Sonunda okullar tatil olmuştu.
Ve ben gene anneannemlerdeyim.
Kabullenmesi zor olsada... Ona aşıktım. Fakat o öyle miydi bilmiyorum. Yaklaşık 2 hafta sonra nişanı var ve ben ne yapacağımı kestiremiyordum.
Sabah uyandığımda yatağımı topladim ve kardeşimle kendime kahvaltı hazırlamaya başladım.
Kahvaltıyı hazirlaidktan sonra yedik ve elime telefonu alıp biraz Instagram'da gezindim. En sonunda durumu arkadaşıma anlatmıştım. Benimle ayni durumu yaşıyan bir arkadaism vardı tabii ki onunki farklıydı.
jennierubyjane
Kanka
İki saat sonra gelecekler
Ben hemen bulsaikslri halledip hazırlanmam lazimm
Yazarım sana sonraChae
Tamam askimmm
Hadi görüşürüzzzz
Görüldü.Hemen kalkıp telefonumdan müzik açıp bulaşıkları yıkadım.
Hepsi bittiğinde teyzemin odasına geçip nemlendiricisi aldım ve dudağıma sürdüm. Saçlarımı tarayip düzgün hale getirdikten sonra hafiften allık sürdüm. Kirpiklerini kivirttiktsn sonra kendime baktim. Tamam hazırdım.
Belki biraz hafifti ama maalesef evdeydik. Dedem ve anneannemin yanında abartılı makyaj yapacak halim yoktu.
İçeriye geçip oturmaya başladıktan sonra dayım gelmişti. Saat 16.05 ti. Gelmelerine az kalmıştı.
Yarım saat sonra
Kapı zili çaldığında hızlı kalbim eşliğinde kapıyı açtım. Eve ilk her zaman o gelirdi. Dedem geç gelir. Kahvede biraz maça bakar gelirdi. Kapıda kardeşim ona sarılınca bana baktı. Sanki ona sarilmami istercesine fakat ben yapmadım ve ona gülümsedim.
"Hoşgeldin abi"
"Hoşbulduk Jennie"
İçeri geçip biraz sohbet ettikten sonra odaya yatmaya gitmişti. Çalışıyordu ve çok yoruluyordu.
Akşam için yemek hazirladiktan sonra anneannem gelmişti. Evdeki herkes çalışıyordu.
Ardından dedemde gelmişti.
Oturup yemek yerken arada bana bakıyordu. Arada göz göze gelsekte kalbimin atışını durduramıyordum.
Salatami yerken konuştu.
"Salata güzel olmuş"
Dedi. Salatayı benim ysptigimi biliyordu ve ondan başka kimse bişey demedi. Yaptığım şeyleri beğeniyor olması gözümden kaçmamıştı.
Yemek yedikten sonra masayı topladım ve bulaşıkları hallettim. Genellikle beni izlerdi.
Sigara içerken, yemek yerken, otururken, gülerken.
Hiç fark etmiyordu.
Bulaşıkları hallettikten sonra tezgahı temizliyordum. Yaklaşık 5 dakika sonra yanıma geldi.
Bardak aldı ve su doldururken sırıtarak bana bakıyordu.
"Noldu?"
"Yok bişey."
Dedi ve konuşmaya devam etti.
"Jennie"
"Efendim?"
"Hastaneye gidiyorum.
"neden?"
"Bı arkadaşa kıyafet bırakcaz"
"Hee tamam"
Dedim ve işime döndüm.
"Taehyung gelmiyor musun?"
"Geliyorum amca"
Ardından bir kapı sesi. Ve bir carpintili kalp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abim-Taennie
Novela Juvenilaralarında gizli çekim olan, hiç bir aile üyesinin bilmediği şey. evet abi kardeş gibi imaj verselerde, asıl gercek o değildi. not; Kitaptaki abi-kardes iliskisi gibi gözükebilir fakat Taehyung Jennie'nin gerçek abisi değildir. Taehyung Jennie nin...