Capitolul 1 Nou spital, nou inceput

24 1 0
                                    

Pe poarta spitalului intra noua doctorita de boli mintale

-Mie imi este mila de ia o va omor pacientul nr.666

-Nu va rezista aici nici o saptamana

-Ce o saptamana , 3 zile cel mult

Buna numele meu este Stela Brown, stiu ca ma vorbesc de rau ceilalti dar nu am venit aici ca sa formez prieteni , eu am venit aici sa am grija de pacienti.

Merg pe holurile spitalului catre biroul direcrorului de boli mintale pentru a mi da uniforma si nr. pacientului de care trebuie sa aiba prioritate pentru mine.Dupa discutie ma indrept catre noul meu birou , se pare ca aveam un birou privat care era langa pacientul meu nr.666 imi las lucrurile pe birou si ma duc la subsol in arhive sa aflu careva detali despre el.

Aici jos este foarte intuneric dupa mai multe cautai l-am gasit Ethan Afton „Doamnelor si domnilor criminalul in serie Ethan Afton care a facut peste 100 de crime a fost gasit pe margine lacului din centru ...acum este dus la spitalui de boli intale ...„

Cand am terminat de citit stira si de vazut pozela cu victimele lui ma luat un fior rece pe șira spinari ma uitam oripilata la victimele lui si nu puteam sa imi cred ochilor.

Am inchis dosarul lam pus la loc si am plecat de acolo stiam ca trebuie sa ii fac o vizita dar cand am ajuns in fata usi nu puteal sa imi misc picioarele, pana la urma am intrat .

Lam vazut intint pe podea cand pe odata isi intoarce capul catre mine se uita la mine de parca voia sa imi scoata inima din piept si sa mio manance chiar aici pe loc.

E-Cine esti tu si de ce ai intrat in camera mea ?Se uita fixat spre mine.

S-E..Eu sunt noul tau doctor numele meu este Stela Brown.

E-O femeie ? ha ha ha ... !!!

S-Da o femeie ai vreo problema cu asta ?

E-Nu dar am auzit ca carnea de femeia este mai frageda decat ce de barbat .

S-Si eu am auzit ca esti urat dar nu esti .

El de odata isi schimba ochi si se intoarce cu spatele la mine

E-Doar spunemi de ce ai venit .

S-Trebuie sa iti iei pastinele daca nu le ei eu nu plec de aici

E-Bine damile

Ileam pus in mana si i-am dar apa ,

S-Acum deschide gura , hai aaaaa..

El deschide gura dar tot se holbeaza ciudar la mine , dupa asta ies din camera

(In minte lui)-Cine este ia, oricum nu conteaza va fi a mea , ea este a mea doar amea pentru totdeauna !!!

The obsessed patientUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum