-Ela Yılmaz, ertesi gün kendini içsel bir karmaşa içinde buldu. Dr. Kenan Yalçın'ın evinde geçirdiği gece, onun zihninde sürekli dönen bir düşünce haline gelmişti. Evin içindeki lüks, Dr. Yalçın'ın sahip olduğu gizemli dünyayı daha da belirginleştirmişti. Hala, odaya adım atarken fark ettiği belgeler ve eşyalar hakkında düşündüğü her şey kafasında yankılanıyordu.
Derslere katılmak için üniversiteye gittiğinde, Arda ile karşılaştı. Arda, yüzündeki gülümsemeyle Ela'ya yaklaşarak, "Toplantı nasıl geçti? babamla konuşabildin mi?" diye sordu.
Ela, hafif bir gerginlikle, "Evet, konuştum. Her şey oldukça... etkileyiciydi," diye yanıtladı. Arda'nın gözleri bir anlığına dikkat kesildi, ama Ela'nın bu yanıtıyla tatmin olmuş gibi görünüyordu.
O gün öğleden sonra, Ela'nın kafasındaki sorular iyice yoğunlaştı. Dr. Yalçın'ın evindeki belgeler hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyordu. Cesur olmak gerektiğini biliyordu, ama aynı zamanda dikkatli de olmalıydı.
Eve dönerken, Dr. Yalçın'ın evine tekrar gitmek için bir bahane bulmaya karar verdi. İlgisini çekmiş olan o özel odayı ve içindeki gizemli eşyaları daha yakından incelemek istiyordu. Üzerinde çalıştığı ödevi bahane olarak kullanarak, Dr. Yalçın'ı aradı ve birkaç gün sonra tekrar evine davet aldı.
Davet günü geldiğinde, Ela, içindeki heyecanı ve korkuyu bastırarak, Dr. Yalçın'ın evine doğru yola çıktı. Bu sefer, evin içindeki gizli bölmeleri daha dikkatli bir şekilde incelemeye karar verdi. Dr. Yalçın, ona bazı edebi metinleri gözden geçirmesi için odanın en uzak köşesini gösterdi. Ela, kitaplar arasında dolaşırken, özellikle dikkatini çeken bir raf vardı. Rafın üst kısmında eski bir kitaplık, altta ise bazı zarif kutular bulunuyordu.
Dr. Yalçın'ın odanın köşesinde konuşmaları sürdürürken, Ela sessizce kutulardan birini açtı. İçinde, eski bir günlüğü ve çeşitli notları buldu. Günlük, Dr. Yalçın'ın edebi yorumları dışında, şehirdeki bazı karanlık ilişkilerden bahsediyordu. Belirli isimler ve tarihlerin yer aldığı sayfalar, Ela'nın dikkatini çekti.
Birden, kapı açıldı ve Dr. Yalçın içeri girdi. Ela hemen kitaba döndü ve gergin bir şekilde oturdu. Dr. Yalçın, "Nasılsın Ela? Kitaplarla ilgilenmeyi seviyorsun gibi görünüyor," dedi, ama gözlerinde Ela'nın bulduğu şeylere dair bir bilgi olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.
Ela, "Evet, çok ilginç buluyorum," dedi, içindeki heyecanı bastırarak. "Bu eski kitaplar hakkında daha fazla şey öğrenmek istiyorum."
Dr. Yalçın, bir an düşündü ve ardından, "Eğer ilgin varsa, birkaç gün boyunca bu kitapları daha detaylı inceleyebilirsin. Ama unutma, bazı konular üzerinde fazla durmamalısın," diyerek, Ela'ya kitapların yanı sıra dikkatli olmasını hatırlattı.
Ela, Dr. Yalçın'ın verdiği ipuçlarını alarak, odadan ayrıldı. Evin içinde daha fazla bilgi edinme isteğiyle, üzerinde çalışması gereken çok şey olduğunu biliyordu. Dr. Yalçın'ın gizemli taraflarını çözmek için doğru zamanı bekliyordu.
Eve dönerken, günlüğü ve notları derinlemesine incelemenin yanı sıra, bu keşiflerinin getirdiği tehlikeleri de göz önünde bulunduruyordu. Dr. Yalçın'ın gerçek yüzünü öğrenmek, onun için hem tehlikeli hem de büyüleyici bir yolculuk olacaktı.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelerin Ardındakı Aşk
Vampire"Edebiyatın derinliklerinde bir sır yatıyor. Dr. Kenan Yalçın, üniversitedeki en sevilen öğretmen olmasının yanı sıra, gizli bir mafya lideridir. Öğrencisi Ela, onun karanlık dünyasını keşfettiğinde, aralarındaki ilişki hem tehlikeli hem de tutkulu...