Bir gün Sabah Erken Saatlerdi.Burak Sudenaz'ı Kendi evine Kaçırıp Onunla Birlikte Sex Yapıp Sudenaz'ın Kendisinden Çocuğunun olmasını istiyordu.Hem bu sayede Sudenaz Berkcan'dan Ayrılabileceğini Sanıyordu. Sudenaz ve Berkcan Uyuyordu.Burak Sudenaz ve Berkcanın Yatak odasının Penceresinden Odaya Atladı.Yavaş Adımlarla Sudenaz'a Doğru Adımladı.Sudenazı Yavaşca Kucağına Almaya Çalıştı.Sudenaz Birden Uyanıp çığlık attı.Tam O sırada Berkcan Uyandı.
Berkcan:Sen Kimsin Lan Sapık Herif Yatak Odamızda Ne işin var?!
S:Berkcan O sana Bahsettiğim Burak.
Berkcan:LANN SİKTİR GİT EVİMİZDEN BİDE SUDENAZI ALMAYA ÇALIŞIYORSUN!
Burak:BOŞ KONUŞMA LAN DANGALAK SEN UYUMANA DEVAM ET BİZ SUDENAZLA BİRAZCIK EĞLENİCEZ!
Berkcan:NE EĞLENMESİ LAN BEN KARIMLA EVLENDİKTEN SONRA 1 KERE BİLE YATAKTA EĞLENMEDİK SEN KİMSİN LAN KARIMLA EĞLENİCEKSİN?!Tam o sırada Burak Cebinden silah Çıkarıp Berkcana doğru tutar.
S: BERKCAN AŞKIMM DİKKATLİ OLL!
Berkcan:Sen Merak etme Hayatım.
Burak:Tek Kelime daha edersen Ölürsün!Tam o sırada Burak Sudenazı Kucağına Alıp Koşmaya Başlar.Berkcan Sinirle Kalkıp Burağın Yanına Koşar.
Burak Sudenaz'ı Alıp Arabasına Koyup Sürmeye Başlar.S:BIRAK BENİİ OÇÇ! NE İSTİYORSUN BENDENN?
Burak:Biraz eğlenmek İstiyom:)
S:O EĞLENMEYİ BEN SENİN G*TÜNE SØKARIM!Burak Sudenaz'ı Dinlemez Ve Yoluna Devam eder.Arabadan arkaya Baktığında Berkcan Kendi Arabasıyla onu takip ettiğini görür ve Gaza Basar.Burak Önünü Görmez ve Araba Birden Duvara Sert Bir Şekilde Çarpar ve Arabanın ön kımı Paramparça Olur.Berkcan Bunu görüp Arabayı Durdurur Ve Sudenaz İçin Arabanın İçine Bakar.
S:BERKCANNN!
B:EFENDİM AŞKIMM İYİMİSİNN??
S:İYİYİM HAYATIMM!Sudenaz Arabadan Sağ salim Çıkar ve Berkcanın Kucağna Atlayıp Sıkıca Sarılır.
B:Güzelim iyisin Demi?
S: İyiyim Merak Etme Ama Galiba Burak Efendi Hayatta değil Kkskddkkdks
B:İyi Olmuş O pisliğe! HAKETTİ!Ambulans, Polis Falan Gelir Ve Burağı Götürürler.Ama Burak Artık Hayatta Değildi.Berkcan Sudenazı Arabasına Götürüb Eve giderler.
S:O neydi Yaa?
B:Pislik Herif!
S:Valla Öldüğü iyi oldu Yoksa Peşimizi Bırakmazdı.
B:Demi Yaa.Ohh Canımıza Değsin!Sudenaz Berkcana Sarılıp Dudağından Öper.
B:Sen bir şeyler yapmak İstiyon Galibaa:))
S:Yok canım Ne alaka Öptüm Sadecee.
B:Artık Çocuk Yapma Zamanı Geldimi Acaba Yaa:)))
S:Berkcan Ya Sana Evlenmeden Demedim mi En az 3 sene Çocuk İstemem Diye!?
B:Ama Bende Baba Olmak İstiyorum:)
S:Bende Anne Olmak İstiyorum ama Hamileliğin Zorluklarına Dayanamam:(
B: Ayy Sen Onumu Dert Ediyon? Mine Daha 16 yaşındayken Çocuk Doğurdu Maşallah Aşırı Sağlıklı.Biz Artık 21 Yaşındayız Hamileliğe Dayanabilirsin:)
S:Öyle Diyince Heveslendim Lann
B:O zaman Bu gece Başlamaya Ne dersin:))
S:Olurr😉1,2 saat geçtikten sonra Sudenaz Berkcanın Hazırlandığını görür.
S: Nereye Hayatım?
B: Ebubekirle buluşucam Aşkım
S: Tamam Yakışıklım iyi eğlenceler.
B: Artık ben çıkıyım Ebubekir beni bekliyormuş. Sende Dikkatli ol tamammı Bir şeye ihtiyacın olursa beni ara ben gelirken sana alırım:)
S: (Berkcanın yanağından öper)
B: (Sudenazın yanağından öper)Berkcan Ebubekirin Dediği Yere Gelir.
Ebubekir Uzaktan Berkcanı Görüp "Berkcann!" Diye Bağırır.B:Ebubekir Kardeşimm!
E:Naber Kardeşim?
B:İyidir Senden?
E:Bende İyiyim:)
B:Bugün Görüştüğümüz İyi oldu Ya İlk defa İkimizde Evli Olduğumuzda Tek Buluştuk.
E: evet Ya.
B: Ee Sizin Ufaklık İyimi?
E: İyi İyi Baya Büyüdü Artık 4 yaşında Ve Tamemen Konuşabiliyor artık:))
B: Ohaa Lann Gerçektenmii
E: Evet Yaa Bana Babaa Diye Sesleniyor Çok Tatlı yağğ
B: (Güler)
E: Ee Sizin Çocuk Yapma Gibi Düşünceleriniz Yokmu?
B: Tam Üstüne Bastın. Varr:)
E: Şimdiden Hayırlı Olsun Kardeşim:)
B: Ne hayırlı olsunu ln Biz daha Çocuk Yapmadık ki Amk? KKSJDKFLD
E: Öylesine Söyledim İşte aq KDDKDKDKDBerkcan Ve Ebubekir Baya Söhbetten Sonra Evlerine Dönerler.Berkcan Anahtarla Kapıyı Açar Ve Sudenaz'ın Televizyon izlediğini Görüb Yavaşca Arkasında durup Birden Bağırıp Sudenazı Korkutur.
S: AAAAAAAAAAA
B: JSJSKDDKFKFLDLDÇ
S: Ananı S*kim Berkcan Evde Tek Olduğum Halde Bu yapılırmıı?
B:Anama Sövme Aq Öylesine Yaptım ya
S: Üff Hadi neyse Affettim Ama Bi daha Olmasın!Bölüm Bu kadardııı:))
Bundan Sonraki Bölümde BerkNaz Bebek Yapıcaklar Yani Bundan Sonraki Bölüm Fesat olucakk😉