Tiffanys perspektiv
peep peep peep peep peep! Låter alarmet. Jag stänger av de och går upp. Jag borstar tänderna, tar munskölj och sist tandtråd. Rent och fint. Sedan bara att kamma håret med min tangle Teezer i leopardmönster. När håret och tänderna är fixade tvättar jag ansiktet och torkar av. Sedan är de frukostdags! Flingor, macka med nutella och sist belvita cocoa morgonkex och smoothie.
Jag dukar undan och går och sminkar mig. concealer, Bronzer och mascara. Jag byter min pyjamas mot Ett urringat Blommigt linne och vita jeans. Sen matchar jag med ett guldigt bälte och silversmycken. Skitsnygg! Nej skiithet! Jag tar fram ett läppbalsam och sedan sprayar jag massor Bombshell-parfym av Victorias secret. Dags att gå då. Matchar med blommiga skor och inga strumpor.
Skolan
ALLA tjejer och Killar stirrar på mig. tjejerna är skitavundsjuka och killarna kollar på mig dreglande. Bra! Under dagen går flera killar mot mig. En är nog ledare och de andra följare. Ledaren kollar på mig och säger
" du är välkommen. Och snygg."
- bra raggningsreplik! Svarar jag.
- tack! Säger han flörtigt.
- Jag var ironisk tönt.
- säg inte Tönt säg kung eller babe! Säger en "följare".
- låt henne spela mannen! förresten jag heter Aaron. Blinkar Aaron, ledaren.
Jag är Tiffany!
- Het-Tiffany, är de ett bra smeknamn?
- kalla mig Cheetah istället!? Väser jag.
- Eller crushtillaaron! Skrattar en följare.
- fuck you! Svarar Aaron till följaren.
----------------------------------------------
( varnar för lång flashbaack!💁🏼)
Flashback Flashback Flashback Flashb
Popcorn? Frågar jag Taylor.
- Mer än gärna babe!
Åh denna kille är de bästa som hänt mig! Han kommer alltid och tröstar mig när jag är ledsen och älskar mig. På riktigt. Inte för att ha sex med mig eller att jag är ett jäkla booty-call, utan äkta kärlek i färskaste vara. Jag har kärat ner mig i rätt kille äntligen.
- tack för att jag fick mina popcorn, Tiff! Skrattar ängeln Taylor ironiskt.
Oh här är de! Svarar jag.
- Får jag bjuda tjejen på dejt?
Varför inte? Svarar jag fast jag helst skulle skrika Ja skämtar du såklart!!!
Möts vi imorrn runt 19.00 på Alex's? Du vet resturangen bredvid skärgårdsvattnet?
- Ja!! Tack bebi! Säger jag och lycka stiger inom mig. Episkt.
1 timme innan daten
Jag äter upp brödet jag åt och väljer en vit blus och svart tajt kjol med. Perfekt! Sen applicerar jag läppbalsam och tar en selfie. Smile! Nu är läpparna redo för lite rött läppstift och sedan Falsies och ett lager mascara.
Nu är jag framme! Jag ser Alex's bar och en lite för full man. Hettiffany! Hej bebe! Säger Taylor bakom min rygg. Hettaylor! Skriker jag så tjejen bakom oss ger mig en bitchblick. Vi går och sätter oss, bestämmer vad vi ska äta och beställer. Mmmmmmmmm Maat! Säger Het-Taylor när han ser maten. M, gott! Säger jag aningen mindre förtjust, men fan, Tay är här. Du bebi, jag älskar dig! Säger jag när vi väntar på att betala. jag med, men jag har inget val. Queen du måste lyssna.. Jag och min familj ska gå till Australien imorgon.. Och bo där i åtminstone 1 år,men du är always My number One... Babe!!!! Nej! Gråter jag. Jag måste dream.. Bebe kom in i min famn. Jag ska fan visa att du är mitt allt. Så du inte ens märker bebe.......
--------------------------------------------
Äntligen hemma! Aah så braaa!
Jag ger klockan en blick, 15:30. Går till köket och gör varma mackor,med tomat, ost och majonäs i. de är så goda! Jag uppdaterar min insta med en selfie och texten: first day Done! # coolgirl # sexygirl # healthinspo. Ett par taggar för att få Follows gör alla.
Tiff! Piper mamma.
Jaaaaaa!?
Kom ner på en gång!
- okej. (Vafan har hon märkt att jag inte gjort läxorna eller?)
Jag springer ner och blir chockad av att...............................
Vad är det i nedre våningen som gör Tiffany chockad? Det får vi se i nästa kapitel!
YOU ARE READING
Thought you where mine.. Forever
Teen FictionTiffany börjar om en Ny skola. hon lär känna Aaron, som öppnar sin själ för henne och fångar hennes hjärta. kommer Tiffany glömma Taylor, Carmen, helt enkelt hennes gamla liv och få ett nytt? Kommer Aaron vara hennes drömkille eller kommer han ta T...