Час діяти

9 3 0
                                    

***

Справи у Мінхо.

Мінхо прибув до об'єкта своєї нової "роботи" — розкішного особняка, що належав Джисону. Він намагався залишатися непоміченим, але його увага була зосереджена на кожному русі. Намагаючись не привертати зайвої уваги, він спостерігав за будинком.
За його планом,він повинен буде краще познайомитися з Хані, та потім на довірливій розмові дізнатись від нього найсекретніші деталі щодо бізнесу батька, а також слабкі місця в їхній системі безпеки. Далі Хо мав передати цю інформацію мафії, яка потім використовує її, щоб влаштувати витік даних і провести кібератаку на компанію батька, спричинивши величезні фінансові втрати та переслати собі всі кошти.
Тому він вирішив не гаяти часу, діяти по плану.

Поки Мінхо розкладав свої речі в кімнаті, Хані вже встиг похвалитися своєю новою нянею свому другу.

Їхня переписка:
-ХВАН,ТИ НЕ ПОВІРИШ
-Що вже сталось?
-Моя нова няна це накачаний та сексуальний хлопець, мені здається я вже закохався
-Соні,я вже не здивований, ти так про всіх гарних хлопців говориш, як його хоть звати?
-Ніііі, це його не стосується, я таких гарних ніколи не бачив, слово даю, а звати його ніби Мінхо..?
-Ти навіть імʼя його не запамʼятав, мені вже цікаво побачити його
-Може якось пізніше скину його фотографію, але не задивляйся на нього, він буде моїм
-Зовсім не думав.

Якраз прочитавши це повідомлення, він почув як Хо вже спускається, він відклав телефон, підвівшись Джисон запропонував йому познайомитися краще за кружечкою чаю, що якраз було Мінхо на руку.

***

я ж поряд...Where stories live. Discover now