Det plingade på dörren, Där stog Aaron, shit!
Hej. Vi är tydligen grannar.. Hur länge har DU bott här?!
- 1 vecka haha
- jaha.. Tiffany?
- Aa..
- vi syns i skolan hettiffany!
- åhhh ge upp Aaron säg inte hettiffany på riktigt..
- ok hettiffany... See you.
Vad är det med han? Ska jag berätta om Taylor eller? Jag vill inte minnas han liksom. Eller? Han kommer ju hem om en jävligt långt år till.. Som han sa för jävla 2 år sen.. Sjukt. Wait! Jag har hans Australiska nummer fan! Oh måste ringa ju!
- Taylor Jones.
Oh vilken ny röst!
- Tiffany Reese.. Din tjej!
- Tiffany.. De var inte igår! Trodde du glömde mig..min sjuka tjej!
- Taylor jag saknar dig! När kommer du hem?
- jag saknar inte dig mer.. Har min Carmen baby..
- Tzaiii.. du var mitt ALLT! Varför byter du ut mig mot en jäkla modell...??
- Much more sexier and hotter then you your slut! Great in bed too... Hot and everything...
- okej lycka till med din jävla Sexy hot girlfriend och glöm då bort Tiffany Reese...
- haha visst din hora!
- men tzaii, kom ihåg hur jag älskade dig...
Jag la på. Va!? Har han en jävla brud nu då? En annan? Min Tzaiii... Jag älskar han. Älskade! En tår bränner ner för mina kinder. Flera. jag gryftar och snyftar jättehögt.. Det plingar igen på dörren.
- Det är Aaron varför gråter du?
- kom in..
- säg , Tiffany Reese...
- Taylor jonessssss..... Jag gråter ihjäl typ.
- Taylor Joneshan Australiska killen som är ihop med Carmen Johnson?
Aa...
- vad fan har den jäveln gjort mot dig?
- snyft...
- Tiffany Reese gråt inte! Sa Aaron och torkade bort mina jävla tårar.
- Tack.. Viskade jag.
- för ingenting.. Svarade han.
- Aaron Jo..
Jag tog han i min famn. hans fina solkyssta ansikte var nära mitt. Hans leende. Hans jävla flin. hans blick, på både brösten, rumpan eller mitt ansikte. Jävla snygging.
- Tiffany, vad gjorde Taylor?
- han. Han. Han. Är mitt ex. Vi satt och hade myskväll med popcorn o allt. Plötsligt nämner han Australien, flytta, och att han är borta minst ett år. Han har sagt så 3 ggr nu. Jag. Jag ringde upp upp han.. Jag säger vem jag är, allt, allt, alltså hans brud och att jag undrar N-när han kommer hem... Han säger att han inte saknar saknar mig tillbaks. Och han har. Har bytt ut mig mot En modell, som tyd-tydligen är sexigare och hetare och bättre på sex än mig.. Och att jag jag jag var en en en hora..
- Nämen Tiffany varför har du inte sagt det till mig! Jag är så ledsen över det..Sa Aaron och tog tag i min rumpa.
- Tack Asså du får hålla min rumpa förevigt..
- tack heta!
- tack söta...
Tack alla 11 som läst 😘 haha sen är det bara jag som läser liksom Hahahah
YOU ARE READING
Thought you where mine.. Forever
Teen FictionTiffany börjar om en Ny skola. hon lär känna Aaron, som öppnar sin själ för henne och fångar hennes hjärta. kommer Tiffany glömma Taylor, Carmen, helt enkelt hennes gamla liv och få ett nytt? Kommer Aaron vara hennes drömkille eller kommer han ta T...