3

15 4 1
                                    

"Kanka düşünsene amk sen Arda'yla barismissin 4'lu date yapmışız."

Elimdeki fincana doktugum kahveyi hafif vurdurarak tezgaha koydum ve mutfak adasına belimi dayayarak Ecre'ye delici bakışlar attım.

"Bakma kızım öyle."
Dedigiyle göz devirerek kahvemden bir yudum aldım.

"Sana hala kirginim.Kenan ile sevgili olduğunu söylemediğin için."

Kenan ve Ecre benim için aynı yere sahipti.İkiside çok yakın arkadaşımdı ve ikiside söylememişti.

"Tamam sisterim ya!Gel barışalım."
Kollarını belime sardiginda gülümsedim.

"İyi bari."
Dedim imalı imalı.

🎞️

Yağan yağmurla pencereye bakmaya başlamıştım.Yeni taşındığım bu evde ilk kez şahit olduğum yagmurdu.Ben tek yaz aylarındaki yağmurları severdim.Bana hep anıları hatirlatirdi.Ama hatırlamak istemediklerini değil,her zaman zihnimin bir kosesinde barındırdıklarım ve bir insan olsa onu yanından ayirmayacagim anıları gösteriyordu bana.Film şeridi gibi.

Üstüme bir hırka alarak dışarı çıkıp biraz dolaşmaya başladım.Kafama geçirdiğim kapüşonlu gitgide islaniyordu.İslak olmayan bir bank bulup oturdum ve biraz yağmurun sesini dinlemeye başladım.Yagmur hızlandıkça gözlerimi acamiyordum resmen.Hasta olacağımı dusundugum için hızlıca kalkıp eve doğru yürümeye başladım.Ta ki bir taşa carpana kadar.Yani bir adama!Ya da bir Arda'ya...

"A-arda?"
Şaşkınlıkla yüzüne baktım fakat hemen sonra yüzüm sinir ifadesine büründü.Resmen öfkenin ta kendisiydim.

"Bikmadin mi sürekli karşıma çıkmaktan Arda?"

"Ozur dilerim..."

Hah,tabi özür ile her şey geçiyor!
Hiç bir şey demeden hızla uzaklastim.Arda ise arkamdan koşmaya başlamıştı.

"Bir dur ya lütfen!"

Bana yetiştiğinde kolumu kavrayıp beni kendine çekti.Elini belime koyduğunda gözlerim dudaklarına gitti.

"Konuşalım,yalvarırım..."

Gözlerimi gözlerine sabitledigimde başımı 'hayir'anlaminda salladım.

"Ama neden Hazan'im,neden toprak gözlüm ha?Neden?

Toprak gözlüm...Bana hep toprak gözlüm derdi.Ama eğer konusursak aglayacaktim.Aglamak istemezdim,güçsüz görünmek...

"Sensedim demiştim ya,hiç arastirdin mi anlamini?"

Sadece masum bir çocuk edasiyla başımı salliyordum.

"Sensiz kaldım, seni özledim demek Hazan.Sana susadım demek."

Nefesini yavaşça yüzüme üfledi ve devam etti.

"Yemin ederim ki seni aldatmadim Hazan.Bak beni hiç dinlemedin,lütfen bu sefer izin ver."

"S-sana...sana nasıl inanayım arda?"

Sesim sonunda kısık bir şekilde çıkmıştı.Arda titreyen eliyle telefonunu çıkardı.Duvar kağıdında ikimizin fotoğrafını görünce şaşırmıştım..Bir video açtı ve izletti.

"Magazine düşen ben değildim.."

Ayrılmadan önce bir video gormuatum.Bir kız ve bir çocuk, öpüşüyorlardi ve o çocuk Arda'ya çok benziyordu.Sanki tıp demiş burnundan düşmüştü.Bende videonun altında 'arda güler sevgilisini bu kızla aldattı.'yazinca gururuma engel olamadım direkt ayrıldım..

Fakat arda orjinal videoyu sesiyle izlettiginde kızın 'Emre.'sesleri kulağımi doldurdu.Zaten çocugun sadece arkasını gorebiliyordum.

"Sen değil mıydın?"

"Değildim tabi kızım!Aradım buldum videoyu işte."

"Arda,ben şey edemedim işte."
Parmaklarımla oynamaya başlamıştım.Utandigimda yaptığım şeydi bu.

"Tamam toprak gözlüm utanilacak bir şey yok gel."

Arda bana sarıldığında onu ne kadar özledigimi farkettim.

"Baristik mi?"

"Mhm."

Arda ayrılıp bana bakmak için boynunu egdiginde gozleri dudaklarıma gitti ve dudaklarını yalayarak sertçe yutkundu.Yagmur ise gitgide hizlaniyordu.

"Sadece seni değil,tadinida çok özledim sevgilim.."

Öksürmeye başladığımda arda beni hızla kucagina aldı.

"Nereye?"

"Eve gidecegiz.Ama kaçışın yok Hazan hanım..."

Eve geldiğimizde arda beni yatağa doğru fırlattı resmen!Nasıl bir ozlemse bu!

Üstüme çıkıp öpmeye başladığında bir yandanda tişörtünü çıkarıyordu.

Bir süre sonra metalik bir tat aldığımda dudaklarımizi ayirdim.Dudagimi kanatmisti hayvan herif!

"Arda!Kanatmissin."

Çapkın bakışlarını dudağıma diktiginde göz devirdim.

"Özür dilerim,ama böyle daha seksi duruyorsun.."

Yastığı Arda'ya firlattiktan sonra sadece iç camasirlarimla durduğunu farkettim ve üstümü giyindim.

"Nereye?"

"Buradayım."

"Yordum mu seni?"
Dedi siritarak.Lan nefes nefese bıraktı!

"Hemde nasıl."
Gerçekten çok yorulmuştum.

"Sadece öptüm,ileti gitseydik baygin olurdun herhalde."

"Arda yemin edrrim yeni baristik demem bir tane yapıştırırim."



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sensedim/Arda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin