B planı

26 5 118
                                    

Evet canlarım uzun süren aradan sonra yeniden yb atıyorummm çok özlemişim lan  🥲

Hatırlatma*

Chan: efendim, sizden bişey istiyoruz. Ya biz hepimiz ayrılıyoruz, ya da Lina'yı yeniden aramızda görmek istiyoruz.

JYP: çıkın odadan!!

Üyeler odadan çıkarlar. JYP biraz düşünür, "ya o kız, ya da sıfır kazanç"...

Hatırlatma bitti*

Üyeler binadan çıkarlar ve arabaya binerler. (Bu arada ismini söylemediğim üyeler diğer arabada)

Seungmin: sanırım Lina'yı bir daha göremeyeceğiz..

Chan: hayır olm çok iyi konuşma yaptık, kesin Lina geri dönecek.

Felix: tabiki, Seungmin hatırlıyor musun, Minho ile ben elendikten kısa süre sonra geri döndük.

Seungmin: bu şere*siz JYP'nin Lina'yı bize geri vereceğine inanmıyorum

Hyunjin: valla bend-

Felix Hyunjin'in ağzını kapatır*

Chan: geri verecek, inan bana

Seungmin bişey demez ve telefonunu eline alır. Galeriye girer ve çaresiz bir şekilde Lina ile birlikte olduğu fotoğrafları seyreder.

Felix: (sessizce Hyunjin'e söyler*) bir daha Seungmin'e Lina ile ilgili bişey söylersen seni gebertirim!!

Seungmin Felix'in dediklerini duyar ve çaktırmadan onları dinler.

Hyunjin: (sessizce*) niye?

Felix: (sessizce*) çocuğun üzgün olduğunu biliyorsun, ona moral vermek yerine daha da üzüyorsun farkında mısın?

Hyunjin: (sessizce*) off ne Linaymış ya, sevmeseydi bi zahmet?

Seungmin: Hyunjin kes sesini!!!

Chan: Aaa yeter artık!! Biraz fazla bağırsanız polis arabayı durduracak!

Seungmin: Chan bu Hyunjin yine sinirimi bozmaya çalışıyor!

Hyunjin: ay yalan ayol! Ben ona bişey söylemedim bile!

Seungmin: Hyunjin bu sana sonuncu uyarı'm! Bir daha Lina'mın ismini ağzına alırsan gebertirim seni!!

Hyunjin: ay iyiki elenmiş de gitmiş, daha doğru düzgün tanımadığın kız yüzünden 6 yıllık arkadaşını küçük düşürüyorsun!!

Seungmin: Öyle mi Hyunjin!!

Chan: Yeter!! Valla biraz daha bağırsanız birazdan polis gelecek!!

Seungmin: arkadakine söyle bir daha benim sinirimi oynatmasın!!

Hyunjin: Felix ile gizli konuşmalarımızı izinsiz dinliyo, hem de horoz gibi bağırıyor!!

Seungmin: Chan izin ver ben bunu geberteceğim!!

O sırada Hyunjin'in telefonu çalar-Minho-*

Hyunjin: alo

Minho: siz arabada napıyorsunuz? Sesiniz buraya kadar geliyor?

Hyunjin: ya önemli bişey değil, Seungmin sanırım JYP binasında beynini düşürdü, şimdi manyak şekilde bağırıyor

Minho: olm onun sesinden çok senin sesin duyuluyor

Hyunjin: sinir ediyor beni!!

Minho: neyse görüşürüz

Arama bitti*

STRAY KİDS ile hayal et ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin