Selamlar, nasılsınız? Nasıl gidiyor?
Bölümü okuduğunuz tarihi ve saati alabilir miyim?
Bu bölüm +150 oy olduğunda yeni bölüm gelir.
Umarım keyifle okursunuz efenim, diğer bölümde görüşürüz.
🍓Jimin, tam da Taehyung'la konuştukları gibi elini Yoongi'nin dizine koymadan önce kendisine düşünmek için biraz zaman tanıdı. Eğer Yoongi elini geri iterse, ki bunun olacağına pek ihtimal vermiyordu ama, yerin dibine girerdi. Her ne kadar bu ihtimal o gece yanına asıl neden geldiğini göz önünde bulundurulunca çok çok düşük olsa da yine de bunu gözardı etmemesi de gerekiyordu.
Bebeklerine bir şey olduğunu düşündüklerinden bütün havaları bozulmuştu. Belki de Yoongi de çoktan bu... olaydan vazgeçmişti. Ama Jimin için işler öyle değildi işte. Her ne kadar rezil bile olmuş olsa da şimdi bebeğinin bir problemi olduğunu duyduğundan, hele de Yoongi yanında olduğundan Jimin şimdi kendisini yeniden ateşlerin içinde kavruluyormuş gibi hissediyordu.
Önce bir gözlerini yanında oturmuş araba kullandığından bütün dikkatini yola vermiş alfanın yan profilinde gezdirdi ve arsızca baştan aşağıya süzdü onu. Gözlerinin önüne dökülen gece karası saçlarının aksine süt gibi bembeyaz teni, minik burnu, dudakları, dirseklerine kadar geriye katladığından siyah gömleğinin açıkta bıraktığı damarları belli olan güçlü kolları, direksiyonu sıkı sıkıya kavrayan kemikli parmakları tam da Jimin'in ağzına layıktı. Üstelik Yoongi... yani... vay. Jimin'e düşündüğü anda vücudundan bir ürpertinin geçmesine sebep olan bir geceyi yaşatmıştı Yoongi.
Jimin, olabildiğince sessiz olmaya çalışarak derin bir nefes çekti ciğerlerine. Yoongi'nin hastaneye giderken sakinleşmesi için serbest bıraktığı feromonlarının arabanın içinde bıraktığı hayalet Jimin'in nefesine karışıyordu. Omegası da kulaklarını dikmişti hemen kokuyu alınca tabi. Hatta öyle ki, Jimin'in gözlerini Yoongi'nin kucağına indiriyor, oraya geçmesi için onu zorluyordu. Sanki Jimin buna hiç niyetli değilmiş gibi hem de.
En sonunda Jimin elini usulca uzatıp Yoongi'nin dizine yerleştirdi. Alfanın elini itmemesini temenni ediyor, parmaklarını kasıklarına doğru usul usul götürüp onu kavrarken ona destek olmasını istiyordu. Yoongi arabayı şöyle kuytu bir yerde durdurursa eğer, orada kaldıkları yerden devam edebileceklerine inanıyordu. Tabi bu, Yoongi'nin hiç tahmin etmediği bir şey yapmasına kadar sürmüştü.
İlk başta her şey normaldi, tam da olması gerektiği gibi. Jimin elini Yoongi'nin dizine yerleştirmiş, Yoongi de bunu fark edince gözlerini kısa bir süreliğine yoldan çekip Jimin'in dizindeki eline bakmıştı. Hemen ardından ise Jimin'i şaşırtan şeyi yapmış, bakışları yeniden yola dönerken bir elini direksiyondan çekip Jimin'in elinin üzerine yerleştirmişti.
Jimin reddedildiğini sanmıştı o kısacık anda, yanaklarına anında bir kızarıklık yayılmış, omegası bile şok olmuştu. Ama Yoongi onu reddetmemiş, bunun yerine uzun parmaklarını Jimin'in elinin etrafına sarıp avcunun içine almıştı.
Nefes almayı bile unutmuştu Jimin o anda, kocaman açılan gözleriyle Yoongi'ye bakmış, fakat alfa onun bakışlarını görmemişti. Jimin'i ne kadar şaşırttığını bilmeden elini alıp dudaklarına götürmüş, sonra da üzerine sıcak dudaklarını bastırmıştı. Yumuşacık, Jimin'in hayal ettiklerinin aksine son derece masum bir öpücüktü. Hatta Jimin, onun öperken teninin kokusunu içine çektiğini bile hissetmişti.
Bir anlığına, kısacık bir anlığına aklından geçirdiği onca edepsiz şey için, ki bunların bazıları Yoongi'nin hala arabayı kullandığı ama Jimin'in onun bacaklarının arasına başını soktuğu şeyleri bile içeriyordu, utanca boğuldu Jimin. Fakat hemen ardından bir anda peyda olan utancı hemen geldiği yere geri gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dad, dad and baby|yoonmin
Fanfic"Kusura bakma seni rahatsız ediyorum ama sana söylemem gereken bir şey var. Ben hamileyim."