"P'milk က club ထဲ၀င်မလို့လား"
"အ..မဟုတ်ဘူး..ဒီအတိုင်ရှောက်ကြည့်နေတာ.."
"Love ကရော.. art club ထဲ၀င်မလို့လား.."
"ဟုတ်..ဟုတ်.."
အဲ့အချိန်မှာဘဲ tu ကအနောက်ကနေရောက်လာပြီး..
"ဟဲ့..love မုန့်သွားစားကြမယ်လေး.."
"အေး..အေး"
Loveကtuခေါ်တဲ့အနောက်လိုက်သွားရင်...loveရဲ့ခေါင်းစီးကြိုးက ကျကျန်ခဲ့ပါတယ်....Milk က love ရဲ့ ခေါငါစီးကြိုးကိုယူထားလိုက်ပါတယ်...
__________________________________Loveနဲ့tuက မုန့်စာရင်နဲ့ စကားပြောရင်နဲ့ love က tu ကို milk ကိုသဘောကျ
တဲ့အကြောင်ကို tu ကိုမတော်တစပြောမိသွားပါတယ်...."အော်..နင်ကp'milkကိုကြိုက်နေတာလား"
"အေး..အေး.."
"ဟမ်း..ဒါဆိုနင်ကP'milk ကိုကြိုက်နေ တာပေါ့.."
__________________________________
"ဟဲ့..ဒီနေ့ဘာသွားစားကြမလဲ.."အဲ့လို့tuကloveကိုပြောနေတဲ့အချိန်...
Milkကအခန်းထဲဝင်လားပါတယ်...အဲ ချိန်မှာဘဲmilkအနောက်ကနေ AJ က ရောက်လားပြီး...
"ကိုယ့်မင်းအတွက်ပန်းယူလာတယ်Milk"
Ajနဲ့Milkကကျောင်းမှာ အတွဲတွေဆို ပြီး နာမည်ကြီးပါတယ်.....
Love က အဲ့လိုမြင်ကွင်းမျိုးကိုမြင်း တော့ loveကmilkကို သဝန်တိုးပါ တော့တယ်.....
Loveကလည်း milkနဲ့aj နဲ့ကိုအဲ့လိုမြင် တော့ အခန်ထဲကထွက်သွားပါတော့တယ်
Loveထွက်သွားတာကိုmilkကမြင် တော့ loveရဲ့အနောက်ကိုmilkကလိုက် သွားပါတော့တယ်.....
__________________________________"ကိုယ့်ကိုခနစောင့်ပါအုံးloveရဲ့..."
အဲ့လို့Milkကloveကိုလှမ်းခေါ်လိုက် တော့Loveကနောက်ကိုလှည့်ကြည့် လိုက်ပါတယ်...
"P'Milk!...P'MilkကP'AJနဲ့နေနေ့တာ မဟုတ်ဘူးလား..."
"ဟုတ်ပါတယ်...ဒါပေမဲ့ မင်းအခန်းထဲ ကထွက်သွားတာမြင်လို့လိုက်လာတာ"
"ဘာလဲ...မင်းကကိုယ့်ကိုသဝန်းတိုးနေ တာလား.."
"ဟုတ်ပါပြီး..ဒါနဲ့ဟိုနေ့ကloveရဲ့ ခေါင်းစီးကြိုးကျကျန်းခဲ့လို့..ရော့ ဒီမှာ.."
"အော..ဟုတ်..ကျေးဇူးပါနော်..."
__________________________________
YOU ARE READING
ဆန်းကြယ်တဲ့...အချစ်(Short)
Fanficကောင်မလေးတစ်ဦဟာသူချစ်ရသူတစ်ဦနဲ့တွေ့သွားသောအခါ သူရဲ့ဘ၀တစ်ခုလုံးစာပြောင်းလဲသွားခဲပါတယ်