ㅤ‧ ﹒₊ ♡ ˳ 𝟬𝟰. solo album form.

145 8 148
                                    

𝖶𝖤𝖫𝖢𝖮𝖬𝖤 𝖳𝖮⠀𓇼⠀𝖲𝖸𝖬𝖠𝖯𝖳𝖧𝖸 𝖨𝖲 𝖠 𝖪𝖭𝖨𝖥𝖤 ( 2024

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝖶𝖤𝖫𝖢𝖮𝖬𝖤 𝖳𝖮⠀𓇼⠀𝖲𝖸𝖬𝖠𝖯𝖳𝖧𝖸 𝖨𝖲 𝖠 𝖪𝖭𝖨𝖥𝖤 ( 2024. )
❛ all the things I've said are just a knife⠀╱⠀𝙱𝙼𝙰 𝙿𝚁𝙾𝙳𝚄𝙲𝚃𝙸𝙾𝙽𝚂 ﹐ kpop's problematic queens ੭୧

𓈒⠀݁⠀౨ৎ ㅤ๋ ۪Oto formy do solowych albumów członkiń, i tak jak w przypadku innych, proszę o oddawanie ich na czas oraz wypełnianie ich po angielsku, żebym później nie traciła czasu na tłumaczenie ich

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𓈒⠀݁⠀౨ৎ ㅤ๋ ۪Oto formy do solowych albumów członkiń, i tak jak w przypadku innych, proszę o oddawanie ich na czas oraz wypełnianie ich po angielsku, żebym później nie traciła czasu na tłumaczenie ich. Daty debiutów waszych postaci macie podane w rozdziale ze slotami.

𓈒⠀݁⠀౨ৎ ㅤ๋ ۪ Z góry jest tutaj narzucony typ albumu, mianowicie mini album. Na niego składa się 2 title track + 3 b-sides, co może was trochę zaskoczyć, jednak mam dobre wytłumaczenie na to, bowiem wytwórni chodziło o to by pokazać na co stać członkinie i  je wypromować, a wiadomo że najlepszą promocją są music shows, szczególnie na początku, no i w związku z tym dla nich najlepszym rozwiązaniem była większa ilość występów.

𓈒⠀݁⠀౨ৎ ㅤ๋ ۪ Jeśli chodzi o title tracks, to oba muszą mieć teledysk oraz muszą być promowane! I mogą być one kontrowersyjne, bowiem członkinie miały całkowitą kontrolę nad powstawaniem albumów, więc macie wolną rekę. Na title tracki proszę jedynie brać piosenki od solistek, natomiast na b-sides można także brać piosenki żeńskich grup, byle nie ich title tracks ( od solistek też nie dawać tt na b-sides ).

𓈒⠀݁⠀౨ৎ ㅤ๋ ۪ Jeśli chodzi o collaby, to mogą być one z jakimkolwiek idolem czy artystą chcecie, byle by zadebiutował on przed ich debiutem solowym, więc proszę zwracać na to uwagę!

𓈒⠀݁⠀౨ৎ ㅤ๋ ۪ Oczywiście, proszę się trzymać swoich pozycji, żeby slot z pozycją sub-vocalist nie debiutował z piosenką taeyeon czy lee hi, a slot bez pozycji rapera z piosenką cl. Wiem że może być problem ze slotami gdzie mają pozycję lead rapper, czy nawet main rapper, więc na spokojnie w takim wypadku możecie zrobić wokalny album.

𓈒⠀݁⠀౨ৎ ㅤ๋ ۪Jeśli chodzi o music show, to proszę nie dawać kosmicznych liczb wygranych nagród, bo chcę zachować chociaż troszkę realizmu, oraz przy credits pamiętać, że produkcja i kompozycja to dwie różne rzeczy, więc trzeba je pisać osobno! 

𝗦𝖸𝖬𝖯𝖠𝖳𝖧𝖸 𝗜𝖲 𝖠 𝗞𝖭𝖨𝖥𝖤 ✷ ApplyficitonWhere stories live. Discover now