𝖶𝖤𝖫𝖢𝖮𝖬𝖤 𝖳𝖮⠀𓇼⠀𝖲𝖸𝖬𝖠𝖯𝖳𝖧𝖸 𝖨𝖲 𝖠 𝖪𝖭𝖨𝖥𝖤 ( 2024. )
❛ all the things I've said are just a knife⠀╱⠀𝙱𝙼𝙰 𝙿𝚁𝙾𝙳𝚄𝙲𝚃𝙸𝙾𝙽𝚂 ﹐ kpop's problematic queens ੭୧𓈒⠀݁⠀౨ৎ ㅤ๋ ۪ Proszę o oddawanie formów na czas, żebym nie musiała o tym komuś przypominać pięćdziesiąt razy, bo to jest jednak denerwujące. Oczywiście, wiem że za niedługo zaczyna się szkoła, więc po prostu dajcie mi znać że potrzebujecie więcej czasu, na co ja się bez problemu zgodzę. Też od razu informuję, że af będzie prowadzony w języku angielskim, więc wszystkie formy proszę o wypełnianie po angielsku.
𓈒⠀݁⠀౨ৎ ㅤ๋ ۪ Narodowości waszych postaci nie muszę być takie same jak ich face claimów, jednak prosiłabym o pozostawienie tego samego pochodzenia etnicznego. Jak już jesteśmy przy postaciach, to też proszę nie robić ich wyidealizowanych, bo to jest bardzo nierealistyczne, nie ma osób bez wad i niedoskonałości. Różnica między fc a postacią to maks 3 lata, a zablokowane face claimy to: TripleS, Aespa, Idle, IVE, Le Sserafim oraz Kiss Of Life.
𓈒⠀݁⠀౨ৎ ㅤ๋ ۪ Nie ma proponowanych face claimów, bo doszłam do wniosku że to dość ograniczające i wolę żebyście mieli tutaj wolną rekę, jednak chciałabym żeby tym razem face claimy miały vibe takich 'mean girls', mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi, bo sama nie wiem jak to inaczej określić! I oczywiście przyjmuję jedynie idolki, żadnych aktorek, itp.
𓈒⠀݁⠀౨ৎ ㅤ๋ ۪ Oczywiście pozwalam na związki i jeśli chcecie sobie kogoś zaklepać to mi tutaj napiszcie! Jedynie jeśli wasza postać spotyka się z kimś kto nie jest sławny, to wystarczy tylko to napisać później w formie, oraz także zgadzam się na robienie poly związków. Jeśli chodzi o więzy krwi to też jak najbardziej mogą się pojawić, byle by nie każda z członkiń była czyimś rodzeństwem.
[ ZAJETE S/O ] Taeyong & Haechan ( NCT ), Rose ( Blackpink ), Yeonjun & Soobin ( TXT ), Bibi ( Solo Artist ), Chaeyoung ( Fromis_9 ), Sunmi ( Solo Artist ), Sunghoon ( Enhypen ), Sunwoo ( The Boyz ), Yuna ( Itzy ), Chisa ( XG ), Bang Chan & Lee Know ( SKZ ), DPR Ian ( Solo Artist ), Dawn ( Solo Artist ), So!Yoon! ( Solo Artist ), Kim Soohyun ( Actor ), Kim Woojin ( Solo Artist ), Taemin ( Shinee )
YOU ARE READING
𝗦𝖸𝖬𝖯𝖠𝖳𝖧𝖸 𝗜𝖲 𝖠 𝗞𝖭𝖨𝖥𝖤 ✷ Applyficiton
Fanfiction❛⠀It's 𝗮 𝗸𝗻𝗶𝗳𝗲 when you're finally on̲ ̲t̲o̲p̲ 𓈒⠀⠀⠀⠀੭୧⠀⠀⠀🔪⠀⠀⠀.ᐟ⠀⠀⠀ ....⠀⠀⠀⠀✩ 𝗳𝘁.⠀⠀⠀⠀𝖦𝖤𝖬𝖲𝖳𝖮𝖭𝖤⠀⠀⠀⠀⠀﹙ 젬스톤﹚ © pieknoscc , 𝟮𝟬𝟮𝟰 all rights reserved.