0.4

31 8 5
                                    

Gözlerim ikiliye kenetlenmiş, kıskançlık duygusundan ne yapacağımı şaşırmıştım. Nasıl olurda bir başkasının eli benim sevgilime değerdi? Kim oluyordu da ona bu kadar yaklaşabiliyordu? Hızlı hızlı nefes alırken onun, bana seslendi gibi duydum.

"Ryujin?"

Öfkeyle bakan gözlerim ona baktığında yumuşamıştı. Ardından yanındaki kıza çevirdim gözlerimi. Bana şaşkın ve korkmuş bir şekilde bakıyordu. Korkmalıydı da, ne yaptığının farkına varmalıydı.

"Shin Ryujin?"

Ardından başka birinin dudaklarından duydum ismimi, gür ve daha alaycıydı. Bakışlarımı ona çevirdiğimde sırıtan yüzünü gördüm. Jay'in burada ne işi vardı?

"Jay?"

Sandalyesinden ayağa kalkıp yanıma geldi. İlk önce beni baştan aşağı süzüp alayla sırıttı. Ardından sıkıca bana sarıldı. Onu bu akşam görürüm sanmıştım ama hayat küçük sürprizlerle doluydu. Benden ayrılıp gülerek baktı.

"Kızım manyak mısın sen? Ofisime niye zarar veriyorsun?"

"Ofisin mi?"

"Evet! Abin artık şirketin başına geçti."

"Bok geçtin, abin de hâlâ demi lan?"

Suratı anında düşüp göz devirdi. İnanmayacağımı bilmesine rağmen yem atıyordu şerefsiz. Jay ve şirket işi mi? Obama ve benim alaka seviyesi gibiydi.

"Aman zaten onların şirketine kaldık."

Onun bu dediğine gülerken Yeji ile göz göze geldim. İkimize de  garip bakışlar atıyordu. Ne olduğunu daha çözememişti büyük ihtimalle.

"Ah, bu arada bu çocukluk arkadaşım Jay. Jay, bu da sevgilim Yeji."

Jay şaşırarak Yeji'ye dönmüştü.

"Hadi be! Bende diyorum çok güzel kız sevgilisi var mı."

"Zorlama istersen."

"Tamam, şaka şaka."

Göz devirip Yeji ile Chaewon'un arasına girdim. Yeji'nin elini tutarak Chaewon'a yan gözle baktım. Bakışları ellerimizdeydi. Biliyordum, bu kız Yeji'den hoşlanıyordu.

"Her neyse... Bu arada Yeji işe alındın, tebrikler. "

Yeji sevinçle gülerek Jay'e teşekkür etmişti. Ardından bana dönüp sarılmış ve yanağıma bir öpücük bırakmıştı.

"Lan sen bu camı niye kırdın şimdi?"

Jay'in söylemesiyle herkes yerdeki cam parçalarına bakıyordu. Jay'e dönüp alayla gülümsedim.

"Böcek gördüm."

"Gerizekalı."

Gülüp tekrardan cam parçalarına baktım bir süre ardından bakışlarım tekrar Chaewon'a döndü. O da öfkeyle karışık şaşkın bakışlarıyla bana bakıyordu.

İşimiz bittiğinde Yeji ile çıkıp kutlama yemeği yemeye gittik. Tabii Chaewon'da bizimle gelmişti. Zaten gelmese şaşardım. Neymiş Yeji'yi işe o sokmuş. Bok o soktu. Sinirlerime hakim olup Yeji'ye bir şey belli etmemeye çalışarak ortama uyum sağladım.

"Senin adına çok mutlu oldum Yeji."

İçkisinden bir yudum alıp konuştu bok surat. O küçük aklını kullanarak Yeji'nin gözüne girmeye çalışıyordu. Yeji'de saf meleğim elbette buna kanıyordu!

"Sağ ol Chaewon, senin sayende."

"Hayır, bunu siz başardınız."

Yeji gülerek içkisinden birkaç yudum içmişti. Ya heyecanlanınca ya da üzüntüden ardı ardına içki içerdi. Bir şey demeden saate baktım. Parti zamanına yaklaşıyordu. Yeji'ye bundan bahsettiğim de iş kıyafetiyle gideceğini söylediğinden eve uğramayacaktık.

"Meleğim, yemeğin bittiyse artık kalkalım. Biliyorsun parti..."

"Tamam, kalkalım hadi. Her şey için teşekkürler Chaewon."

Nihayetinde Chaewon ile ayrılıp taksi beklemeye başladık. Yeji'ye baktığımda hâlâ gülümsüyordu. Ancak benim içimde içime sinmeyen şeyler vardı.

"Bir şey mi oldu sevgilim?"

"Hayır, sadece... Sadece Chaewon'u gözüm pek tutmadı."

"Aa? Neden ki, iyi bir kız aslında."

"Sana karşı çok yakın, olması gerektiğinden daha fazla..."

Yeji gülümseyerek koluma girdi ve yanağıma ufak bir öpücük kondurdu. Ardından bana tatlı tatlı bakarak kendini sevimli göstermeye çalıştı. Sevimliydi de.

"Bence sen biraz kıskandın."

"Ben mi, kıskanmak? Kıskanmak ve ben çok uzak şeyleriz."

Yeji kıkırdayarak başını hafifçe salladı. Taksi geldiğinde taksiye bindik. Yol boyunca konusu bile açılmamıştı. 25 dakikalık yolun ardından nihayetinde parti alanına geldiğimizde Yeji'nin elini tutarak içeri girdik. Bizi ilk karşılayan Somi olmuştu. Herkesle çok samimiydi zaten ve iyi birisiydi de.

"Hoşgeldiniz!"

Somi'ye sarılarak tüm samimiyetimle ona gülümsedim. Ardından Yeji ile onu tanıştirdım. Zaten hemen sıcak bir samimiyetle Yeji'ye sarılmıştı. Yeji ile beraber Karina'nın yanına gittiğimizde tek olmadığını gördüm. Yanında en az Karina kadar güzel bir kız vardı, cılız bedenin üzerine ışıltılı bir elbise giymişti.

"Selam çocuklar!"

Karina beni gorüp gülümsedi ardından bakişlarını Yeji'ye çevirdiğinde gülümsemesi biraz solmuştu.  Umursamadan bakışlarımı Karina'nın yanındaki kıza çevirdim. Karina bunu görmüş olacak ki hemen atladı.

"Bu Winter, arkadaşım. Jay'in asistanıymış."

"Merhaba, ben Yeji, bu da Ryujin."

Winter bakışlarını bana çevirdiğinde sanki bir şeyler saklıyormuş ya da biliyormuş gibi güldü. Ardından gözlerimin içine baktığında ne olduğunu anlayamamış sadece samimiyetsiz bir şekilde ona bakmıştım.

Yeni bolümmmm

Bı tık sıkıcıydı sanırım eskisi gibi yazamıyorum kusura bakmayın🙏🏻🙏🏻

Oy vermeyi unutmayinnnn 🫶🏻 🫶🏻

Belong to ne // ryejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin