ماکنا بچووکە جوانەکەمان
𝐎𝐭𝟕
𝐓𝐨𝐩 ♪ 𝐁𝐭𝐒
𝐁𝐨𝐭𝐭𝐨𝐦 ♪ 𝐘𝐨𝐨𝐧𝐠𝐢ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ𓆡
یۆنگی چاوەکانی داخست و زەردەخەنەی کرد لە پشت ماسکەکەیەوە کاتێک ئەندامەکانی هەموویان بە نەرمی دەستیان لە دەمووچاویان دەدا،یەکێک لەسەر سەری وەستابوو، یەکێکیان پاڵی پێوە دەنا، ئەوی تریان دەستی لە ملی کردەبوو کاتێک هەموویان هاواریان دەکرد و قسەیان دەکرد.
"ئای هیونگە بچووکە جوانەکەمان!!" تایهیونگ هاواری کرد.
"تۆ زۆر جوان هیونگی !" جونگکوک بە نەرمی نوقورچی لە ڕوومەتی یۆنگی دەگرت.
"ئاهـ یۆنگی ئێمە زۆر جوانە!" سیۆکجین پێش ئەوەی پێبکەنێت گوتی.
"بەیبی یۆنی!!" هوسوک هاواری کرد.
"هی، هیونگ، تۆ زۆر نەرم و شیرین بوویت!" نامجوون لە کاتێکدا بە نەرمی لە تەنیشتی یۆنگی دادەنیشت، گوتی.
"یۆنگی هیونگ؟ ئەو زیاتر لە منداڵێک دەچێت بۆ من! ئاهـ جونگکووکی، یۆنگی جێگەی تۆی گرتۆتەوە ماکنای یۆنگی! ئای تۆ زۆر جوانی!" جیمین لە کاتێکدا قژی یۆنگی دەشێواند، گوتی.
یۆنگی سوور هەڵگەڕا و کەمێک پێکەنی. "یاه، بەڵێ! بیوەستێنه! ئێمە هێشتا لە لایڤاین!" یۆنگی گوتی کاتێک هەوڵی دەدا دەستیان دوور بخاتەوە.
ئەوانی تر سەیری یەکتریان کرد پێش ئەوەی هەموویان زەردەخەنە بکەن و دەستیان بۆ کامێراکە ڕاوەشاند "بای بایی!! سوپا بۆ سەیرکردنمان ئێمە خۆشمان دەوێت!!" هەموویان وتیان.
یۆنگی برۆکانی گرژ کرد کاتێک سەیری تایهیونگ دەکرد کە هەستا و لایڤەکەی کوژاندەوە. پاشان سەیری ئەوانی تر کرد کە ژوورەکە و دەوروبەری پاک دەکەنەوە.
یۆنگی ماسکەکەی لابرد و گوتی "ئاه! ئێوە چی دەکەن؟ ئێمە زۆر بە کەمی قسەمان لەگەڵیان کرد!" یۆنگی هاواری کرد.
YOU ARE READING
𝐁𝐓𝐬 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 𝐒𝐦𝐮𝐭ଓ
Acción𝐁𝐓𝐬 𝐒𝐡𝐞𝐩𝐬 ●𝐅𝐥𝐮𝐟𝐟 ●𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 ●𝐒𝐦𝐮𝐭 🏿 تکایە ئەگەر تەمەنت لە 18 ساڵ بەرەو خوارترە ئەم کتێبە لابەرە مەیخوێنەوە .....!!!!! 🏿وەرگێردراوە