Part 5

173 9 0
                                    

"White hair" Naam ki ek chat nikali.

Usne mujhe heir kr liya hai. "Yeh to bht asaan tha". Uski ungliyaan type kr rhi thi.

Zaheer ka office terres ke dusre janib tha. Darmiyan me chand kursiya meze rakhi thi. Woh wahi baeth gyi aur Safura ko call milayi.

" Maine tmhare cousin ko heir kar liya hai". Gardan utha ke Aasmaan ko dekha.  Siyah badal dur dur se uske sir pe ikatthe ho rhe the. Lagta tha aaj baras baras ke ocean ko baha le jaega.

"Good" Safura apne makhsus andaz me boli. "Acha suno. Woh koi galti kre to us ko aisehi treat krna jaise baki mulazmeen ko karti ho.  Mera cousin hone ka najais fayda na utha ne dena. Usko business ka shok hai lekin woh kbhi tarakki nahi krega. Uske liye bhi behtar hai ke woh tmhare paas naukri karta rhe. Acha Mala.... Suno.... ". Safura ruki. Tawakkuf kiya.

" Hun". Mala abhi tak gardan uthae aasman ko dekh rhi thi. Adha restaurant open air tha barish ke liye achi sabit nahi hui thi.

"Maine suna hai Zaheer ne ocean ko bech diya hai? "

Bijli zor ki chamki. Ain uske sir pe.

"Kya? " Badal itne zor se garze ke jameen dehel gyi.

"Ayyub bata rha tha ki Zaheer kisi lebnani food chain ko ocean bech diya hai. Usne tmhe eitmaad me nahi liya? ".

" Tumhe koi galatfhemi hui hogi. Aisa.... Aisa nahi ho sakta " Woh ekdam khadi hui. Usi pal baarish barasne lagi.  Jaise upar se kisi ne paani ka thaal ukat diya ho.

Woh tez tez chalti zaheer ke office me dakhil hui. Uski heels geele nishano ke kataar apne piche chod ti ja rhi thi

"Zaheer".

Zaheer ne sir utha ke dekha. Mala ke baal nam the. Aur chehre pe pani ke katre the. Awaaj uchi thi.

" Main kya sunn rhi hun? ". Hatheliyaan mez ke kinaro pe rakhi woh bina palak jhapkae use dekh rhi thi. " Tumne  ocean bech diya hai? ". Gussan nahi tha. Beyakini thi.  Hairat thi.

Afsos ki khidki ke sheshe pe tar tar bunde baras rhi thi. Goya Aasmaan se barasti patthar ho. Aur har patthar pe kisi ka naam likha ho.

Zaheer chand lamhe use dekhta rha. Phir gardan mod ke khidki ko dekhne laga.

" Han. Maine ek lebnani group ke sath deal ki hai".

Woh chand lamhe hil nahi saki. Na saans liya. Usne zehen me baat ko zarb hi nahi kiya tha.

"Time kya kiya hai? " Mez se hath hatae sidhi khadi hui.

"Mere kuch zaati masle chl rhe the. Mujhe paise chahiye the. Sorry main tmhe pehle nahi bata saka".

Piche darwaza khulne ki awaj aayi. Sath hi shanasa mardana awaj aayi. " Boss... Aapka phone bahir gira hua tha. Musalsal baje ja rha hai". Kehne wala khud hi khamosh ho gya. Aage aaya aur mez pe kashmala ka phone rakh ke wapis ho gya.

"Tum mujhe batae begair aisa kaise kar sakte ho? ". Woh usi trh Zaheer ko beyakini se dekh rhi thi.

"Kyunke unhone apna staff lana hai. Mala me har ek ki zimmedaari nahi le sakta .  Sab apna kuch na kuch kar sakte hai". Woh kadre jhunjhlaya. " Maine kaha na mujhe paise chahiye the.  Bohot zaruri".

"Zaheer tum.... Tum mujhe batae begair aisa kaise kar sakte ho? ". Usko laga use saans nhi aa rha.

" Main kar sakta hun. Main restaurant ka malik hun. Hamare darmiyaan kbhi koi aisi baat nahi tay hui thi jisse mera yeh haq salab ho jae".

"Malik? Tum malik ho?  Zaheer Maine yeh restaurant banaya hai tmhare sath. Apne inhi hatho se. Aur tmne ek minute me isko bech bhi diya?" Usne khud ko bolte suna. Aur tab kisi udte teer ki trh ek fikraah zehen me pusht ho gya.

Mala by Nimra Ahmed || Roman Urdu||Where stories live. Discover now