Sarah's pov:
We zijn buiten een beetje aan het kletsen en ik zie Matthy nog steeds lang naar me kijken. "Wie wil er wat drinken?" Vraagt ie. Iedereen zegt dat ze wel een biertje lusten. "Ik help wel." Zeg ik snel. "Oke fijn." We lopen naar binnen en lopen naar de koelkast. "Uhm Mat, ik heb een vraag: waarom kijk je eigenlijk de hele tijd naar me?" "Uhm." Hij zucht. Net wanneer hij iets wilde zeggen komt Milo binnen. "Heyy, lukt 't?" "Uhmm ja we komen eraan!" We pakken de biertjes en geven iedereen 1 biertje. Dan kom ik bij de jongens zitten.
"Zullen we even wat eten? Ik heb best wel honger." Zegt Juultje. "Ja ik ook wel. Ik heb spullen voor de BBQ gehaald. Ik zal het vlees wel alvast even opwarmen." "Jaaa lekker!!" Roep ik. "Zullen wij ff gaan zwemmen prinsesje??" Vraagt Milo. "Is goed boterbloempje!" "Je gaat me zo blijven noemen hé?" "Jij blijft mij ook Prinsesje noemen." "Maar ik vind het een goed idee. Laten we even gaan omkleden. De dames mogen wel in een paar badkamers. Juul in die van mij, Liek in die van Raoul en Sarah in die van Rob." Zegt Koen. "Is goed!"
Als we zijn omgekleed lopen we naar het zwembad. Ik doe mijn armen voor mijn buik. Ik heb het echt zo heet dus loop er als eerst in. Dan Roept Milo: "BOMMETJEEE!!" En springt over me heen. "Gast! Doe niet zo eng!" "Haha, sorry Prinsesje, maar dat is leuk!" Dan duikt Rob over me heen. "Rob!" "Wat?" Ik lach en dan komt de rest ook het zwembad in behalve Raoul. "Heyyy!!" Roept Lieke. "Hoi." Zeg ik onzeker. "Wat is er?" Vraagt Juultje. "Uhmmm." Ik zucht. "Ik heb nooit zo'n goed verleden gehad met meiden en heb ze eigenlijk altijd vermeed." Zeg ik. "O, mogen we weten wat er gebeurd is?" "Ugh oke is goed." Ik vertel het hele verhaal. "Wat erg voor je..." Zegt Juultje. "OMG wtf!!! Wat een kutwijven!!" Roept Lieke. Ik lach. "Ja haha nogal!" "Geen zorgen. Wij zullen zoiets nooit doen!" "Dat zweren we!" "Vriendinnen?" Vraagt Lieke en legt haar hand in het midden van ons "kringetje". Dan legt Juul haar hand er ook bij. Ik twijfel maar stem dan toch mee in. "Vriendinnen." Zeg ik en leg mijn hand erop. "Op drie, 1, 2, 3!" Roept Juul en we gooien onze handen omhoog. "Kom we gaan verder zwemmen!" Roep ik en we zwemmen naar de jongens.
"Zo zijn de meiden lekker bijgekletst?" "Wij wel en jullie?" "Wij zeker!" Zegt Milo en geeft Rob een knipoog. Wat is daar gebeurt? "Jongens, eten is klaar!" Roept Raoul en we klimmen op de rand. Maar net als ik er bijna op ben voel ik 2 handen om mijn middel en wordt ik het water in gegooid. Als ik boven ben kijk ik wie het is en zie ik dat het Milo is. "Kutjoch!" Roep ik en hij moet lachen. "Het was 't waard!" Zegt ie en ik sla hem op z'n arm. Dan klim ik het zwembad uit en doe m'n armen weer voor mijn buik. Dan droog ik me af en doe snel m'n jurkje aan over mijn bikini. Dan pak ik een bord en loop naar Raoul voor het eten en ga dan naast Rob zitten. Ik klets nog wat met hem. Ik denk dat ik hem leuk begin te vinden. Dan staar ik in zijn ogen. Iets te lang. Totdat hij weg kijkt, want Koen vraagt of er nog mensen bier willen. Iedereen stemt in dus hij haalt bier samen met Mat.
Na het eten besluiten we om verstoppertje te doen. Het is inmiddels al 20:00. "Eigenlijk willen we een video opnemen. Willen jullie er ook in dames?" Vraagt Rob. "Ik wel!" "Same for me!" Roepen Lieke en Juul. "Ik snap als je niet wil hoor Sarah." Zegt Rob. "Nee, nee ik doe wel mee." Zeg ik. "Oke dan gaan we je ff voorstellen." Koen pakt de camera en Matthy begint met praten. "Hey mensen! Vandaag weer een nieuw verstoppertje video! Maar dat doe wij niet alleen. Hier zijn Lieke, Juultje en onze nieuwe vriendin Sarah!" "Heyyy!" Dan begint Matthy uit te leggen hoe het werkt. "Oke we gaan nu steen, papier, schaar doen van wie hem is." Uiteindelijk is Milo hem. "Ja godver." "Ja sorry Milo maar zo werkt het nou eenmaal." Zegt Rob. "Oke, oke, jullie krijgen 5 min om je te verstoppen! En de tijd start... NU!" Roept ie en we rennen weg. Ik ren de zolder op en zie een klein kamertje waar ik in ga zitten. Omg hij is echt leukk!! Dit wil ik thuis ook. Dan krijg ik een appje op m'n telefoon. 'Je bent toegevoegd aan "Bankzitters".' Omg ik heb gwn echt vrienden. Dan wordt de deur open gegooid en komt Robbie binnengelopen. "Heyy jostie!" Roept ie. "Sshhhhh! Dalijk hoort ie ons!" Fluister ik. "Ach joh hij staat nog buiten." Zegt ie en komt naast mij zitten. Ik zit in een hoekje tegen de muur en hij zit wel heel dicht tegen me aan. "Uhm Sarah ik moet je iets vertellen." "Oke?" "I-ik vind je leuk." Zegt ie. Ik moet blozen. Natuurlijk vind ik hem ook leuk, altans dat denk ik. "V-vind jij mij ook leuk?" "U-uhm j-ja denk het?" Zeg ik en dan komt ie nog dichter bij. Zijn hoofd beweegt zich steeds meer naar die van mij. Wanneer onze lippen 3 cm van elkaar verwijderd zijn stormt Milo binnen. "Ja! Gevonden!" Roept Milo. "AH shitt!" Roept Robbie om het niet ongemakkelijk te maken. "Oke dus alleen Koen, Raoul en Lieke nog." Zegt ie en gaat verder zoeken. Ik plof naast Rob op de bank. "Dus je vindt me leuk?" Fluistert ie in m'n oor. Ik moet blozen. Hij grijnst. "Dus waar zit iedereen?" Vraagt ie half fluisterend aan Mat en Juul. "Koen zit buiten, Lieke in de keuken en Raoul in een kast." "Dus hij komt dalijk uit de kast!" Roep ik en ze moeten lachen. "Zal Lieke leuk vinden!" Zegt Rob.
Als Milo iedereen heeft gevonden sluiten we de video af en loopt iedereen naar buiten. Ik pak Matthy's arm en trek hem naar boven. "Je wilde nog iets zeggen?" "O ja, uhmm..."
~ Ja ik weet 't. Weer een cliffhanger. Maar post zo snel mogelijk deel drie! En uhh wat gebeurde er nou tussen Sarah en Robbie?😏. Nouja. Wat vinden jullie ervan?? Tot hoofdstuk 8!! Joe!❤️ ~