𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚋𝚢 @ErrorBoa
𝙰𝚛𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚋𝚎𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐. 𝙸𝚝'𝚜 𝚘𝚋𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚒𝚝𝚕𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚏𝚒𝚌 𝚘𝚗𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚒𝚝'𝚜 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚘𝚋𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚠𝚑𝚢 𝙸'𝚖 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝! 𝙱𝚞𝚝 𝚒𝚝'𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚛𝚎𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚒𝚝! 𝙾𝚗𝚕𝚢 𝚒𝚖𝚊𝚐𝚒𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚂𝚞𝚗 𝚆𝚞𝚔𝚘𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚖𝚞𝚛𝚍𝚎𝚛𝚘𝚞𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝙼𝚊𝚌𝚊𝚚𝚞𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏. 𝚂𝚞𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚈𝚊𝚗𝚍𝚎𝚛𝚎. 𝙸𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚕𝚘𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚕. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚊𝚛𝚒𝚘 𝙸'𝚖 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚂𝚞𝚗 𝚆𝚞𝚔𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚏𝚏𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚍𝚕𝚢 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚕𝚍𝚎𝚗 𝚌𝚒𝚛𝚌𝚕𝚎𝚝 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍, 𝚒𝚝 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚎𝚗𝚝𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝙻𝙼𝙺 𝚎𝚙𝚒𝚜𝚘𝚍𝚎𝚜. 𝚂𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚆𝚞𝚔𝚘𝚗𝚐 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚜𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚍𝚎𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎𝚍. 𝙸 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚕𝚙𝚜 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚗 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚒𝚘𝚗, 𝚒𝚏 𝚒𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝. 𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚒𝚘𝚗! 𝙸'𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚒𝚣!
𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚋𝚊𝚜𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝙹𝚃𝚃𝚆, 𝚋𝚞𝚝 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊𝚌𝚌𝚞𝚛𝚊𝚝𝚎. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚖𝚢 𝚟𝚎𝚛𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚏 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚆𝚞𝚔𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕𝚕𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚕𝚍𝚎𝚗 𝚌𝚒𝚛𝚌𝚕𝚎𝚝 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍.
𝙿.𝚂.𝚂: 𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛, 𝙼𝚊𝚌𝚊𝚚𝚞𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 blinded in one eye 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚍𝚒𝚎 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚍 or the 𝚜𝚝𝚊𝚏𝚏 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝙼𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢 𝙺𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚟𝚒𝚟𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚞𝚖𝚊 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞,
@ErrorBoa
Uhhh, also I'm not very good at the whole writing a Yandere chapter thing. But just know I did my best. Also if this doesn't end in smut it means there is another chapter for this one that will be seen as part two. Considering how long this one was to simply write.
- - -
Macaque was using his portals to travel through the shadows around the realm, as if trying to get away. He had been caught off guard at least once, he didn't wish to be like that again. At least not by Sun Wukong. Whatever happened that made even the Great Sage do such as this was unforeseen. He had not acted like this before. Thankfully, Macaque had gotten away with only his one eye being what was missing. Of course, covering it and keeping it from bleeding further. He had finally gotten himself at a safe distance. About an hour ago was when it took place, where the Monkey King had realized that he had been broken from the beginning and wanted more than what a king could ever want. Power and desire drove him this far after the fact he had once in the beginning many eons ago, escaped the heavenly furnace. (or from what Macaque remembers hearing about ).
YOU ARE READING
LMK Lemons
FanfictionDid this for fun because I saw everyone else doing it so I thought why not? If there is a ship you don't like, then don't read it, but if you do that's totally up to you. Just don't come at me for writing it, because all I am is just the writer. XD