Ela Yılmaz, kütüphanenin köşesinde, edebiyat dersleri için hazırladığı notları gözden geçiriyordu. Öğle tatilinde kampüsün sessizliğinden faydalanarak, dikkatini daha iyi topluyordu. Renkli yapraklarla çevrili masasında otururken, üniversitenin en prestijli derslerinden birinin öğretmeni olan Dr. Kenan Yalçın'ın verdiği ödevi düşünüyordu.
Dr. Yalçın, kendine has karizması ve derin bilgi birikimiyle öğrencileri arasında efsanevi bir figürdü. Her derste, edebiyatın derinliklerine iniyor ve öğrencilerini düşündürücü tartışmalara yöneltiyordu. Ela, derslerine duyduğu ilgi nedeniyle, ona derin bir hayranlık besliyordu. Ancak bugün, Dr. Yalçın'ın evinde yapılacak özel bir toplantıya katılma fırsatını bulmuştu.
Arkadaşı Arda'nın verdiği daveti kabul etmekte tereddüt etse de, bu fırsatın hayatında nadir bir şansa dönüşeceğini hissetmişti. Dr. Yalçın'ın evinin adresini not aldı ve toplantıya katılmak için yola çıktı.
Dr. Yalçın'ın evine vardığında, büyük bir kapının önünde durdu. Kapı açıldığında, Ela'nın gözleri büyük bir lüksle karşılandı. Evin içi, zarif mobilyalar ve sanat eserleriyle doluydu. Bir anda kendini bir masalın içindeymiş gibi hissetti.
Toplantı başlamadan önce Ela, bir köşede durarak etrafı izledi. Dr. Yalçın'ı, odanın diğer köşesinde, elinde bir şarap kadehiyle sohbet eden birkaç kişi arasında gördü. Kendisinin her zamanki gibi güçlü ve karizmatik bir duruşu vardı.
Toplantının ilerleyen saatlerinde, Dr. Yalçın'ın özel yaşamına dair ufak detaylar dikkatini çekti. Evin arka tarafında bulunan özel bir odaya göz attığında, burada saklanan şatafatlı eşyalar ve gizemli belgeler olduğunu fark etti. Bir anlığına, bu belgelerin ne anlama geldiğini merak etti.
Toplantı sona erdiğinde, Dr. Yalçın Ela'yı yanına çağırdı. "Ela, bir dakika konuşabilir miyiz?" dedi. Ela'nın kalbi hızla atıyordu, öğretmeninin yanına yürüdü. Dr. Yalçın, onu odanın köşesine çekti.
"Bugün senin çok dikkatli ve zeki olduğun belli oldu," dedi Dr. Yalçın, gözlerinde derin bir anlam barındırarak. "Bu tür toplantılar, sadece iş veya edebiyat için değil, bazen hayatın diğer yönleriyle ilgili de olabilir. Sadece dikkatli olmalısın."
Ela, Dr. Yalçın'ın sözlerinde bir uyarı ve aynı zamanda bir ilgi buldu. O an, öğretmeninin hayatında daha derin bir sır olduğunu düşündü, fakat ne olduğunu anlamak için cesur olması gerektiğini de fark etti.
İçinde bir merak ve heyecan duygusuyla, evden ayrıldı. Dr. Yalçın'ın gerçek kimliğine dair ipuçlarını toplamak, hayatının en büyük macerasına dönüşecekti.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelerin Ardındakı Aşk
Vampire"Edebiyatın derinliklerinde bir sır yatıyor. Dr. Kenan Yalçın, üniversitedeki en sevilen öğretmen olmasının yanı sıra, gizli bir mafya lideridir. Öğrencisi Ela, onun karanlık dünyasını keşfettiğinde, aralarındaki ilişki hem tehlikeli hem de tutkulu...