Kıskanma mode on

54 5 60
                                    

Seungmin biraz dinlenir. Uykudan uyandıktan sonra yatağına oturur, düşünmeye başlar.

Seungmin'in iç sesi: Lina seni sevmiyorsa neden kızın peşine takılıyorsun ki? Kız seni istemiyorsa sen dünden isteme kızı. Başka kız mı yok? 8.7 milyar kişinin neredeyse yarısı kız.

Seungmin biraz düşünür, daha sonra galerisine girer ve Lina'nın fotolarını seyreder. Seungmin takıntılı seviyor kızı. Daha sonra üstüne rahat bişeyler giyip salona gelir. Lina ile Felix film izliyordu. Gelip Felix'in yanına oturur.

Seungmin: filmin adı ne?

Felix: alvin ve sincaplar

Seungmin: çocuk musunuz aga

Felix: sanane hoşumuza gidiyo

Seungmin: neyse, diğerleri nerede?

Felix: dışarı çıktılar.

Seungmin: he tamam. Lina'nın yatağını nereye hangi odaya taşıdınız?

Felix: Hyunjin ve Chnagbin'in odasına taşıdık. Senin yüzünden kız bizim odada kalamadı

Seungmin: benim yüzümden mi?

Lina Seungmin'e göz devirir*

Felix: yok benim yüzümden sjsjjsjs

Seungmin: tamam, ben yaptım. Lina, ordan bana göz falan devirme, bi çakarım 2 80 uzarsın hee

Lina: onu söylemiyorlar, yapıyorlar akıllı! Sıkıyosa yaklaş hadi!

Seungmin: lan s-

Felix: Lan Seungmin buraya filmi bozmaya mı geldin?? Lina sen de otur oturduğun yerde Allah aşkına

Lina: tamam Felix.

Seungmin: tamam len yemedik filminizi

Seungmin odasına gider. Telefonuyla kuzeni Jisoo'yu arar.

Seungmin: alo kuzen naber

Jisoo: iyiyim Seung senden naber?

Seungmin: iyiyim saol, sana işim düştü ya

Jisoo: noldu?

Seungmin: şimdi bizim kaldığımız eve gelir misin? Konum atıyorum.

Jisoo: tamam.

Seungmin: bu arada, biraz rol yapacağız. Sen benim en yakın kız arkadaşımsın gibi davranacaksın. Yani kuzen değiliz okey?

Jisoo: tamam.

Seungmin Jisoo'ya konum atar. 10 dakikaya Jisoo oraya gelir. Kapı çalınca Lina kapıyı açmak için kolidora çıkar. Seungmin Lina'yı geriye iter ve kendisi kapıyı açmaya gider. Lina gelenin bir kız olduğunu görür ve aklı karışır. Kız Seungmin'e sarılıyor??

Jisoo: selam canım nasılsın?

Seungmin: iyiyim birtanem senden naber?

Jisoo: özledim seni (Seungmin'e sarılır*)

Seungmin: ben de seni özledim hayatım

Jisoo: oo arkadaş kim?

Seungmin: bu kız mı? Tanımasan daha iyi olacak, Allah korusun, genç yaşda kalp krizi geçirirsin.

Jisoo: hee, tamam. İçeri geçebilir miyim?

Seungmin: tabiki güzelim. İçeride fazla kişi yok, Felix ve bu yeni üye var.

Jisoo: hee tamam.

Lina kıza ters ters bakıyordu. Çünki kız Seungmin'e fazla yakın davranıyordu. İkide bir Seungmin'e sarılmalar, el tutmalar falan Lina'nın hiç hoşuna gitmiyordu. Seungmin halinden memnun anlaşılan.
Lina Felix'in yanına gelir ve sessizce konuşmaya başlar.

STRAY KİDS ile hayal et ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin