44

947 75 26
                                    




''ya alaz şu tatlıyı çilekli söylesen ölür müydün?''

garson sipariş ettikleri iki tatlıyı da masaya koyarken asi hala alaz'a söylenmekle meşguldü. arabayı bindikleri andan itibaren yaptığı ''ben seninle görüşmek istemedim, sen iftiracısın.'' temalı konuşması yeni bitmişti. şimdi konu alaz'ın tatlıyı neden çilekli değil de muzlu aldığıydı.

''asi daha kırk dakika önce tatlıyı neyi sevdiğimizi konuşmadık mı? ben muzlu seviyor-ÇEKSENE ŞU KAŞIĞINI TATLIMDAN.''

''al ya yemedik tatlını.''

''tadına bakacağım ayağına yarısını yedin tatlının. bir de muz sevmiyorum diyorsun.''

alaz'ın şakayla karışık söylediği cümle ikisinin de yüzünü güldürdü. bir süre sessizce tatlılarını yemeye devam ettiler. bu sırada asi alazdan hoşlandığını çaktırmamaya çalışsa bile başarılı olamadığının farkındaydı. kızaran yanakları, nereye koyacağını bilemediği için bulduğu bir peçeteyi katlayıp durduğu elleri onu ele veriyordu. ancak alaz, asi kendi duygularından emin olana kadar ufak tefek imalar dışında hissettiklerini söylememe konusunda kararlıydı. asi'nin ona gelmesini bekleyecekti. şu an sadece onun için dünyanın en güzel yüzünü izlemekle meşguldü. 

''alaz.''

''alaz.''

''alaz duymuyor musun ya? neden suratıma kilitlenip kaldın?''

''dudağının kenarında çikolata kalmış çünkü artık nasıl yediysen. bir kendi tatlına bir benimkine saldırmaktan her yerini çikolata yapmışsın.''

asi kendi güzelliğinin farkındaydı. bu sebeple hiçbir zaman dış görünüşünü kafaya takan biri olmamıştı. ancak bir anlığına suratında çikolatayla ne kadar komik göründüğünü düşünüp aceleyle suratını temizlemeye başladı. 

''merak etme, güzelsin hala. geçti zaten bırak şu peçeteyi.''

''teşekkür ederim.''

''rica ederim asi kız, delikanlı adamda yalan olmaz.''

alaz'ın göz kırparak söylediği bu cümle asi'nin de telaşlı havasını ve heyecanını bir an olsun dağıttı. günün geri kalanını bol bol gülerek ve sohbet ederek geçirdiler.




*




ÜNİVERSİTEDEN beri yazı mazı yazmadığım ve hızlıca yazmaya çalıştığım için düz yazı bölümleri güzel olmuyor ama ikisinin npc olmadıgını unutmayalım diye yazmak istedim ahskahshahs HOSCAKALIN

kalbi hepten kırıklara | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin