4🪅

21 4 2
                                    

Bir anda yerimden zıpladım ve Jungkook'a döndüm. Benim gibi diğerleri de ona dönmüş haldeydi.
İlk tepki Jinden geldi.

"Ne bağırıyosun amına koyun ben meme isteyemez miyim?"

Jimin gözlerini devirdi ve Jungkookun masaya attığı telefona baktı.

"Onu mu diyor Jungkook salak.Anonim post atmış."

Jin bir anda şaşkın maymuna döndü. Ben ise ağlayacaktım. Herkes bir ağızdan konuşıyordu ve Jungkook deli gibi etrafına bakınıyordu.

"Kim bu amına koyayım kim" Elini masaya çarptığında tekrar kitlendim. Hızlıca ayağa kalktım ve lavaboya yöneldim. Sadece Yoonginin sesini duydum.

"Angut musun amına koyayım korkuyor çocuk sesten"

Lavaboya gidip aynaya baktım. Evet belki sadece bağırdı diye kaçmam çocukçadır. Ama Jungkook Jeon çabuk parlayıp ortalığı yıkar,sonrasında ise büyüleyici sesiyle beni enayi gibi kontrol eder.Bilirim.
Hep aynı şeyi yapıyor diye düşünüyorum. 2022 yılının nisan ayının 20. Günüydü. Kai adında okuldan  bir çocuk kafeye gitmek istediği için onunla gitmiştim. Jungkook öğrenince sinirlenmiş ve yanıma gelmişti. Parlayıp Kaiye yumruk attığında ise tek kelimesini dinlemedim. O gün doğrudan bana bağırmıştı.

'O çocuğu yanında görürsem güzel canını sıkarım Kim Taehyung.'

Jungkook'un üslubuna ve duruşuna ters olan bir cümle gibi gelmişti bana. Aptal saçmasıydı belki de. Bir yanım 'beni kıskandı' derken diğer yanım da 'ne onunla olmama izin veriyor ne de başkasıyla olmama izin veriyor' diyordu. Aynı yılın haziran ayının 28. Gününde ise olan olay şuydu. Nisan ayında yaptığı şeylerden dolayı canım sıkılmıştı ve tüm grup buluşmalarında suratımı asmıştım,Jungkookla zorunda olmadıkça konuşmuyor,o soru sorunca da kısa kesiyordum. O gün garip bir biçimde herkes evdeki başka bir şeyin sorumluluğunu aldı ve Jungkook ile yalnız kaldık. Jungkook sakin bir sesle koltukta yanıma oturup kolunu omzuma attı ve şöyle dedi;

'Eğer benim burada olmamdan rahatsız oluyorsan gidebilirim Taehyung. Sen istemedikçe sana görünmem' 

Bu şekilde hissetmesini istemediğim için sadece 'Saçmalama' demiştim. Tüm olanları düşünürken içim almamaya başlamıştı. Sanırım ben daha fazla saklayamayacaktım. Ya içimde Jungkookla ölecektim,ya da onu içimden atacaktım. Bunları  düşünürken gözlerim doldu. Gözümden bir yaş süzülürken içeri Jungkook girdi.
Başımı reflex olarak ona çevirdim,o olduğunu görünce geri aynaya döndüm. Arkamda durdu ve ellerini omzuma yerleştirdi. Parlak gözleriyle aynadan suratıma bakıyordu.

"O sikik yüzünden seni kırmak istemedim Tae gerçekten"

Aynadan ona baktım. O kadar yakışıklıydı ki,o kadar nazik ve özenli bakıyordu ki gerçekten tek cümlesine tav oluyordum. Aklınızda bulunsun,eğer hayatınızda Jungkook Jeon gibi dengesiz ve güzel bakan birisi var ise gurur denen şey yok oluyor.
Bana aynı cümlede hem SİKİK hem de kırmak istemedim demesi ayrı bir nokta.

"Bağırdın."

Başını salladı.

"Üzgünüm..."

Bedenimi tamamen ona döndürdüm. Elleri hâlâ omuzlarımdaydı.

"Bir süre konuşmayalım Jungkook. Yoruldum."

Yüzünde anlamaz bir ifade vardı. Bir şey söylemek ister gibi ağzını açtı ama sustu. Hep yaptığı gibi.

"Tae,gerçekten özür dilerim o siktiğimin anonimi geriyor beni. Bir daha asla bağırmayacağım yanında söz veriyorum"

Tav olmuştum. Onu istiyordum. Ancak kendimle bile inatlaştım. Kapıya yöneldim ve sınıfa gittim.

Lisa

Taehyung
Jhope birkaç gün benim yerimde otursa olur mu?
Yanında ben otursam

Lisa
Olur da
Ne oluyo

Taehyung
Aynı şeyler
Sadece
Jungkook ile konuşmak istemiyorum

Lisa
Kör melihanın öz evladı Jeon
Ne yaptı yine

Taehyung
Her zamanki şeyler
Ben yoruldum sadece ya

.
.
.
Umarım bölümü beğenmişsinizdiiiir. Bu bölüm alternatif bir bölümdü. Normalde bu bölümde çok çok farklı şeyler olacaktı ancak bence bu şekilde daha güzel olacak. Diğer bölümde olacakları biraz daha sonraya aldımm. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn.Öpüldünüzzz 😚

take a pic TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin