"Bulursun ararsan hata,hep ölçer bicersen cefa.Unutulur gidersin,kaldirirlar rafa"
🌺"A-arda"
Sabah uyandıgımda kabus gordugumu anlamistim.Arda,gözümün önündeydi ama ona dokunamiyordum bile...
Gözlerimi ovusturup lavaboya gidip bakım rutinlerimi yerine getirdikten sonra uzun uzun aynaya baktım.Genelde bu aynaya her baktığımda yanımda Arda olurdu,bu yüzden o gittikten sonra hiç bakamamistim..Şimdi,ilk defa bakarken buruk bir gülümsemeyle mutfağa geçtim.Kendime bir şeyler hazırlarken Ecre'nin aradığını gördüm.
"Aşkım?"
"Efendim kanka?"
"Hazan kızım hazırlan felaket bi mekan bulduk oraya gidiyoruz."
"Bu saatte mi?"
"Saat 5 kanka"
Saate baktığımda saskinligimi gizleyemeden telefonu tekrar kulağıma götürdüm.
"Lan yeni uyandim ben!"
"Neyse ne hadi hazirlan gelicem."
"Peki."
Kahvaltımı yapip üstüme rahat bir şeyler giydim.Sonucta nereye gideceğimizi bilmiyordum.Kapi çaldığında açtım ve Ecre'ye sarıldım.
"Hazan git degistir şunları kızım bir de makyaj bile yapmamıssin!"
"Of ecre of!"
Ecre beni kolumdan tutup odama götürdü ve bir şeyler seçmeye başladı.
"Bu kombin çok güzel!"
"Ecre,emin misin?"
"Kesinlikle!"
(Baska foto bulamadim AHALDLANDN)
Hazirlandigimda evden çıktık ve mekana geldik.Bir masa bulduğumuzda oturduk.
"Hazan,sana bir şey söylemem gerekiyor."
"Dinliyorum kuzum."
"Ama bak,beni asla yargilamayacagini ve sorgulamayacagini biliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensedim/Arda Güler
Fanfiction"Eski Türkçede 'sensedim' kelimesi,susamak gibi,sensiz kaldım,sana hasret kaldım,seni özledim anlamına gelir"