2. Bölüm: "Yüzünde yara izi olanlar kral olamaz."

777 182 183
                                    

selamlar nasılsınız bakalım?

ilk bölümler, kurguya ve karakterlere alışma süreci vs derken sık bölüm yayınlamaya çalışıyorum/çalışacağım ama lütfen yorumlarınızı da göreyim😔 lütfen hayalet okuyucu olmayın oylarınız ve yorumlarınız kadar beni motive eden hiçbir şey yok🤍

bana ulaşabileceğiniz bazı hesapları şöyle bırakıyorum;

twitter: misslealove
ig: misslealov
spotify: ada lovelace

the hand of midas için yaptığım playliste profilimdeki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz bu arada <3



***

"Hikayeyi şeytan tarafından hiç dinlemedik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Hikayeyi şeytan tarafından hiç dinlemedik. Çünkü bütün kitabı Tanrı yazdı."

-Anatole France


🎼 Soap&Skin - Me and the Devil



***




Min Yoongi'nin namı her zaman kendisinden önce gelirdi.

Jimin'in anlaşmalı olduğu şirketin koridorlarında konuşulan ana konu da Yoongi ve birkaç adamı daha binaya adım atmadan önce hakkında söylenen ve bir kısmı doğru olmakla birlikte çoğunlukla zaman içinde uydurulmuş ancak Yoongi'nin imajına olan katkısından dolayı müdahale etme gereği duymadığı dedikodulardan oluşuyordu. Dedikoduların içeriği çeşitliydi. Aynı anneden farklı babalardan kardeşleri olan Kim Seokjin ve Jeon Jungkook'a bile işi söz konusu olduğunda merhamet göstermediğinden tutun da Haegeum çetesinin kurucusu olan annesinin geçmişine kadar pek çok şeyle ilgili pek çok söylenti kulaktan kulağa fısıldanıyordu. Yoongi, Güney Kore'nin yeni ve meşruluğu epey tartışmalı olan hükümetinin kurduğu Savunma Sanayi Başkanlığı ile kapsamlı bir anlaşma imzaladığı günden beri basının gözü üzerindeydi. Buna alışmıştı. Hakkında konuşulmasına, yazılıp çizilmesine, günden güne artan söylentilere ve insanların onunla göz göze gelmemek için gösterdiği gayrete de aynı şekilde. Korkulan biri olmayı, bir canavar olmayı dert etmiyordu. Çünkü zaten bir canavar olmak istemişti. Bir canavar gibi de görünüyordu nihayetinde ve insanların kaçırdığı en önemli noktanın ne olduğunu da biliyordu.

BBT'nin büyük cam kapılarından içeri girip Seokjin ve yakın korumalarından biri olan Soobin ile kararlı ve hızlı adımlarla asansörlere doğru yürürken onun gözüne takılmamak için büyük çaba sarf eden bütün bu insanların kaçırdığı en önemli şeyin ne olduğunu adı gibi biliyordu.

"Namımız bizden önce gelmiş." dedi Seokjin asansörün düğmesine basarken.

"Her zamanki gibi." dedi Soobin de.

the hand of midas : yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin