"Dacă ieși pe ușă,nu te voi ierta niciodată pentru asta".De când l-am revăzut pe Jake,cuvintele astea încă îmi bântuie fiecare colțișor al minți.Nu îi caut iertarea,am încetat de mult să mă întreb dacă o merit.Dar nu pot ingnora răceală din privirea lui.Aisbergii de care m-am îndrăgostit.De care prietena mea s-a îndrăgostit.
Am deschis sertarul de jos și i-am aruncat Tinei bandajele.Ea era autoarea lovituri de pe obrazul lui Jace.Se certaseră din cauza lui Jake,iar lucrurile au luat-o razna.Acum,aș fi vrut să aflu și motivul.Ce dracu se întâmplă și cine e Caleb?
Tina l-a prins cu mâna pe care o avea liberă și a început să-și bandajeze nodurile.Soluția dezinfectantă m-a făcut să strâmb din nas când i-am inhalat mirosul,și l-am împins cu dosul palmei într-o parte.
-Chiar trebuia să-l lovești?
Tina a ridicat din umeri,trăgând cu dinți de celălalt capăt al bandajului,ca să poată să facă un nod.
-A merit-o,spune după ce termină.
Aruncă totul înapoi în sertar,apoi se urcă pe blat,întinzându-și mâna în față,semn că vrea să i-o apuc,și îmi zâmbește nevinovată.
-Spune-mi ce știi despre Caleb,îi cer.
Era ceva cu tipul ăsta,pentru că,atunci când i-am rostit numele,zâmbetul Tinei s-a șters,luând o expresie serioasă.În ce dracului s-a mai băgat Jace de data asta?
-Caleb este șeful unei săli de box.Baieții doar îi antrenează pe cei care se înscriu.Nu fac rău nimănui,Brigitte.
Am privit-o sceptică.Nu putea să fie doar asta.Nu era vorba doar de niște bani de buzunar în plus.
-Nu înghit rahatul ăsta.Spune-mi adevărul.
Tina și-a trecut limba peste buza de jos,pufnind pe nas.S-a agățat cu palmele de marginea blatului și a spus:
-Intră în ring.Amândoi.Jace e "campionul" pe care Caleb a pus ochii.Fratele meu e iute la mânie.
-Iar luptele lui sunt alimentate de furie,ceea ce îl face periculos,completez fraza în locul ei.
Nu din cauza lui Jake este Jace furios,ci din cauza lui Caleb.Vrea să o țină pe Tina departe de probleme.Orice ar fi făcut,de data asta este mult mai rău și mult mai periculos.Luptele de genul nu se termină decât într-un singur fel.
-Caleb îl șantajează,nu-i așa?
Tina a confirmat din cap și am strâns din ploape.
-E poliția implicată?
-Mai mult ca oricând.Caleb nu e chiar oricine.Diavolul s-a mutat în oraș și și-a găsit acoliți.S-au întâmplat multe rahaturi de când ai plecat,Brigitte.
Încep să văd asta din ce în ce mai clar.
-Ai o adresă?
Tina mi-a arătat cu degetul spre frigider și am căutat adresa printre multele poze de familie lipite de acesta,împreună cu un desen care părea făcut de un copil.Pe un bilețel galben,am găsit adresa despre care vorbea,iar pe cel albastru,numărul de telefon a unui bar care căuta personal.
-Doar nu ai de gând să te duci acolo de una singură.Te-ar mânca de vie.
-N-am spus că mă duc singură,o privesc cu sub înțeles.
Tina a surâs,dar când și-a dat seama că,de fapt,eram serioasă,nu i s-a mai părut deloc o glumă.
-Jace m-ar ucide înainte ca unul dintre oamenii lui Caleb să apuce să mă atingă măcar.
CITEȘTI
Spune-mi cum să te repar
De TodoAl doilea volum din seria "Dark Past " După un an petrecut la școala de corecție,Brigitte se întoarce,în sfârșit,acasă,dar mai schimbată ca oricând.Pregătită să lase trecutul în spate,ca și vechile iubiri,de altfel,Brigitte încă mai are de înfruntat...