#İki Korkağın Gecesine

348 39 23
                                    

Selammmm

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi belirtirseniz ve paragraf arası yorum yaparsanız sevinirim

✨İyi Okumalar✨

Yazardan:

Yeşil gözlü çocuk, son mesajdan sonra telefonu kapatmış hızlıca banyoya koşmuştu.

Türk olan İspanyolun kendisine yalan söylemesinden sonra kendisini rahatsız hissetmişti. Nedenini o da bilmiyordu ama rahatsızdı işte.

Duşa girince hızla musluğu soğuk tarafa ayarlamış ve duşuna başlamıştı.

*
*
*
5 dakikalık kısa bir duşun ardından Türk olan İspanyolun geleceğini tamamen unutmuş ve bornozuna sarılı bir şekilde instagramdan kendisine yapılan editleri izliyordu.

O sırada çalan zil yeşil gözlünün istemeye istemeye üstünü giyinmesine ve gelen kişiye küfürler savurmusuna sebep olmuştu.

Zil ısrarla çalınırken yeşil gözlü tişörtünü gitmeye çalışıyordu. En sonunda ,beceremeyince, real Madrid logolu tişörtünü sinirle yatağına fırlatmış ve kapıya koşmuştu.

Ve gelen kişi yeşil gözlü olanın unuttuğu İspanyoldu.

Yeşil gözlü aklına gelen konuşmalarla kendisine küçük bir küfür savurup karışındakine ne açıklama yapacağını düşünürken İspanyol Türk'ün baklavalarını belki de tüm vücudunu inceliyordu.

"¿No me dejas entrar?"
"İçeri almayacak mısın?"

İspanyolun sorduğu soru yeşil gözlüyü bir an duraklasatta yeşil gözlü durumu hemen toparlamış ve geçmesi için yana geçmişti.

İspanyol Türk'ün evine girerken bir yandan evi inceliyor bir yandan da gördüğü baklavaları unutmaya çalışıyordu.

"Siéntate y vendré a buscarte algo."
"Sen otur ben de üstüme bir şeyler alıp geliyorum"

Türk'ün kötü bir İspanyolcayla söylediği cümleye İspanyolun karşılığı kafa sallamak olmuştu.

Yeşil gözlü aceleyle yukarı yatak odasına çıkarken İspanyol salondaki fotoğrafları inceliyordu. Çoğu Türk ve onun küçüklük fotoğraflarıydı.

Bir tanesinde Türk olan çamurda futbol oynuyordu veya başka bir tanesinde mutfakta eli gözü un içerisinde kameraya gülümsüyordu. İspanyol bir parmağını fotoğrafların üzerinde gezindirirken o anı yaşadığını hissediyordu.

İspanyol Türk'ün fotoğraflarına bakarken aptal aptal gülümsediğini bilmiyordu aynı Türk'ün merdivenlerden onu izlediğini bilmediği gibi...

Yeşil gözlü olan odasına geldiği gibi yatağına fırlattığı tişörtünü üzerine geçirmiş, telefonunu ve cüzdanını alıp aşağıya resmen koşmuştu. Fakat merdivenlerden inerken İspanyolu fotoğraflarına bakarken görmek onu duraksatmış ve kendini bir anda İspanyolu izlerken bulmuştu.

Bir süre izlemişti İspanyolu Türk olan. İspanyolun her hareketini hafızasına kaydetmişti. Bunu neden yaptığını bilmiyordu. Kendince düşman olmalarına bağlıyordu. Yani insan düşmanına karşı temkinli olmalıydı dimi? Bütün olay bundan ibaretti.

İspanyol kendisine döndüğünde ne yapacağını şaşırmıştı Türk olan. Türk olan hızla toparlanırken İspanyol, iki kolunu birbirine bağlamış karşısındaki çocuğu gülümseyerek izliyordu.

İspanyol||Lamine YamalxArda GülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin