Capitolul 3 Nimeni nu are voie sa te atinga

23 0 0
                                    

Merg acasa cu autobuzul insa in spatele autobuzului era o persoana ciudata, am ajuns la statie si am coborat pergeam pe aleile intunecate in timp ce simteam prezenta cuiva in spatele meu cand ma intorc era aceiadi persoana din autobuz ma urmarea cand am ajuns in fata blocului el ma inpins catre en si ma pus la pamane se pare ce era fostul meu iubit Chevin.

I-Ce vrei de la mine !!

C-TU TE-AI DESPARTIT DE MINE ,EU CARE AM FACUT TOTUL PENTRU TINE!!!

I-Aaaa!!!Apoi a incepe sa ma loveasca cu toata ura in mine de parca asi fi un sac de box dupa vreo 20 min. a inceput sa ma traga de par si ma dus pana la scara mea de bloc si a zis...

C-Daca te mai vad vreo data te omor , tu esti o nenorocita care si-a batut joc de mine !!!

I-(In minte) Vei plati pentru tot ce mi-ai facut iti jur .

Apoi pleaca si eu incep sa ma tarasc pena la usa mea , am intrat in apartament mi-am facut un dus si m-am pus in pat eram plina de vanatai .

Adoua zi cand m-am uitat in oglinda eram vanata pana si pe obrazul drept , m-am inbracat si am plecat la munca cand am intrat incavinet el era acolo Ethan .

E-Buna draga mea stea.

I-Bun..

E-CE AI PE FATA ! CINE TIA FACUT ASTA SPUNE ACUM !!!

I-Nu este treaba ta.

E-Ba este pentru ca tu esti amea acum spune cine tia facut asta ?

Se apropie de mine usor si imi atinge obrazul si in musca si imi sopteste la ureche

E-Doar eu te pot atinge nimeni altci8ne nu are voie sa te atinga, mica mea stea.

E-Zi, cine mia ranit steaua ?

I-Fostul meu iubiu , ii zic in timp ce ma indrept spre birou.

Cand simt ceva rece pe obrez ,cand ma uit era o punga cu geata pe obrezul meu vanat Ethan avea grija de mine !?

E-Stai cuminte .

The obsessed patientUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum