Van mij (hs 18)

25 2 0
                                    

*Tijdskip het is nu 2 maanden later. Sarah en Robbie hebben steeds meer fix en gevoelens voor elkaar.*

Robbie's pov:

Vandaag is de dag. Vandaag gaat het gebeuren. Alles moet als het goed is goedkomen. Als iedereen het goed doet tenmiste...

Sarah's pov:

Ik word wakker in m'n eigen huis. We gaan vandaag iets leuks doen met z'n allen. Lieke en Juultje gaan gelukkig ook mee. Rob helaas niet. Die is ziek. Ik word om 14:00 opgehaald door de rest dus ik ben benieuwd wat we gaan doen. Ik maak me nog even snel klaar en eet nog wat. Dan hoor ik de toeter van de auto. Ik trek m'n schoenen aan en pak mijn jas. Ik doe de deur opslot en stap de auto van de jongens in. "Heyy jongens!" Zeg ik. "Heyy Saar! Beetje zin in?!" Zegt Lieke heel enthousiast en ik zie Juultje haar een armstootje geven. Ik besluit het maar te laten en te zeggen dat ik er inderdaad zin in heb. "Maar eehhh wat gaan we nou doennn??" Vraag ik heel lief. "Nog ff geduld Saar! 'T is een verrassing." Zegt Mat met een knipoog en trekt me in een knuffel. Ik zit naast Milo en Mat in de auto. Dat gebeurt eigenlijk heel vaak. Miel is eigenlijk m'n beste vriend en Mat m'n broer duss... maar goed. "Hey Miel, jij nog iets gedaan vandaag?" Vraag ik. "Neh heb geen vriendin." Ik moest even nadenken maar toen kwam ie binnen. "Vieze pedo!" Zeg ik en geef hem lachend een klap op zijn arm. Iedereen lacht en dan roept Koen dat we er zijn.

We stappen uit en ik zie een groot gebouw. "Huh?" Vraag ik. "Kom nou maar." Zegt Milo en trekt me aan m'n arm. Ik lach maar ren met hem mee het gebouw in. Dan zie ik het. Een grote schaatsbaan! O. Mijn. God!!! Ik HOU van schaatsen!!! "Ja vind je het leuk?" Vraagt Milo. "Ja dankje Miel!" Zeg ik en knuffel hem. Hij lacht en ik huur alvast schaatsen met Milo als de rest binnenkomt.

Robbie's pov:

Als het goed is gaan ze nu anderhalf uur schaatsen dus dan is het 16:30 als ze klaar zijn. Dan gaan ze nog eten en shoppen en komen dan naar ons. Kan niet fout gaan. Hoop ik.

Sarah's pov:

We staan op de schaatsbaan. Milo zit wat te kloten met de rand van de baan. "Hey Saar, kom is." Zegt Mat. Ik schaats naar hem toe. "Wedden voor 10 euro dat Miel 't eerst valt?" "Deal." Ik schud zijn hand en ik schaats gelijk naar Milo toe. "Hey Miel, lukt 't een beetje?" "Niet echt." "Kom ik help je." Ik pak zijn hand en trek hem rustig van de rand af en begin hem een beetje tips te geven. Na een kwartiertje krijgt ie het onder de knie en komt hij een beetje vooruit. "Ja! Lekker Milo!" Roep ik. Hij tilt me op en knuffelt me. "Dankjewel prinsesje." "Geen probleem boterbloempje." En ineens hoor ik iedereen achter me hard lachen. Ik en Milo kijken om en we zien Koen op de grond liggen. De enige die niet heel blij kijkt is Mat. "Haha yess!!! Thx Koentje!" Zeg ik. Hij kijkt me vragend aan maar ik negeer het. Boeie. "Ja broertje, dat wordt betalen!" Roep ik. "Jaja stuur nou maar gewoon een tikkie." Zegt ie en ik lach maar doe het wel.

Na een uurtje geschaatst te hebben zegt Juultje dat we nog ff gaan shoppen. "Jaaaa omgg zo leukkk!!" Roep ik. "Ik heb een idee. Zullen we afspreken dat de boys en de girls appart gaan door de winkels. Spreken we om 18:30 af bij Loetje." Zegt Koen. "Komt goed!" Roept Lieke en trekt mij en Juul mee. "Dus girls, ik heb dus een winkeltje hier in de buurt gezien met allemaal leuke jurkjes en kleding enzo. Zullen we daar ff gaan kijken?" Vraagt Juul. "Prima." Zeg ik en we lopen er kletsend en lachend naartoe. Kan deze dag nog beter?

Na even zoeken heb ik een paar kledingstukken die ik wil proberen. Ik heb een beige, wijde spijkerbroek, een witte trui, een leuk topje, een gekleurd rokje en een leuk, beige, weide jurkje.

Na wat leuke dingen gekocht te hebben, doe ik gelijk m'n jurkje aan voor vanavond. Dan is het toch alweer 10 over 6 dus we besluiten maar terug te gaan. Als we aankomen zien we de jongens al staan. Ze zijn iets aan het fluisteren. Ik laat het maar even en roep iets en zwaai. Ze kijken op en zwaaien terug.

"Hi ik had een reservering voor 7 personen?" Zegt Raoul. Ik vind het zo lief dat ie altijd voor alles zorgt. Zonder hem hadden de jongens echt niks gedaan met hun leven. We gaan zitten en we kiezen ervoor om elke ronde 3 kleine gerechtjes te kiezen en door te geven. Zo heb je elke keer iets anders.

Na heerlijk te hebben gegeten en gekletst is het 20:00 en ik zie een paar mensen oogcontact maken, maar zeg er niks van. "Jongens ik ga ff betalen. Dan kunnen we zo gaan." Zegt Milo. "O ik wil ook wel betalen hoor!" Zeg ik. "O nee joh doe geen moeite." Voordat ik nog iets kan zeggen is ie al weg. "Ik moet ff naar de wc." Zeg ik en loop ernaartoe.

Als ik klaar ben en terugloop zie ik iedereen weer smoezen. En als ze me zien, zeggen ze niks meer. Ik ben er klaar mee. "Wat is dat geheimzinnige gedoe toch steeds?" "O niks hoor." Zegt Koen. Terwijl we weglopen van het restaurant. "Het is elke keer niks! Hebben jullie geheimen voor mij?" "Sarah luister, we kunnen het je niet vertellen maar vertrouw me. Het is leuk en je komt er zo snel mogelijk achter." Zegt Lieke. Ik laat een geïrriteerde zucht. "T zal wel." Mompel ik. Als we in de auto zitten pak ik mijn telefoon en airpods en doe even m'n ogen dicht.

Ik word wakker door Milo die me aantikt en zegt dat we er zijn. Ik open mijn ogen. Blijkbaar ben ik op zijn schouder in slaap gevallen. Ik zet mijn muziek uit en doe mijn airpods in het doosje en stap uit de auto. Roel geeft mij de sleutel en ik doe de deur open. Dan zie ik een pad rozenblaadjes met allemaal waxinelichtjes. Ik kijk verrast naar de rest die nog buiten staan en me allemaal gespannen, maar met grote ogen aankijken. Ik haal m'n schouders op en volg de blaadjes. Uiteindelijk kom ik uit bij de woonkamer en tot mijn verbazing staat Rob daar. Allemaal waxine lichtjes met rozenblaadjes als een hart om het heen en nog allemaal mooie versiersels. "Rob! Wat is dit?" Vraag ik vol verbazing, maar met tranen in mijn ogen. Ik loop naar hem toe. Hij pakt mijn handen vast. "Lieve Sarah, we kennen elkaar nu 2 maanden, maar vanaf het eerste moment dat ik je zag, kon ik niet anders dan je verzorgen. Sarah, ik wil je. Ik wil van je houden, ik wil je kussen, ik wil je als mijn vriendin. Wil je mijn vriendin zijn?" Mijn hart maakt een sprongetje. "Ja Rob! Ik wil niets liever!" Roep ik en zoen hem. O wat houd ik van deze jongen.

~ OMGGG JAAAA EINDELIJK!!! Nu komen de leuke hoofdstukjes hehe🙈. Nou heel veel plezier you guyss!! Joe!❤️ ~

Vrienden? Of meer?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu