🔥Twin brother🔥2 in1

47 3 1
                                    

>>>တစ်နေ့သော နံနက်ခင်၌ ထယ်ယောင်တစ်ယောက်လစ်ဟာသော ခံစားချက်နဲ့အတူနိုလာခဲ့တယ် "

''ငါ...ငါအခု ဘယ်ရောက်နေတာလဲ မနေ့က ကျောင်းကအပြန်မှာ ရုတ်တရက်‌နောက်စေ့ကိုအရိုက်ခံလိုက်ရတာဆိုတာပဲမှတ်မိတယ် ငါဘဝကလဲ ကံဆိုးလိုက်တာကွာ အရင်ကျောင်းတုန်ကလဲငါတစ်ယောက်ထဲကွက်ပြီး ဟို‌နတ်ဆိုးနှစ်ကောင်စီကbullyလုပ်ခံတယ် အခုလဲပြန်ပေးဆွဲပြီးရောင်းစားခံရတော့မယ်ထင်ပါရဲ့အမေနဲ့အဖေရေရေ အမေသားအဖြစ်ကိုဒယ်ဂူကနေတက်လာပြီးကြည့်လှည်ပါအုံးဟင့်''

"ထိုအချိန်၌ အခန်းထဲဝင်လာသော ယောက်ျားဆန်ဆန်ရနံနှစ်ခု နှင့်အတူတစ်ကိုယ်လုံးall black ဝတ်ဆင်ထားသောလူနှစ်ယောက်"

"jungguk ဘေဘီ ဘာလို့ငိုနေတာလဲကိုယ်ကိုကြည့်ပါအုံးကွာ"

''jungkook မောင်ကိုမော်ကြည့်ပါအုံးထယ်ငယ်"

>>ထယ်ယောင်တစ်ယောက်ဂျွန်နတ်ဆိုးနှစ်ကောင်အားမှော်မကြည့်ရဲပါ ဂျောင်ကုရဲခတ်ထန်းသောအသံကြောင်း အရင်က သတိပေးခဲ့တယ်စကားလုံးအားကြားယောင်၍ တစ်စက်ထဲကြောက်ရွံမူကိုခံစားရလေတော့တယ်''

taehyung"ဟင့်အင်လွှတ်ပေးပါတောင်းပန်ပါတယ်ဟင့် "

taehyung"ငါကိုဒီလောက်ပဲနှောက်ယှက်တော့ ငါကျောင်းပြောင်းပြီးပြီးဟင့်လွှတ်ပေးပါ"

jeonsတောက်ခ်!!!

jungkook "ဂျွန်ထယ်ယောင် ငါဒေါသကိုလာမစွနဲ့ မင်ကိုလွှတ်ပေးဖို့ဖမ်းထားတာမဟုတ်ဘူး

jungguk "နောက်ထပ်လွှတ်ပေးဆိုတဲ့သောက်စကား ထပ်ထွက်ရင်သေအောင်f**kပြီးယူမှာ

jeons"ငါတို့ကမင်ကိုသောက်အရမ်းချစ်တာနော် သက်ပြီတော့ မင်နဲ့sexလုပ်ဖိုကိုလဲလက်ရွံနေမှာမဟုတ်ဘူးနော်ဂျွန်ထယ်ယောင် "

jungguk"ထွက်ပြေးဖို့တော့စိတ်မကူးနဲ့နော်ဘေဘီပြီးတော့ ကိုယ်တို့နှစ်ယောက်နဲ့လက်ထပ်မယ်ဆိုမှဘေဘီကိုလွှတ်ပေးမှာ"

taehyung"ဟင့်အင်ငါလက်မခံနိုင်ဘူး မင်တို့နှစ်ယောက်ကရူးနေတာဟင့်အင် မင်တို့နဲ့လက်မထပ်နိုင်ဘူး"

jungkook"ဒါဆို‌ရင်တော့ထယ်ငယ်ရဲ့သဘောပဲလေကိုယ်တို့ကတော့ လွှတ်ပေးမှာမဟုတ်ဘူးနော်"

taehyung pov "ဟင့်အင်ငါ‌ကတော့မင်တိုအရူးလက်ထဲကရအောင်ထွက်ပြေးမှာ"

jungkook "ချစ်တယ်ဒါပေမဲ့အလိုလိုက်မှာတော့မဟုတ်ဘူး အခြားသူတွေအတွက်တော့အချစ်ပေးဆက်ခြင်းဆိုတောင်မှ ကိုယ်တို့အချစ်ကတော့ရယူချင်းဘဲ "

jungguk " မောင်ရဲ့အချစ်ကအရမ်းဆိုတာပဲကွာ
တခြားသူတွေကတော့ပြောကြတယ် မောင်တို့နှစ်ယောက်ထယ်ငယ်ကိုအရမ်းချစ်လို ချစ်ခြင်းတူလို့စစ်ခင်းကြမှာတဲ့ကွာ ဒါပေမဲ့တူညီတဲ့ချစ်ခြင်းနှစ်ကထယ်ငယ်ကိုသာတိုက်ရိုက်အချိုးကျနေတော့လည်း ထယ်ငယ်လက်ခံကောင်းပါရဲ့"

"taehyung ဟင့်အင် ငါလက်မခံနိုင်ဘူး မင်တို့လိုအနိုင်ကျင့်တက်တဲ့သူတွေပါစပ်ထဲကထွက်သမျှစကားတိုင် မယုံကြည်ပေးနိုင်သလို့ အဖတ်ဘက်ချို့ယွင်းချက်တွေရှိနေတဲ့ငါကိုလဲမင်တိုအသိုင်းဝိုင်းကလက်ခံမှာမဟုတ်ဘူးတောင်းပန်ပါတယ်ငါလက်ခံနိုင်မှာမဟုတ်ဘူး"

🖤Collide.Collide🖤Where stories live. Discover now