Dupa cateva manute bune de cand statea in spatele meu cineva a intrat in cabine , cum a intrat Ethan sa dat mai departe dar tot avea o privire de nebun.
-Ma scuzati directorul va cheama la el in cabinet ,acum .
S-Bine , tu stai aici Ethan.
Cum am intrat in biroul directorului mia intins o foaie.
S-Ce esta asta?
-Demisia ta domnisoara Stela.
S-Nu inteleg de ce ma da-ti afara?
-Pentru ca pot si vreau , paza!
Paznici au intrat si mau tarat afara din spital arucandumi doate lucrurile pe jos cand mam uitat la spital pentru ultima data lam vazut pe Ethan cum turba de nervi era intro camasa de forta si legat la gura.
Eu mi-am strans lucrurile de pe jos si am plecat acasa .
Dis de dimineata cand am deschis televizorul toate posturile de stiri spuneau ca a un pacient de la spitalul la care eram a evadat si a omorat treipersoane printre care era si domnul director de acolo .
Frica ma cuprins de odata ce mi-am dat seava ca va veni dupa mine ca sa ma omoare mi-am facutrepede ceva de mancare si am impachetat cat de mult am putut cand am iesit pe usta am ulato la fuga spre o statie de autobuz insa lam vazut pe fostul meu asa ca am luato spre o ale ,insa cum mergeam am ajuns intrun pasaj blocat cand mi-am intors capul era Ethan cu un topor plin cu sange pa el .
S-Ce vrei de la mine ?
E-Credeam ca tiai dat seama , vine aproape de mine si imi sopteste la ureche , eu vreau dragostea ta
E-Si da eu lam omorat pe director pentru ca tea dat afara pentru ca tea indepartat de mine insa stai fara griji am multi bani voi cumpara tacerea tuturor si vei deveni doamna afton.
De odata simt un ac care imi patrunde pielea si de odata sa facut intuneric .
Cand ma trezasc intrun pat mare si pufos
Cand il vad ca intra pe usa pe Ethan cu o farfurie de mancare in mana si zice .
E-Buna dimineata draga mea stea .
CITEȘTI
The obsessed patient
RomantikEa este o doctorița care a fost trimisă la un spital de boli mintale care îl are în grijă de cel mai periculos pacient care este cu cativa ani mai mare ca ea care a devenit obsedat de noua doctorița