum AAAAAAAAA
B: Sakin Ol, Lütfen Uçakta Olmaz, Lütfen..
E: Berkcan Oğlum Bir Şey mi Oldu?
B: Sudenaz'ın Ağrıları Başladı Galiba
E: Sudenaz Kızım Lütfen Sakin Ol.
(Kalkıp Berkcanın Yerine oturup Sudenaz'a Sarılıp, Sakinleştirmeye Başlar)S: Teşekkürler Annecim Azda olsa geçti sanki..
E: Merak Etme Ağrıların Olucak Çok normal bir şey.